Elja 0 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Vil bare lodde stemningen for at vi supportere tar en skikkelig fest på blaa som avsluttning på en så fantastisk sesong!! Er det noen som liker tanken, før jeg tar det med Onkel blaa og avtaler en dato?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 jeg er da alltid klar for en fest jeg...sier da ikke nei til det hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 God idé. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 på tide å bli edru igjen da så man kan få seg en fest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 er sikkert med jeg og... alltid morro med fest, prøv eventuellt å fikse billig øl og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Billig øl er flott! Og selvfølgelig må det være stabækLars konsert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Vi som har så mange svensker på laget må da få importert noen kasser Tigerøl! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. November 2005 (endret) Del Skrevet 4. November 2005 (endret) er sikkert med jeg og... alltid morro med fest, prøv eventuellt å fikse billig øl og Fest er jeg med på!!! Billig øl er jeg med på!!! Vi bør absolutt feire vår egen innsats. Jeg synes vi fortjener det. StabækLars må være der - ingen fest uten ham, selv om ryktene sier at han er opptatt med innspillinger av "Tufte 2 - oppfølgeren". (Og Armando, pass på at det blir en dato som passer for meg. Så kan jeg passe på at dama di ikke tyller i seg billig øl.) PS - Mortimer: Om du har kommentar til dette innlegget - bruk PM!!! Endret 4. November 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 er sikkert med jeg og... alltid morro med fest, prøv eventuellt å fikse billig øl og Fest er jeg med på!!! Billig øl er jeg med på!!! Vi bør absolutt feire vår egen innsats. Jeg synes vi fortjener det. StabækLars må være der - ingen fest uten ham, selv om ryktene sier at han er opptatt med innspillinger av "Tufte 2 - oppfølgeren". (Og Armando, pass på at det blir en dato som passer for meg. Så kan jeg passe på at dama di ikke tyller i seg billig øl.) PS - Mortimer: Om du har kommentar til dette innlegget - bruk PM!!! Den eneste kommentaren jeg har til dette er: unødvendig å ringe meg 2300 og spørre om jeg kan kjøre deltagerne hjem; Ref: Rall, armando, dama til armando, loudness. PS - Albert: Jeg skal nok passe på at hun får i seg rikelig med kildevann fra indre østfold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 jeg er da alltid klar for en fest jeg...sier da ikke nei til det hehe Støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 er sikkert med jeg og... alltid morro med fest, prøv eventuellt å fikse billig øl og Fest er jeg med på!!! Billig øl er jeg med på!!! Vi bør absolutt feire vår egen innsats. Jeg synes vi fortjener det. StabækLars må være der - ingen fest uten ham, selv om ryktene sier at han er opptatt med innspillinger av "Tufte 2 - oppfølgeren". (Og Armando, pass på at det blir en dato som passer for meg. Så kan jeg passe på at dama di ikke tyller i seg billig øl.) PS - Mortimer: Om du har kommentar til dette innlegget - bruk PM!!! Den eneste kommentaren jeg har til dette er: unødvendig å ringe meg 2300 og spørre om jeg kan kjøre deltagerne hjem; Ref: Rall, armando, dama til armando, loudness. PS - Albert: Jeg skal nok passe på at hun får i seg rikelig med kildevann fra indre østfold. Nå får du gi deg... Det var ikke jeg eller Anna som skulle sitte på bare loudness m.fler. Vi klarte fint å gå de ca 100 meterne til leiligheten min... Men takk for forslaget skal tenke på å ringe deg neste gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 For å bli kjørt de 100 meterene til leiligheten...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 Fest er bra!!!!! Jeg er med!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 er sikkert med jeg og... alltid morro med fest, prøv eventuellt å fikse billig øl og Fest er jeg med på!!! Billig øl er jeg med på!!! Vi bør absolutt feire vår egen innsats. Jeg synes vi fortjener det. StabækLars må være der - ingen fest uten ham, selv om ryktene sier at han er opptatt med innspillinger av "Tufte 2 - oppfølgeren". (Og Armando, pass på at det blir en dato som passer for meg. Så kan jeg passe på at dama di ikke tyller i seg billig øl.) PS - Mortimer: Om du har kommentar til dette innlegget - bruk PM!!! Den eneste kommentaren jeg har til dette er: unødvendig å ringe meg 2300 og spørre om jeg kan kjøre deltagerne hjem; Ref: Rall, armando, dama til armando, loudness. PS - Albert: Jeg skal nok passe på at hun får i seg rikelig med kildevann fra indre østfold. hmm...jeg klarer da utmerket godt å komme meg hjem selv takk...pleier alltid å komme meg hjem,bare ikke spørr meg hvordan da :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 er det bare meg eller er det nesten bare bakre del av bussen som sier at de blir med?? Hva skjedde med resten?? (merk at jeg sa "nesten") Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 Hehe... blir med jeg så lenge det går med cola Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stein 1 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 jeg er med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Ang. fest, jeg så etter deg på OB i går, Andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Ang. fest, jeg så etter deg på OB i går, Andre hehe...har da et liv utenom blå å neida,men skulle jobbe i dag så da ble det en rolig kveld forran tv'n, dessuten er jeg jo blakk... så sånn er det men regner med du hadde det gøy hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Hehe, seff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå