gsk 495 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Hvem spiller? Hvem spiller ikke? Blir det fest etterpå? I det hele tatt, mange ting er ikke avklart. Personlig vil jeg gjerne se Haugstad få lov til å starte, gi gutten tillit så vokser nok prestasjonene også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Holter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Personlig vil jeg gjerne se Haugstad få lov til å starte, gi gutten tillit så vokser nok prestasjonene også. Nei. Spiller han får han ikke spille returkampen mot Skarphedin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Personlig vil jeg gjerne se Haugstad få lov til å starte, gi gutten tillit så vokser nok prestasjonene også. Nei. Spiller han får han ikke spille returkampen mot Skarphedin. Jeg er klar for at Daniel klarer 30 scoringer i 1.div!!! Topp laget mot Pors med et unntak - la Holter få sin heder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Hva med å tenke litt taktisk i forhold til 2. lagets kvalik kamp..? Denne kampen betyr jo nada i forhold til 2. lagets kvalik kamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Holter bør få spille! Ellers er det jo greit at Daniel får sette en scoringsrekord som blir stående en stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 HVor mye mangler målskog på rekord? Møll? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 enig holter fra start! ellers toppa lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Synes målet for kampen kan være at Veigar kommer på andreplass på toppscorerlista i 1. div, det hadde vært fett å vinne serien og ha de to øverste toppscorerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 HVor mye mangler målskog på rekord? Møll? Ikke lett å finne god statestukk men Markus Ringberg hadde 19 i 2003 for Fredrikstad, kan være at noen har mer tidligere, men tviler egentlig på det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Mener ar Ingo har uttalt at han allerede har tatt toppscorerer tittelen i 1 divisjon de siste årene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Det stemmer nok, men rekorder kan jo altids forbedres litt.... så lenge det er mulig, og heldigvis det er ikke lenge igjen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 I 2000 sesongen scoret Jostein Flo 25 seriemål på 26 kamper for SIF i 1. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. Oktober 2005 Del Skrevet 24. Oktober 2005 I 2000 sesongen scoret Jostein Flo 25 seriemål på 26 kamper for SIF i 1. divisjon. fy faen, jeg hater jostein flo. men daniel tar'n på søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 I 2000 sesongen scoret Jostein Flo 25 seriemål på 26 kamper for SIF i 1. divisjon. fy faen, jeg hater jostein flo. men daniel tar'n på søndag Daniel har vel 25 nå, men tangering av rekord holder jo ikke. Vi vil ha mål-kalas på søndag. Daniel og Haugstad på topp, og Christian H med fra start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Da quoter jeg meg selv fra side 2 av Daniel Nannskog tråden... "hvor god er Nanne? tittet så vidt på litt statistikk over toppscorerne i 1. div de siste årene (97-04). Snittet antall mål for disse 8 sesongene er 18,4 over et gjennomsnitt av 25 kamper, noe som gir et snitt på 0,72 mål per kamp toppscoreren har spillt. Noen som tør vedde imot at Daniel klarer å toppe 18,5 mål denne sesongen? Flest mål har Jostein Flo med knallsterke 25 mål på 26 kamper i 00 sesongen. de to siste sesongene har toppscoreren hatt 16 mål på 30 kamper (Ringberg 03) og 18 mål på 23 kamper (Oyuga) Dersom Nanne holder seg frisk og karantenefri ligger det an til en meget hyggelig sesong for vår helt..." MEN...Hvor mange kamper har Daniel spillt i Adeccoligaen i år? han har ikke spillt alle 29 kampene. Uansett. 25 mål på 27 eller 28 kamper er jo utrolig sterkt... My hero... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 MEN...Hvor mange kamper har Daniel spillt i Adeccoligaen i år? han har ikke spillt alle 29 kampene. Uansett. 25 mål på 27 eller 28 kamper er jo utrolig sterkt... My hero... Han har i hvert fall stått over en kamp pga av karantene. Tror han har spilt resten, altså 28 kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 MEN...Hvor mange kamper har Daniel spillt i Adeccoligaen i år? han har ikke spillt alle 29 kampene. Uansett. 25 mål på 27 eller 28 kamper er jo utrolig sterkt... My hero... Han har i hvert fall stått over en kamp pga av karantene. Tror han har spilt resten, altså 28 kamper + mange cupmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 + mange cupmål 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Donato 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Håper Alanzinho, Holter, Haugstad og Isaksen spiller.... Vi må feire på onkel blå etterpå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Håper Alanzinho, Holter, Haugstad og Isaksen spiller....Vi må feire på onkel blå etterpå!!! Ver det ikke feiring etter sf kampen da? Mener at jeg husker det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Holter kan vel spille kvalikkampen så lenge han ikke er med fra start mot Pors? Jeg mener vi skal starte med beste mulig tilgjenlig lag. Alt annet er bare tull og utrolig upro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Holter kan vel spille kvalikkampen så lenge han ikke er med fra start mot Pors?Jeg mener vi skal starte med beste mulig tilgjenlig lag. Alt annet er bare tull og utrolig upro. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om laget mot Pors, for min del kunne flere 2. lags spiller få spille...men så er det kvalikk da. Så er enig at vi bør stille med best mulig lag, men lar Christian, Sund/Alan/Trond/Eirik få et innhopp. Men upro? den kampen betyr ikke en dritt for noen av lagene, heller ikke noen betydning for opprykk, kvalikk eller nedrykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Det handler om at man skal stille med best mulig mannskap i alle kamper uansett hvor mye kampen betyr. Riktignok betyr 2.lags kampen mer. Det at den kampen betyr mer gjør vel at de spillerne som har spilt på 2. laget i år har lyst til å spille den, mer lyst enn de har å spille kampen som "ikke betyr noe". De vil vel føle seg snytt når de har gjort jobben i hele år, så kommer Nanne og tar jobben til Trond i de to kampene som virkelig betyr noe. Vi må jo bruke de gutta som skal spille i 2. div neste år. De skal være gode nok til å vinne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Nå har vel Janne uttalt tidligere at dette ikke vil skje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Håper Alanzinho, Holter, Haugstad og Isaksen spiller.... Vi må feire på onkel blå etterpå!!! Ver det ikke feiring etter sf kampen da? Mener at jeg husker det Hallo - vi må da klare flere fester? Og neste lørdag er vel Blaa reservert for ny opprykksfest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Håper Alanzinho, Holter, Haugstad og Isaksen spiller.... Vi må feire på onkel blå etterpå!!! Ver det ikke feiring etter sf kampen da? Mener at jeg husker det Hallo - vi må da klare flere fester? Og neste lørdag er vel Blaa reservert for ny opprykksfest? jeg trodde blaa var reservert for alle de 4 siste helgene for man visste ikke når opprykket skulle være sikret... Synes alle skal ta en tur innom blaa på søndag og (inkludert spillerne). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 VIKTIG!!! Husk at vi skal stille klokken 1 time tilbake til helgen, og glemmer du det er det mulig du møter opp på Onkel Blaa 1 time før de åpner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 er det klokken 12 (13 sommertid) blaa åpner søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 er det klokken 12 (13 sommertid) blaa åpner søndag? ER DET INGEN SOM VET SVARET????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå