Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tufte_logo.png

Dette forslaget kom fra Kanari-fan Pondus73:

Når vi først er inne på Tufte IL!

Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!!

Dere har jo allerede øvd inn sangen!!!

Bli med å se Enga bli Denga!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette forslaget kom fra Kanari-fan Pondus73

Når vi først er inne på Tufte IL!

Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!!

Dere har jo allerede øvd inn sangen!!!

Da sier jeg det her også (nå er vi oppe i tre Tuftetråder) jeg vil være med!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg foretrekker å dra på Nadderud å støtte våre egne til opprykk. Den kampen går samtidig

Shit. Det visste jeg ikke.

Støtteplanen er herved AVLYST!

Steng tråden! Jeg skal fjerne signaturen min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg foretrekker å dra på Nadderud å støtte våre egne til opprykk. Den kampen går samtidig

Shit. Det visste jeg ikke.

Støtteplanen er herved AVLYST!

Øøø, ikke at jeg egentlig bryr meg, men jeg trodde Tufte kampen var utsatt pga køppfinalen for kvinner

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøø, ikke at jeg egentlig bryr meg, men jeg trodde Tufte kampen var utsatt pga køppfinalen for kvinner

Øøø, ikke at jeg egentlig bryr meg, men jeg tror Tufte kampen er fremskyndet noen timer, sånn at man akkurat rekker både denne kampen og cupfinalen for kvinner....

At Tufte kampen da kolliderer med opprykksfinalen er det ingen i NFF som har brydd seg om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt utelukket at vi drar for å heie på et annet lag spille mot en av våre konkurrenter. Vi heier på Stabæk. Vi er ikke en hatorganisasjon mot et annet lag.

Synes folk Tufte er morsomt er det bare å starte med bedriftsfotball selv. Laget til supporterklubben har også spilt (og tapt) mot Apollo, den gangen i lyn-drakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at vi også er litt opptatt den helga. Jeg glemte visst at vi spiller cupfinale og at det er masse opplegg i Flisbyen hele helga.

Men dersom man får billetter så tar i alle fall ejg meg en tur. Det er klart at det å heie på ett lag som Tufte er svik og alt annet dævelskap mot sin egen klubb, men det kan hende jeg tar sjansen uansett ;)

Tross alt skjønner jeg at opprykkskampen er prioritert og at dere velger den, ikke misforstå meg der, men jeg tenker jo at det er lov å ha litt humor og moro på vegne av andre lag man kanskje ikke liker så godt.

Heldigvis er vi alle ulike ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at vi også er litt opptatt den helga. Jeg glemte visst at vi spiller cupfinale og at det er masse opplegg i Flisbyen hele helga.

Nei at man er i cupfinalen er jo ikke så lett å huske

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei at man er i cupfinalen er jo ikke så lett å huske

Hehe. det er jo ganske så lenge siden sist så det er ikke så lett å skjønne da :lol:

Det var vel heller alt det rundt denne helgen jeg glemte, sånn kan det gå vet du :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi må støtte Tufte når de møter Enga
  • Opprett ny...