Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mener Super-Jon fortjener denne prisen. Vårt angrep hadde hatt det vanskeligere uten hans raske utspill (godt overblikk for hvor vi kan sette ingang hurtig) Sett MANGE gode refleks redninger. Færrest innslupne mål (med god hjelp fra bakre firer) en spiller som sier akkurat hvordan han vil ha det forran seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kårer mest verdifulle/viktigste spiller for klubben. Forhold på og utenfor banen teller, ikke bare det sportslige. Det naturlige førstevalget er Mike. LAng fartstid, bunnsolid, seriøs, godt likt og en - heldigvis for osss - svært undervurdert spiller.

MEN så kom Daniel. Like viktig som det er å holde eget bur reint er å ha noen som kan score. Der er Daniel kanskje det beste vi har hatt noengang. En komplett spiss som scorer i syke mengder, som gjør andre gode. I tillegg er han ekstremt positiv.

Bjørnar er årets komet. Mike og Jon følger på plassene bak Daniel. Men førsteplassen kan ikke diskuteres.

Flott artikkel i Budstikka - han er jo rene messias!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan nesten ikke kåre årets spiller i år. Langet har fungert utrolig godt sammen, sloppet inn færrest mål enn noen andre lag og scoret mange. Kun to tap og sikring av opprykk når det gjenstår to kamper. Det er utrolig godt gjort.

Skulle jeg valgt en spiller, måtte det naturlig nok blitt Daniel. Men Mike og IA har også vært gode alternativer. Stemmer Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Super-Jon fortjener denne prisen. Vårt angrep hadde hatt det vanskeligere uten hans raske utspill (godt overblikk for hvor vi kan sette ingang hurtig) Sett MANGE gode refleks redninger. Færrest innslupne mål (med god hjelp fra bakre firer) en spiller som sier akkurat hvordan han vil ha det forran seg!

Er du svimmel eller?

Jon har gjort det greit, men ikke mer enn det....

Daniel er det eneste alternativet... evt henning eller bjørnar...;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De raske utspillene til Jon?? Da var ikke jeg der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi dere nå'a! Jon har stått meget bra i år. Når det gjelder hastighet på utspill er det ikke bare opptil Jon. Spillerne må søke ledige rom som han kan kaste/sparke ut i. Jeg synes problemet vel så mye er at spillerne generelt ikke er flinke nok til å benytte seg av overgangsmuligheter. Utspill fra keeper er en slik mulighet. Da nytter det ikke å lunte oppover på banen. Like håpløst blir det å spille ut til to på topp som har 7 motspillere rundt seg. JEg tror Jon ønsker seg mer, raskere og tydeligere bevegelser fra spillere som ønsker ballen - og det skulle strengt tatt vært alle 10 hver gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lov å stemme på Alle Gutta?

Naturligvis erf første tanken min på Daniel. Men om man begynner å forsøke å fjerne spillere fra årets sesong, og tenke seg hvordan det hadde gått uten dem, dukker det opp mange viktige navn. Dropp Veigar, storscorer og servitør. Dropp IA, Mike, Morten. Dropp Branimir og Bjørnar. Dropp Jon. FJern bare en av dem og sesongen ser anderledes ut.

Så min stemme går til Alle Gutta. Sekundært (om jeg ikke får lov) blir det Daniel.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets spiller
  • Opprett ny...