ziffus 0 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Vi har fått hjelp av en VIF supporter til å lage fotball themes for SE telefoner. Kan lastes ned her: http://www.hvaerstillingen.no/index.jsp?mainpage=themes.jsp Si ifra hvis de faller i smak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Wow! Virkelig fin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Wow! Virkelig fin! Synes det ligner mistenkelig på banneret jeg lagde for stabak.no. Ziffus, er du egentlig en Engafyr som røver penger av Stabæksupporterne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Wow! Virkelig fin! Synes det ligner mistenkelig på banneret jeg lagde for stabak.no. Ziffus, er du egentlig en Engafyr som røver penger av Stabæksupporterne? Tja, rart med det - men jeg syntes også det ligner. Blir spesielt imponert over hans evne til å være kreativ og jobbe med designet. Det ble jo utfyllende og fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Wow! Virkelig fin! Synes det ligner mistenkelig på banneret jeg lagde for stabak.no. Ziffus, er du egentlig en Engafyr som røver penger av Stabæksupporterne? Tja, rart med det - men jeg syntes også det ligner. Blir spesielt imponert over hans evne til å være kreativ og jobbe med designet. Det ble jo utfyllende og fantastisk! Virkelig kreativt, thank you lord for Ctrl+C and Ctrl+V.......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Det positive først: endelig et Stabæk-tema til mobiltelefonen! Det var på tide. Og så gratis a, gitt. Når det er sagt, er jo forsiden rotete og kjedelig. Her burde det vært et bilde av Nannskog og gutta i jubelscener! Noen som har tips om andre steder med Stabæk-temaer til SE K750? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min? Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Wow! Virkelig fin! Synes det ligner mistenkelig på banneret jeg lagde for stabak.no. Ziffus, er du egentlig en Engafyr som røver penger av Stabæksupporterne? Tja, rart med det - men jeg syntes også det ligner. Blir spesielt imponert over hans evne til å være kreativ og jobbe med designet. Det ble jo utfyllende og fantastisk! Er ikke jeg som har laget det så det vet jeg ingenting om Som sagt så har jeg fått themsene av en annen som er Enga supporter, og jeg vet ikke hvordan han har laget det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 programvaren er her: http://developer.sonyericsson.com/site/glo..._multimedia.jsp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min? Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg? Følger du ikke med eller?? De themesene er jo bare til Sony Ericsson! Himmel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Jeg er vell så og si laget et nå, men hvor skal jeg legge det ut osv...? Og har noen en stabæk låt jeg kan legge inn som ringe tone? Håper på svar, da blir jeg ferdig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Jeg er vell så og si laget et nå, men hvor skal jeg legge det ut osv...? Jeg kan legge det ut på Hvaerstillingen.no hvis du vil? Vi samler alle Themes vi kan få tak i som ser bra ut for eliteserieklubber. Hvis du vil så kan du bare sende det til support@hvaerstillingen.no -Zif http://www.hvaerstillingen.no Når det er sagt, er jo forsiden rotete og kjedelig. Her burde det vært et bilde av Nannskog og gutta i jubelscener! Noen som har tips om andre steder med Stabæk-temaer til SE K750? Hehe, vel vi har lagt vekt på å ha en informativ side og ikke klistre et svært bilde på hele siden som du blir fort lei av . Dessuten er det ikke en Stabæk side, men en for hele Tippeligaen så det burde vel vært VIF i jubelscener i så fall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Nå har jeg sendt dere mail! På den jeg har laget er det bilde av Daniel på forsiden. Når er det på nettet tror du? Snodig fil format på den, men håper den funker. Brukte Thema creater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Nå har jeg sendt dere mail! På den jeg har laget er det bilde av Daniel på forsiden. Når er det på nettet tror du? Snodig fil format på den, men håper den funker. Brukte Thema creater. Har lagt den ut på WAP adressen vår: http://wap.hvaerstillingen.no/ Vet ikke hvilken telefon du har laget den til? De andre er laget for SE K750i, og da fungerer de for W800i og K600i også. -Zif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Jeg har en sånn Nokia-greie. Betyr det at jeg er helt uten håp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Nå har jeg sendt dere mail! På den jeg har laget er det bilde av Daniel på forsiden. Når er det på nettet tror du? Snodig fil format på den, men håper den funker. Brukte Thema creater. Har lagt den ut på WAP adressen vår: http://wap.hvaerstillingen.no/ Vet ikke hvilken telefon du har laget den til? De andre er laget for SE K750i, og da fungerer de for W800i og K600i også. -Zif Fin den også. Spesielt bildet på hovedmenyen var fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Hehe... Takk takk! Veldig veldig enkel greie da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Jeg har en sånn Nokia-greie. Betyr det at jeg er helt uten håp? Jupp, hvis ikke noen vil påta seg ansvaret? Er en sånn theme creator til Nokia også... vi mangler Nokia themes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Er vell ikke noen som har noen Stabæk animasjoner? Hadde vært kult å laget et thema til med amimasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2005 (endret) Sendte inn min egen Stabæk theme jeg også, da mobilen min er for dårlig til å ta imot de andre... fortsatt SE, men version 3 istedet for 4... Mangel på kreativitet og redigeringskunnskaper fikk meg til å klippe og lime litt fra stabak.no...sorry:p Endret 30. Oktober 2005 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 får ingen av themene til å funke til min SE k700i. Er jeg bare dum, eller funker det ikke til den telefonen? Får opp at filen er ødelagt når jeg prøver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 får ingen av themene til å funke til min SE k700i. Er jeg bare dum, eller funker det ikke til den telefonen? Får opp at filen er ødelagt når jeg prøver. Har endret filnavnene på alle themene nå så det skal være litt mer innlysende. K750i themene fungerere ikke for K700i telefonene. Så vi har ikke noen K700i themes for Stabæk. Du kan spørre på forumet vårt her hvis du er interessert i det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Fant ikke thema mitt der jeg Hva heter det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Fant ikke thema mitt der jeg Hva heter det? Jeg måtte slette det ene Stabæk themet etter en mail fra han som hadde laget Stabæk.no grafikken. De 2 andre themene er alt jeg har fått av Stabæk themes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Var det mitt du måtte slette? Der hvor jeg hadde Daniel som bakgrund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Var det mitt du måtte slette?Der hvor jeg hadde Daniel som bakgrund? Jammen meg ikke sikker siden jeg ikke testet det selv. Fikk en mail om å slette Stabekk.thm filen fra serveren min og da gjorde jeg det. Vet ikke om det var din . Hadde du kopiert grafikk fra Stabaek.no? Hvis ikke så kan du sende themet på nytt så skal jeg legge det ut. Send det til support@hvaerstillingen.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Tror det er snakk om det første med animasjon på forsiden. Banneret der er klippet fra stabak.no nemlig.. Den første themen av han engaduden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Tror det er snakk om det første med animasjon på forsiden. Banneret der er klippet fra stabak.no nemlig..Den første themen av han engaduden.. Huh. Så kanskje jeg slettet feil theme da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ziffus 0 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Nå har jeg lagt ut et nytt Stabæk theme til K500i/K700i. Laget av VIF supporteren som lager themes til oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Desember 2005 Del Skrevet 5. Desember 2005 Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min? Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg? Atleten! Hvor er du?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå