Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på møte øst i byen i dag (Alnabru), og da kjørte jeg forbi en Sporveisbuss med heldekkende Lyn-reklame med teksten "Tippeligaens yngste lag". Tidligere år har jeg sett Sporveisbusser i hele Oslo med VIF-flagg på kampdager, men en "Lyn-buss" i enga-land har jeg ikke sett før! At de tørr! Trodde bussjåføryrket var utsatt nok som det var!

Men det satte meg på en tanke:

-Hva med en eller to heldekkende Stabæk-busser som kan betjene rutene inn til byen?

Dette vil betraktlig øke Stabæks logo synlighet utenfor dagens kjerneområde som vi er nødt til å utvide for å på sikt fylle opp BlueDream!

Har ikke peiling på hva slik heldekkende bussreklame koster for sessongen 2006, men det kunne kanskje la seg gjøre da vi allerede har Norgesbuss Bærum Romerike og Megaprint som sponsorer (iflg oversikt på stabak.no) Kanskje kan også Fornebu Boligspar blitt med på en sam-profilering?

Hva tror dere?

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jo vært en fryd å sitte på kontoret i oslo og se stabæk busser rulle utenfor vinduet...

Du er heldig. Som kan sitte å se på Stabæk-busser mellom innleggene på Forum. Utenfor mitt kontor er det ingen vei, bare bakgård. Så jeg må jobbe mellom innleggene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på møte øst i byen i dag (Alnabru), og da kjørte jeg forbi en Sporveisbuss med heldekkende Lyn-reklame med teksten "Tippeligaens yngste lag". Tidligere år har jeg sett Sporveisbusser i hele Oslo med VIF-flagg på kampdager, men en "Lyn-buss" i enga-land har jeg ikke sett før! At de tørr! Trodde bussjåføryrket var utsatt nok som det var!

Men det satte meg på en tanke:

-Hva med en eller to heldekkende Stabæk-busser som kan betjene rutene inn til byen?

Dette vil betraktlig øke Stabæks logo synlighet utenfor dagens kjerneområde som vi er nødt til å utvide for å på sikt fylle opp BlueDream!

Har ikke peiling på hva slik heldekkende bussreklame koster for sessongen 2006, men det kunne kanskje la seg gjøre da vi allerede har Norgesbuss Bærum Romerike og Megaprint som sponsorer (iflg oversikt på stabak.no) Kanskje kan også Fornebu Boligspar blitt med på en sam-profilering?

Hva tror dere?

Clear Channel leier ut reklameplass på SL bussene på vegne av nevnte selskap.

Selskapet var Stabæk sponsor i fjor. Har gode kontakter her. Send meg en mld om du vil vite mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror dere?

Jeg tviler at dette vil lokke nye folk, men det vil nok ha den effekten som mye (mesteparten?) av reklamen er rettet mot: Holde/styrke lojaliteten hos de som allerede er "kunder".

Det vil selvfølgelig være kjempestilig å se på, og moro å ankomme kamp i (regner med at den/de vil stå høyt på lista når vil skal leie buss til bortekamper).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir like forundret hver gang jeg ser den Lyn bussen. Bra reklame, men helt idiotisk konsept. Er jo bilder av en gjeng småunger som løper rundt i Lyn drakt med tittelen "Norges Yngste Lag" eller hva det var.

Her snakker vi tøffe karer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jo vært en fryd å sitte på kontoret i oslo og se stabæk busser rulle utenfor vinduet...

Du er heldig. Som kan sitte å se på Stabæk-busser mellom innleggene på Forum. Utenfor mitt kontor er det ingen vei, bare bakgård. Så jeg må jobbe mellom innleggene...

Nå har ikke jeg sett noen stabæk buss enda... Men den forbaskede enga bussen ser jeg titt og ofte på motorveien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært drit kult!!

Men jeg tror vi tar vann over hodet, det er vel litt mye å be om at de skal ha drakter på seg!

Husker når bussene kjørte rundt med flagg på kampdager der var kult det!

Det er noe jeg ønsker å se igjen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å SALIGE MORGENSTUND.

Med denne tråden ferskt i minne satt jeg i morges i rushtrafikken (ikke så ille siden det er fredag), da en buss kjørte forbi i kollektivfeltet. Jeg trodde jeg sov og drømte ennå, en buss med Stabæk-logoen? Denne tråden fikk sin oppfyllelse kjappere enn jeg hadde trodd...

Jeg måtte finne ut om jeg hadde sett rett, og kastet meg inn i en galskap av slalomkjøring, og da bussen valgte kollektivfeltet også ved Fornubuavkjøringen, kom jeg opp på siden av den før Lysakerlokket. Jeg hadde sett rett: STABÆK FOTBALL - BÆRUMS STOLTHET.

Min dag er reddet, du verden hvor god følelse det fyllte meg med.

Bussen så ut til å tilhøre kommunen, og på baksiden sto det "Kultur Bussen". Ja, Stabæk Fotball er i sannhet kultur. Denne bussen bør kjøres fram og tilbake i rushtrafikken for å glede blaa hjerter på morgenkvisten.

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gratisbussen.. Tilbud til skoleklasser på ekskursjon osv.. Den reklamen har vært der lenge..

Hyggelig var det likevel.

Flagg på alle busser som passerer Bekkestua på hjemmekampdager!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gratisbussen.. Tilbud til skoleklasser på ekskursjon osv.. Den reklamen har vært der lenge..

Hyggelig var det likevel.

Flagg på alle busser som passerer Bekkestua på hjemmekampdager!!!

Mener det var det før??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å male reklame på en hel rutebuss koster ca. 100.000/år. 2 slike busser=Bjørnar Holmvik eller tak over ståtribunen. Valget er enkelt.

Yep. Tak over hue.....

Jeg tror til og med jeg går for tak over kunstgressbanen før reklame på bussen. (Fy fillern hvor våt jeg ble på lørdag...) :rolleyes:

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clear Channel leier ut reklameplass på SL bussene på vegne av nevnte selskap.

Selskapet var Stabæk sponsor i fjor. Har gode kontakter her. Send meg en mld om du vil vite mer.

snakket med min mor (som er infosjef i SL) og hun mener det er gode muligheter for at SL fortsatt kjører med Satbæk flagg når vi har hjemmekamp i TL neste år.... kan høre om det er mulighet til å f.eks få en Stabæk-drakt eller no på siden av bussen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-buss?
  • Opprett ny...