Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de få som ikke dro til Molde, men valgte å se kampen fra sofaen i går.

En ting som slår meg, er at Mini har begynt å bli så jævlig negativ til alt mulig. Det kler han ikke. Han prøver å bli like kul som Ivar Hoff, men det kan han bare glemme. Det finnes bare en Ivar Hoff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mini var skikkelig irriterende i går, tror ikke han er noe fan av Stabæk, syntes stabæk spilte bra jeg og Molde var defansive så det holdt.

Stabæk spilte og spilte men Mini syntes molde var best.

Men Stabæk har ett spiss problem vi må kjøpe inn en spiss som kan skyte den forbanna ballen i mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mini er ikke spesielt negativ til Stabæk - han er bare drit dårlig som kommentator. Stiller uforberedt og har ikke peiling.

Han og de ræva produksjonene til TV2 skal få gjennom gå i kampprogrammet mot Lyn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la merke til at det var noe ujevn kameraføring. Nesten som om kameramannen duppet av noen ganger. Kanskje ikke helt uforståelig.

En annen ting var at de hele tiden filmet nr. 16 på Molde når ballen var ute av spill. Nr. 16 er Erlend Ormbostad som for meg er helt ukjent. Skal banne på at faren hans er kameramann eller producer i tv2. Noen som kan sjekke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror vel heller akkurat det skyldes at kameramannen nok er en gammel naturfotograf. Når man ser folk med et slikt utseende som denne Ormostad, det er da du skjønner at mennesket stammer fra apene....

U00293.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krremt!

Jeg vet ikke om noe mer patetisk enn folk som ikke gidder dra på match og deretter beklager seg over TV-reportasjen i stedet.

Fy faen så flaut å dra til Molde når så få gadd å bli med. Skam dere hele gjengen. Hengehuer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var vel dette første obligatoriske A kamp jeg missa (serie, cup, e-cup) siden Glimt borte i 3. serierunde i fjor.

Du disser vel ikke en som var i Ranheim, gjør du vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Molde-kampen
  • Opprett ny...