Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Wow! Virkelig fin!

Synes det ligner mistenkelig på banneret jeg lagde for stabak.no.

Ziffus, er du egentlig en Engafyr som røver penger av Stabæksupporterne?

stabaek_ani01.gif

Tja, rart med det - men jeg syntes også det ligner. Blir spesielt imponert over hans evne til å være kreativ og jobbe med designet. Det ble jo utfyllende og fantastisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Virkelig fin!

stabaek_ani01.gif

Tja, rart med det - men jeg syntes også det ligner. Blir spesielt imponert over hans evne til å være kreativ og jobbe med designet. Det ble jo utfyllende og fantastisk!

Virkelig kreativt, thank you lord for Ctrl+C and Ctrl+V..........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det positive først: endelig et Stabæk-tema til mobiltelefonen! Det var på tide. Og så gratis a, gitt.

Når det er sagt, er jo forsiden rotete og kjedelig. Her burde det vært et bilde av Nannskog og gutta i jubelscener! Noen som har tips om andre steder med Stabæk-temaer til SE K750?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min?

phone%20old%20cell.jpg

Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Virkelig fin!

stabaek_ani01.gif

Er ikke jeg som har laget det så det vet jeg ingenting om :) Som sagt så har jeg fått themsene av en annen som er Enga supporter, og jeg vet ikke hvordan han har laget det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min?

phone%20old%20cell.jpg

Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg?

Følger du ikke med eller?? De themesene er jo bare til Sony Ericsson! Himmel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vell så og si laget et nå, men hvor skal jeg legge det ut osv...?

Jeg kan legge det ut på Hvaerstillingen.no hvis du vil? Vi samler alle Themes vi kan få tak i som ser bra ut for eliteserieklubber. Hvis du vil så kan du bare sende det til support@hvaerstillingen.no

-Zif

http://www.hvaerstillingen.no

Når det er sagt, er jo forsiden rotete og kjedelig. Her burde det vært et bilde av Nannskog og gutta i jubelscener! Noen som har tips om andre steder med Stabæk-temaer til SE K750?

Hehe, vel vi har lagt vekt på å ha en informativ side og ikke klistre et svært bilde på hele siden som du blir fort lei av :). Dessuten er det ikke en Stabæk side, men en for hele Tippeligaen så det burde vel vært VIF i jubelscener i så fall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sendt dere mail!

På den jeg har laget er det bilde av Daniel på forsiden.

Når er det på nettet tror du?

Snodig fil format på den, men håper den funker.

Brukte Thema creater.

Har lagt den ut på WAP adressen vår: http://wap.hvaerstillingen.no/

Vet ikke hvilken telefon du har laget den til? De andre er laget for SE K750i, og da fungerer de for W800i og K600i også.

-Zif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sendt dere mail!

På den jeg har laget er det bilde av Daniel på forsiden.

Når er det på nettet tror du?

Snodig fil format på den, men håper den funker.

Brukte Thema creater.

Har lagt den ut på WAP adressen vår: http://wap.hvaerstillingen.no/

Vet ikke hvilken telefon du har laget den til? De andre er laget for SE K750i, og da fungerer de for W800i og K600i også.

-Zif

Fin den også. Spesielt bildet på hovedmenyen var fett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte inn min egen Stabæk theme jeg også, da mobilen min er for dårlig til å ta imot de andre... fortsatt SE, men version 3 istedet for 4...

Mangel på kreativitet og redigeringskunnskaper fikk meg til å klippe og lime litt fra stabak.no...sorry:p

mobil.JPG

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ingen av themene til å funke til min SE k700i. Er jeg bare dum, eller funker det ikke til den telefonen? Får opp at filen er ødelagt når jeg prøver.

Har endret filnavnene på alle themene nå så det skal være litt mer innlysende. K750i themene fungerere ikke for K700i telefonene. Så vi har ikke noen K700i themes for Stabæk. Du kan spørre på forumet vårt her hvis du er interessert i det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det mitt du måtte slette?

Der hvor jeg hadde Daniel som bakgrund?

Jammen meg ikke sikker siden jeg ikke testet det selv. Fikk en mail om å slette Stabekk.thm filen fra serveren min og da gjorde jeg det. Vet ikke om det var din :blink: . Hadde du kopiert grafikk fra Stabaek.no? Hvis ikke så kan du sende themet på nytt så skal jeg legge det ut. Send det til support@hvaerstillingen.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

phone%20old%20cell.jpg

Atleten! Hvor er du?!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk themes for SE mobil
  • Opprett ny...