stabækdelux 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Vi er Serie mestere dere!!! Takk for en fantastisk sesong, tror vi har fått mye nyttig ut av oppholdet i 1 div. Vet at det enda gjenstår 1 kamp, men det gjør så lite når vi er seriemestere!! Vi spiller TL 06, og der skal vi vise hvem vi er Grattis alle Stabæk supportere, dette har vært et fantastisk år!!! Endret 23. Oktober 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Også så velfortjent! Takk for en nydelig sesong! Måtte bare Molde rykke ned og Enga gå glipp av gullet så blir alt perfekt. Ja, og selvsagt at Stabæk 2 knuser Skarpehdin, eller hva det nå var de het! Endret 23. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 En helt fantastisk morsom sesong! Gleder meg til en skikkelig blowout-avslutning neste helg. Det hadde vært fantastisk å feie banen med Pors! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Gratulerer alle sammen!! Dette har vi virkelig kjempet for og virkelig fortjent!! Mesterlig jobbet av oss supportere og av spillerne!! Dette blir meget bra!! GRATULERER!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Stabæk.Alltid.Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Takk til Alle Gutta. Takk til Jønsson. Takk til lagledere og adminstrasjon. Takk til Stabæk Support. Dette har vært en herlig sesong. Gleder meg til fest på søndag. Endret 23. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Stabæk fotball uansett! utrolig deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Takk alle sammen ! Jeg kom meg hel hjem.. En time før skolen starter. Jaja, det går.. Jeg lever hvertfall etter den grusomme turen oppover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Seriemester, klapp klapp klapp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Takk alle sammen ! Jeg kom meg hel hjem.. En time før skolen starter. Jaja, det går.. Jeg lever hvertfall etter den grusomme turen oppover! Gratulerer! Jeg kan fortelle deg at teorien om at noe alltid gikk galt når Armando sovnet er feil. Han sovnet på flyet, men det datt ikke ned eller skjedde noe annet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrea 0 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Takk alle sammen ! Jeg kom meg hel hjem.. En time før skolen starter. Jaja, det går.. Jeg lever hvertfall etter den grusomme turen oppover! Gratulerer! Jeg kan fortelle deg at teorien om at noe alltid gikk galt når Armando sovnet er feil. Han sovnet på flyet, men det datt ikke ned eller skjedde noe annet.... Hehe.. Da er det vel teorien om at det var 13stk som reiste med bussen som står sterkest! Men at du i det hele tatt turte å la han sove;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Takk alle sammen ! Jeg kom meg hel hjem.. En time før skolen starter. Jaja, det går.. Jeg lever hvertfall etter den grusomme turen oppover! Gratulerer! Jeg kan fortelle deg at teorien om at noe alltid gikk galt når Armando sovnet er feil. Han sovnet på flyet, men det datt ikke ned eller skjedde noe annet.... Hehe.. Da er det vel teorien om at det var 13stk som reiste med bussen som står sterkest! Men at du i det hele tatt turte å la han sove;) det var vel mest fordi jeg ikke gadd å klatre over fire stk for å holde han våken, og hun ved siden av han var mer opptatt av å sove enn å holde han våken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Har hatt Troen på seriemesterskap hele tiden jeg da!!!!!!! VI KLARTE DET!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 noen som vet om og eventuellt når spillerne kommer på blaa etter kampen søndag? Blir det fest eller ikke fest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vi kan feste, spillerne bør holde seg i skinnet hele uken og lade opp til kamp mot Skarphedin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vi kan feste, spillerne bør holde seg i skinnet hele uken og lade opp til kamp mot Skarphedin. de trenger jo ikke ta den like mye ut som disse spillerneeller som etter Sandefjord kampen... Det holder jo at de kommer innom en tur og takker for støtten de har fått fra alle som har vært trofaste mot klubben. Alltid morro at de kommer innom og tar en prat med suporterne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Gratulerer som Adeccoligaens vinnere! Dere virker som en artig gjeng, ønsker dere lykke til i neste års TL. Leit at vi ikke klarte å karre oss fast, men tar en ny opprykksfest igjen til neste høst... Forresten, takk for trua på oss - før sesongstart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
runz 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Gratulerer med et velfortjent seriemesterskap til dere. Og tusen takk for en utrolig god spiss ved navn Thomas Finstad, han har redda høst sesongen får vår del Ses i tippeligaen 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Gratulerer med et velfortjent seriemesterskap til dere.Og tusen takk for en utrolig god spiss ved navn Thomas Finstad, han har redda høst sesongen får vår del Ses i tippeligaen 2007 Lykke til. Tror at om dere skal slå Pors, Moss/Molde, Bodø/Glimt, Aalesund, Sogndal og Bryne, må noe spesielt skje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Gratulerer med et velfortjent seriemesterskap til dere. Og tusen takk for en utrolig god spiss ved navn Thomas Finstad, han har redda høst sesongen får vår del Ses i tippeligaen 2007 Lykke til. Tror at om dere skal slå Pors, Moss/Molde, Bodø/Glimt, Aalesund, Sogndal og Bryne, må noe spesielt skje... Utrolig hva litt friske millioner kan fikse. Hilsen Roman. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå