AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Desember 2005 Del Skrevet 5. Desember 2005 Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min? Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg? Atleten! Hvor er du?!? Sydhavsøy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Desember 2005 Del Skrevet 5. Desember 2005 Jeg har prøvd, og jeg prøver igjen og igjen og igjen. Men jeg får det faen ikke til. Hvordan får jeg denne inn på mobilen min? Noen har sagt at jeg må stikke antennen i anus, men det funker ikke det heller. Noen som kan hjelpe meg? Atleten! Hvor er du?!? Sydhavsøy? Begynner du å bli desp AndersBD - i dag skjedde det nesten noe... men det ble ingeting ut av det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Desember 2005 Del Skrevet 5. Desember 2005 Begynner du å bli desp AndersBD - i dag skjedde det nesten noe... men det ble ingeting ut av det! La la la la laaaaaaaaaaaaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå