Mossing 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 My Webpage Hvor dum går det an å bli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Ikke vet jeg, men når man er 1,30 høy, stor i kjeften og "glansdagene" er over for en mannsalder siden så gjør man kanskje hva som helst for å få litt pr... Lykke til mot Sandefjord på Søndag. Heller dere enn Fredrik tHORsEn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=1856&st=320 Debatten starter litt nede på siden, men vi kan gjerne fortsette denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Nå er det faktisk noen som har dristet seg til å lage en skulptur av mini http://www.stud.hio.no/~s105375/kunst_og_h...k/fisk_stor.jpg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mossing 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Nå er det faktisk noen som har dristet seg til å lage en skulptur av mini http://www.stud.hio.no/~s105375/kunst_og_h...k/fisk_stor.jpg Mini har fått svar på tiltale: http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/foru...2514&PN=1&TPN=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Herregud, blir så patetisk... Han knøtt lille mannen er så PR kåt, at en 1/8 hadde vært mere enn nok. Synes å slenge dritt sånn er helt idiotisk! Vi Blaa får stå over han å le Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Hvor stusselig liv har du ikke når den eneste jobben du er kvalifisert til i livet, er å stå foran en journalist å komme med krasse meninger om et par fotball-lag... Flem nevnte at Mini ikke kan gjemme seg bak en dommer, så derfor har han isteden valgt å hjemme seg bak en journalist denne gangen. Vi har alle meninger om div fotball-lag, men for at denne Jan Ivar Jacobsen skal føle at sitt lille ubetygelige liv skal ha noe mening, så må han gå ut med slike negative omtaler i media. Er det given etter å fortelle krasse meninger som er grunnen til at Jan Ivar Jacobsen trenger å stå opp hver dag? Han snakker om at norsk fotball blir kjedeligere og appelerer mindre til publikumet med Moss og Stabæk i eliterserien. Men dersom han er så opptatt at norsk fotball skal appelere til publikum - hvorfor står han da å slenger dritt til publikum om det produktet han ønsker skal bli så bra som mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2005 (endret) Ikke kødd med Mini - han klarer det helt fint alene: Minisangen Endret 28. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Jeg må si at jeg foretrekker at det er folk der ute som hater oss. Heller det enn at alle er likegyldige. Poenget med at man må være fra Bærum for å like Stabæk er heller ikke noe problem - det er neste 105.000 innbyggere i Bærum (drøyt 2 % av Norges befolkning), det holder i massevis for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 mini er bare skikkelig dust as liksom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 mini er bare skikkelig dust as liksom Åsså er 'n lavere enn meg!hihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Han er jo trønder og de er ikke kjent for å være små i kjeften da. Dem og bergensere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Åsså er 'n lavere enn meg!hihi Det er vel bare i IQ han scorer høyere enn deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Åsså er 'n lavere enn meg!hihi Det er vel bare i IQ han scorer høyere enn deg... ja, for vi har jo lik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Personling synes jeg Mini skal ha kred for at han tør å slenge med leppa. Det er det ikke mange som gjør i dette landet styrt med jerhånd etter Janteloven. Så får vi heller leve med at vi ikke er enige med det han sier hver gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Hvor stusselig liv har du ikke når den eneste jobben du er kvalifisert til i livet, er å stå foran en journalist å komme med krasse meninger om et par fotball-lag... Flem nevnte at Mini ikke kan gjemme seg bak en dommer, så derfor har han isteden valgt å hjemme seg bak en journalist denne gangen. Vi har alle meninger om div fotball-lag, men for at denne Jan Ivar Jacobsen skal føle at sitt lille ubetygelige liv skal ha noe mening, så må han gå ut med slike negative omtaler i media. Er det given etter å fortelle krasse meninger som er grunnen til at Jan Ivar Jacobsen trenger å stå opp hver dag? Han snakker om at norsk fotball blir kjedeligere og appelerer mindre til publikumet med Moss og Stabæk i eliterserien. Men dersom han er så opptatt at norsk fotball skal appelere til publikum - hvorfor står han da å slenger dritt til publikum om det produktet han ønsker skal bli så bra som mulig. Tror ikke akkurat mini har et stusselig liv! uttale seg om fotball på tv og spille golf på formiddagene må være en ganske deilig jobb spør du meg! men uansett blir mini (som ingo sa) betalt for å si slike ting! er selvfølgelig irriterende å høre, men det er ikke noe tvil om at vi har et bedr fotballlag en både fredrikstad og ålesund! er jo selvfølgelig synd at lag med god stadion skal rykke ned til 1. div men at fredrikstad sin stadio er ikke akkurat mye å skryte av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 NEi!!! hehehehehehe... Fornebu blir bare best!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Han er jo trønder og de er ikke kjent for å være små i kjeften da. Dem og bergensere Han er vel strengt tatt nordlending? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå