Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjal det fra en vennine som er på besøk. "man skal aldri gå i en jentes veske!" men faen heller da!? noen fortjener slik ugang! tror nok jeg går for ritualbrenning! (satser på at tommy tommy tommy tommy tommy stenersen slenger med drakta si når han kommer hjem!)

fest på blaa på søndag forresten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gi det tilbake til den rettmessige eieren.

Greit nok at du hater Vålerenga, men det bør da være mulig å ha et snev av respekt for andre fotballsupportere - selv om de holder med andre lag enn Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at du hater Vålerenga, men det bør da være mulig å ha et snev av respekt for andre fotballsupportere - selv om de holder med andre lag enn Stabæk.

du har et poeng. men hun er ikke fotballsupporter. ble meldt inn som en julegave av stefaren og gir egentlig faen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har et poeng. men hun er ikke fotballsupporter. ble meldt inn som en julegave av stefaren og gir egentlig faen!

Da gir jo svaret seg selv: Du leverer tilbake meldemskortet hennes i Klanen og melder henne inn i Stabæk Support.

Her.

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt det beste forslaget, men hva skal hun da uansett med klanen kortet sitt?!

Rich: jeg leverte det selvfølgelig tilbake, jeg er da ikke et svin. Men du må da klare å se humoren i en spøk!?

15 min til kampstart i Bø!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt det beste forslaget, men hva skal hun da uansett med klanen kortet sitt?!

Rich: jeg leverte det selvfølgelig tilbake, jeg er da ikke et svin. Men du må da klare å se humoren i en spøk!?

Sånt søppel burde man da egentlig sende i retur til Klanen og be dem holde for seg selv :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt søppel burde man da egentlig sende i retur til Klanen og be dem holde for seg selv :lol:

Absloutt! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva skal jeg gjøre?
  • Opprett ny...