Donato 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Det er litt irriterende når det er snakk om nye spillere for sesongen som nettopp har vært. Den var nesten helt på toppen. Den kunne vært aktuell, hadde den ikke vært skrevet i desember 2004 og handlet om Gudbrand Ensrud!! Dette synes jeg var irriterende, de nye emnene må øverst og evt. de gamle slettes!!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) Istedenfor å trykke på selve emnet trykker du heller på siste side. Dvs 81 i dette tilfellet, og du får de siste innleggene. No problemo. Eventuelt trykker du på "last post by" lenger til høyre. Endret 26. Oktober 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 En del av sjarmen er jo å bruke en tråd hele veien. Som f.eks nye spillere tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Enkelte tema går over lang tid. En tråd som f.eks. nye spillere vil alltid være aktuell. Et tips er å klikke seg inn på en av de siste sidene. Der er det ferskeste stoffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 En del av sjarmen er jo å bruke en tråd hele veien. Som f.eks nye spillere tråden. Lite å lese på jussen om dagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Det er litt irriterende når det er snakk om nye spillere for sesongen som nettopp har vært. Den var nesten helt på toppen. Den kunne vært aktuell, hadde den ikke vært skrevet i desember 2004 og handlet om Gudbrand Ensrud!!Dette synes jeg var irriterende, de nye emnene må øverst og evt. de gamle slettes!!! :angry: Uenig. Jeg mener det er best med færrest mulig teamer. Se heller på dato for innlegget for du begynner å irritere deg over slike små ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 En del av sjarmen er jo å bruke en tråd hele veien. Som f.eks nye spillere tråden. Lite å lese på jussen om dagen... Hehe, heller motsatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Det er litt irriterende når det er snakk om nye spillere for sesongen som nettopp har vært. Den var nesten helt på toppen. Den kunne vært aktuell, hadde den ikke vært skrevet i desember 2004 og handlet om Gudbrand Ensrud!! Dette synes jeg var irriterende, de nye emnene må øverst og evt. de gamle slettes!!! :angry: Jeg er litt enig. Mulig at grunnen til at noen av trådene kun blir brukt av de samme personene om og om igjen, "forumnerder" er fordi at vi som ikke følger med hver dag ikke gidder å sette oss inn i alle de gamle trådene og derfor er det vanskelig for nye brukere og andre å delta aktivt i mange av diskusjonstrådene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Sukk. Jeg tilhører vel den gruppen som kalles "forumnerder", og som så ofte jeg kan leser alle nye poster. Selv når jeg er utenlands. Og jeg synes det ikke er noe problem med få tråder, snarere tvert imot. Det er - som mange allerede har sagt - å gå til siste post, så får man bla seg bakover. Og jeg tar Forumnerdene i forsvar - uten Markus og AndersBD og StabækLars og Elaang, Slum, Mortimer, Rich og Blaareennblaaest, Tonje og alle de andre megaposterne, hadde det vært rimelig kjedelig her inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det kan være det er fint med mange tråder, men disse burde i det minste være aktuelle. Det er feks. en tråd om Samir Fazlagic fra før starten av Serie A. En liten opprydning kan umulig gjøre noen skade... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det kan være det er fint med mange tråder, men disse burde i det minste være aktuelle. Det er feks. en tråd om Samir Fazlagic fra før starten av Serie A. En liten opprydning kan umulig gjøre noen skade... , eller man kan la de forsvinne av seg selv, ved ikke å skrive i dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg synes egentlig: - at folk som skriver i en tråd som denne har liten grunn til å klage på at det er for mange og irrelevante tråder - at folk som bruker gamle tråder til å klage på at de eksisterer ikke helt har skjønt hvordan forumet virkerr. - at det er OK å dra opp gamle tråder istedefor å starte nye om samme tema. Denne tråden er et eksempel på en tråd jeg synes er helt ok om blir stengt - i motsetning til tråden om nåværende og tidligere spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg