Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Noen som har et godt forslag? Brenne det? Spise det (æsj)? alle forslag er velkomne.. jeg er full og hører på stabækLars så det er få ting jeg ikke går med på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 legg det i dass,sånn at du kan pisse på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 du brenner det og pisser i asken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 eller det ja men hvordan har du fått tak i noe så stygt da forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 stjal det fra en vennine som er på besøk. "man skal aldri gå i en jentes veske!" men faen heller da!? noen fortjener slik ugang! tror nok jeg går for ritualbrenning! (satser på at tommy tommy tommy tommy tommy stenersen slenger med drakta si når han kommer hjem!) fest på blaa på søndag forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Først klipper du det i fire biter, så teiper du det sammen, brenner det og pisser på asken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Først klipper du det i fire biter, så teiper du det sammen, brenner det og pisser på asken det høres bra ut! men å la flott blaa urin gå til spille for noe slikt er vel ikke helt på sin plass!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 la kortet brenne. jeg hjelper deg gjerne hvis du mangler bensin etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Hva med å gi det tilbake til den rettmessige eieren. Greit nok at du hater Vålerenga, men det bør da være mulig å ha et snev av respekt for andre fotballsupportere - selv om de holder med andre lag enn Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Enig med Rich. Sleng det tilbake i containeren du fant det, uten å besudle det noe mer enn det allerede er. Ellers risikerer vi at eieren må kjøpe nytt medlemskort, og klanen får "enda et" medlem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Hva med å gi det tilbake til den rettmessige eieren. Greit nok at du hater Vålerenga, men det bør da være mulig å ha et snev av respekt for andre fotballsupportere - selv om de holder med andre lag enn Stabæk. du har et poeng. men hun er ikke fotballsupporter. ble meldt inn som en julegave av stefaren og gir egentlig faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2005 (endret) Hva med å gi det tilbake til den rettmessige eieren. Greit nok at du hater Vålerenga, men det bør da være mulig å ha et snev av respekt for andre fotballsupportere - selv om de holder med andre lag enn Stabæk. du har et poeng. men hun er ikke fotballsupporter. ble meldt inn som en julegave av stefaren og gir egentlig faen! Da gir jo svaret seg selv: Du leverer tilbake meldemskortet hennes i Klanen og melder henne inn i Stabæk Support. Her. Endret 29. Oktober 2005 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Absolutt det beste forslaget, men hva skal hun da uansett med klanen kortet sitt?! Rich: jeg leverte det selvfølgelig tilbake, jeg er da ikke et svin. Men du må da klare å se humoren i en spøk!? 15 min til kampstart i Bø! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Absolutt det beste forslaget, men hva skal hun da uansett med klanen kortet sitt?! Rich: jeg leverte det selvfølgelig tilbake, jeg er da ikke et svin. Men du må da klare å se humoren i en spøk!? 15 min til kampstart i Bø! Sånt søppel burde man da egentlig sende i retur til Klanen og be dem holde for seg selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Absolutt det beste forslaget, men hva skal hun da uansett med klanen kortet sitt?! Rich: jeg leverte det selvfølgelig tilbake, jeg er da ikke et svin. Men du må da klare å se humoren i en spøk!? 15 min til kampstart i Bø! Sånt søppel burde man da egentlig sende i retur til Klanen og be dem holde for seg selv Absloutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå