Tellefsen 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 VG-nett Plankehaugen startet dette i fredrikstad. Jeg syntes vi fotballfrelste i oslo/asker/bærum også kan tenne et lys. kl 2000. enerly sitt nummer er 8. Det skal i alle fall jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 VG-nett Plankehaugen startet dette i fredrikstad. Jeg syntes vi fotballfrelste i oslo/asker/bærum også kan tenne et lys. kl 2000. enerly sitt nummer er 8. Det skal i alle fall jeg. Nå synes jeg dette tar litt vel mye av. Selvfølgelig er det synd hvis Enerly skulle bli invalid etter å ha spilt en fotballkamp, men dette begynner å ta form av massesugesjon i forhold til hvor mye man kan synes synd på Enerly. Kan man ikke vente og se hva som faktisk skjer? Kanskje spretter gutten rundt juletreet lenge før jul. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 VG-nett Plankehaugen startet dette i fredrikstad. Jeg syntes vi fotballfrelste i oslo/asker/bærum også kan tenne et lys. kl 2000. enerly sitt nummer er 8. Det skal i alle fall jeg. Nå synes jeg dette tar litt vel mye av. Selvfølgelig er det synd hvis Enerly skulle bli invalid etter å ha spilt en fotballkamp, men dette begynner å ta form av massesugesjon i forhold til hvor mye man kan synes synd på Enerly. Kan man ikke vente og se hva som faktisk skjer? Kanskje spretter gutten rundt juletreet lenge før jul. Er veldig så menig med deg! Veldig synd på han ingen tvil om det, men nå synes jeg det blir litt for mye. Hva blir det neste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Det er mange millioner mennesker i verden som fortjener lys. Men nå er det en gang slik at det som rammer mennesker nærme oss selv har en tendens til å gjøre sterkere inntrykk. Naturlig nok. Så kan de som ønsker å tenne lys for Dagfinn Enerly eller ofrene etter naturkatastrofene i Asia og Sør-Amerika gjøre det, og de som ikke vil, vel de kan la være. Alle burde imidlertid sende noe grunker til Røde Kors. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Dette blir drøyt syntes jeg... Det er grenser for hvor mye jippo man skal dra ut av dette. Vi har nå omtrent vært gjennom det samme som man gjorde for de 300 000 som døde i Tsunamien. Ikke la den genuine bekymringen som eksisterer i Norge bli til noe like hippt som håret til Beckham! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 Enig, det blir som streiken og massedemonstrasjonene i "Internatet" fordi pøbelen David ble kasta ut etter utallige advarsler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 296 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Enig, det blir som streiken og massedemonstrasjonene i "Internatet" fordi pøbelen David ble kasta ut etter utallige advarsler. Du så den episoden du også ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå