stabækdelux 0 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Hva mener dere? Må si jeg er mektrig imponert over Hennig og Bjørnar først og fremst.. Morten gjør også en knall bra jobb.. Men så kommer det alle skal ha det til.. Blir det Daniel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Det blir bare Daniel og bare bare han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 895 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4714 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Daniel er den mest selvsagte og dermed den jeg ville gått for. Han får min stemme.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Bjørnar var en personlig kjempeoverraskelse, litt dalende formmessig på slutten.. Henning har etablert seg på ett imponerende nivå, MEN det er bare en mulighet - DANIEL NANNSKOG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Mener Super-Jon fortjener denne prisen. Vårt angrep hadde hatt det vanskeligere uten hans raske utspill (godt overblikk for hvor vi kan sette ingang hurtig) Sett MANGE gode refleks redninger. Færrest innslupne mål (med god hjelp fra bakre firer) en spiller som sier akkurat hvordan han vil ha det forran seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 82 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Henning har imponert meg også, men som årets spiller må det jo bli Daniel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Vi kårer mest verdifulle/viktigste spiller for klubben. Forhold på og utenfor banen teller, ikke bare det sportslige. Det naturlige førstevalget er Mike. LAng fartstid, bunnsolid, seriøs, godt likt og en - heldigvis for osss - svært undervurdert spiller. MEN så kom Daniel. Like viktig som det er å holde eget bur reint er å ha noen som kan score. Der er Daniel kanskje det beste vi har hatt noengang. En komplett spiss som scorer i syke mengder, som gjør andre gode. I tillegg er han ekstremt positiv. Bjørnar er årets komet. Mike og Jon følger på plassene bak Daniel. Men førsteplassen kan ikke diskuteres. Flott artikkel i Budstikka - han er jo rene messias! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Man kan nesten ikke kåre årets spiller i år. Langet har fungert utrolig godt sammen, sloppet inn færrest mål enn noen andre lag og scoret mange. Kun to tap og sikring av opprykk når det gjenstår to kamper. Det er utrolig godt gjort. Skulle jeg valgt en spiller, måtte det naturlig nok blitt Daniel. Men Mike og IA har også vært gode alternativer. Stemmer Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 St. Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Mener Super-Jon fortjener denne prisen. Vårt angrep hadde hatt det vanskeligere uten hans raske utspill (godt overblikk for hvor vi kan sette ingang hurtig) Sett MANGE gode refleks redninger. Færrest innslupne mål (med god hjelp fra bakre firer) en spiller som sier akkurat hvordan han vil ha det forran seg! Er du svimmel eller? Jon har gjort det greit, men ikke mer enn det.... Daniel er det eneste alternativet... evt henning eller bjørnar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Christian Sund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Mener Super-Jon fortjener denne prisen. Vårt angrep hadde hatt det vanskeligere uten hans raske utspill (godt overblikk for hvor vi kan sette ingang hurtig) Sett MANGE gode refleks redninger. Færrest innslupne mål (med god hjelp fra bakre firer) en spiller som sier akkurat hvordan han vil ha det forran seg! De raske utspillene til Jon?? Da var ikke jeg der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Gi dere nå'a! Jon har stått meget bra i år. Når det gjelder hastighet på utspill er det ikke bare opptil Jon. Spillerne må søke ledige rom som han kan kaste/sparke ut i. Jeg synes problemet vel så mye er at spillerne generelt ikke er flinke nok til å benytte seg av overgangsmuligheter. Utspill fra keeper er en slik mulighet. Da nytter det ikke å lunte oppover på banen. Like håpløst blir det å spille ut til to på topp som har 7 motspillere rundt seg. JEg tror Jon ønsker seg mer, raskere og tydeligere bevegelser fra spillere som ønsker ballen - og det skulle strengt tatt vært alle 10 hver gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Lov å stemme på Alle Gutta? Naturligvis erf første tanken min på Daniel. Men om man begynner å forsøke å fjerne spillere fra årets sesong, og tenke seg hvordan det hadde gått uten dem, dukker det opp mange viktige navn. Dropp Veigar, storscorer og servitør. Dropp IA, Mike, Morten. Dropp Branimir og Bjørnar. Dropp Jon. FJern bare en av dem og sesongen ser anderledes ut. Så min stemme går til Alle Gutta. Sekundært (om jeg ikke får lov) blir det Daniel. Endret 22. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakgutten 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Mange spillere som har imponert, og gjort en solid sesong. Men årets viktigste spiller kan ikke bli noen annen enn Daniel Nannskog!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Min topp 5. 1. Daniel 2. Jeppe 3. Mike 4. Henning 5. Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Min topp 5. 1. Daniel 2. Jeppe 3. Mike 4. Henning 5. Veigar Min topp 5. (dette var vanskelig) 1. Daniel 2. Mike 3. Henning 4. Bjørnar 5. Jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Min topp 5: 1. nanne 2. jeppe 3. mike 4. henning 5. jon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 313 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Endelig tilbake på nett!! Min stemme går til vår alles kjære Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Topp 5: Daniel Henning Mike Bjørnar Jeppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Daniel, og bare Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå