Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noe mer? Står det noe i disse Stabækhistorie-bøkene?

Brukeren Reader her på forumet, er vel gammel nok til å huske når og hvor det ble tegnet. Har du noe mer info?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 måneder senere...

• DVD'er, VHS'er. Cupfinalen er det mulig å få tak i, men utover det? ABTV/TVBudstikka må sitte på mye materiale. Tenk hvor kult å se målene fra da vi slo Strindheim og rykket opp i Eliten i '94. Første kamp mot VIF i '95, RBK-seieren i '95. Osv. osv.
  • DVD over sesongen som fikk. Jeg vet at Brann og VIF har hatt dette. Her har de selvfølgelig et større kjøpemarked enn oss, men jeg vil og ha...

Er det noen planer som foreligger om noe av overnevnte?

Frisk Asker planlegger DVD'er fra sesongen. En fra 1. halvdel og en oppsummerings-DVD. Jeg snakket litt med en som har med det å gjøre og han sa de måtte selge noe slikt som 200 for å gå i null.

Hva med oss? Jeg er sikker på at vi hadde solgt noen hundre, særlig hvis det hadde vært klart før jul. Og når vi først hadde startet hadde man selvfølgelig kjøpt året etter.

Og hva med gammelt arkivmateriale? Markus snakket noe om å legge ut den gamle VHS'en på nett. Vil det skje noe?

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både tv-kort og webhotell hvis noen skulle sitte på vhs'er og sånt som burde opp og ut!

Jeg har lyst til å få tak i alle de oppsummeringene fra Stabækkamper fra FXTV på dvd, med målene og høydepunktene! Skal sende mail, jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både tv-kort og webhotell hvis noen skulle sitte på vhs'er og sånt som burde opp og ut!

Jeg har lyst til å få tak i alle de oppsummeringene fra Stabækkamper fra FXTV på dvd, med målene og høydepunktene! Skal sende mail, jeg.

Jeg har lyst til å få tak i alle kampene på DVD.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg med glans opp på listen over de som hungrer etter en DVD full av godbiter fra i år, krydret med historiske klipp. Har null peiling på data selv, så her må en kyndig ta ansvar. Jeg betaler forøvrig gladelig blodpris for et slik verk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra FXTV-supporten om at henvendelsen var videresendt til TV 2 Arkivsalg.

(dette gjelder oppsummeringene av kampene)

EDIT: Mail lå i junkmailfilteret!

Ja, det skal være mulig å kjøpe alle oppsummeringene til Stabæk og få dem tilsendt på DVD.

Prisen er kr. 450,- for første oppsummering og 150,- pr påfølgende innlsag. DVD blir tilsendt som postoppkrav kr. 75,-.

Ta gjerne kontakt etter sesongslutt så kan vi lage en DVD til deg.

Vennlig hilsen

Nina Dyrøy

Nyhetssalg

Tlf: 55908125

ndy@tv2.no

http://tv2.no/nyhetssalg/

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra FXTV-supporten om at henvendelsen var videresendt til TV 2 Arkivsalg.

(dette gjelder oppsummeringene av kampene)

EDIT: Mail lå i junkmailfilteret!

Ja, det skal være mulig å kjøpe alle oppsummeringene til Stabæk og få dem tilsendt på DVD.

Prisen er kr. 450,- for første oppsummering og 150,- pr påfølgende innlsag. DVD blir tilsendt som postoppkrav kr. 75,-.

Ta gjerne kontakt etter sesongslutt så kan vi lage en DVD til deg.

Vennlig hilsen

Nina Dyrøy

Nyhetssalg

Tlf: 55908125

ndy@tv2.no

http://tv2.no/nyhetssalg/

Da spleiser vi alle på en, så brenner vi i hytt og gevær, så alle får!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Dersom TV2 lager en kavalkade som i fjor kan jeg love dere den havner på piratebay. Det gjør også fjorårets kavalkade og innslaget "Historien om Stabæk" som dukket opp på webtv i vår.
Jeg lagde en kavalkade DVD etter forrige sesong og det var jævlig mye jobb, ikke fult så mye jobb hvis det bare skal være målene med kommentarer og repriser/slow. Har alle kampene minus hjemme mot Brann på DVD fra denne sesongen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Kavalkade DVD fra 2007 sesongen er klar, målene med kommentarer repriser/slow, omdiskuterte situasjoner, intervjuer, feiringen av sølvet etc. To timer med "glede" til å stille abstinensen frem mot serietart, ett må ha" for alle med blått hjerte. For mer informajon ring 92034022 etter klokken 16:00 virkedager og hele lørdag/søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kavalkade DVD fra 2007 sesongen er klar, målene med kommentarer repriser/slow, omdiskuterte situasjoner, intervjuer, feiringen av sølvet etc. To timer med "glede" til å stille abstinensen frem mot serietart, ett må ha" for alle med blått hjerte. For mer informajon ring 92034022 etter klokken 16:00 virkedager og hele lørdag/søndag.

Har du laget filmen selv, eller er det tv2? Hva er prisen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Vel er vi en liten klubb i forhold til mange andre, men det er sikkert flere enn meg som kunne vært interessert i litt historisk materiale.

Spørsmålet går derfor på følgende:

• Historiske bøker. Finnes det? Jeg kan ikke huske å ha sett det, men mulig det finnes noen fra lengre tid tilbake? Uansett, er ikke dette et savn? Jeg mener at vi etter 10-12 år som toppklubb burde ha nok historisk materiale å jobbe med, i tillegg til alle årene før vi ble gode. Ingebrigt har jo skrevet diverse bøker (bl.a. "Møte med Manchester United" som står hjemme i hyllen min").
  • Jubileumsbøker. Går over i overnevnte. Vi fylte 90 år for noen år siden, uten at jeg kan huske at det kom noe jubileumsskriv/bok. Bestefatter har bok fra Lyns 100 første år, og selv har jeg et hefte hjemme om Jardars første 30(?) år. Det burde ikke være for mye forlangt at også Stabæk hadde noe tilsvarende.
  • Årbøker. Året som gikk, eventuelt året som kommer. Et slags kampprogram utvidet til å ta for seg hele året.
  • DVD'er, VHS'er. Cupfinalen er det mulig å få tak i, men utover det? ABTV/TVBudstikka må sitte på mye materiale. Tenk hvor kult å se målene fra da vi slo Strindheim og rykket opp i Eliten i '94. Første kamp mot VIF i '95, RBK-seieren i '95. Osv. osv.
  • DVD over sesongen som fikk. Jeg vet at Brann og VIF har hatt dette. Her har de selvfølgelig et større kjøpemarked enn oss, men jeg vil og ha...
  • Leksikon. Kanskje litt far-fetched, men sist jeg var på Tanum på Karl Johan så jeg noe en gang på VIF-leksikonet som kom for noen år siden.
    • Musikkmessig er vi godt forspent.

Og da kommer boken;

http://www.stabak.no/content/view/2742/2/

Og vi venter på resten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Vel er vi en liten klubb i forhold til mange andre, men det er sikkert flere enn meg som kunne vært interessert i litt historisk materiale.

Spørsmålet går derfor på følgende:

• Historiske bøker. Finnes det? Jeg kan ikke huske å ha sett det, men mulig det finnes noen fra lengre tid tilbake? Uansett, er ikke dette et savn? Jeg mener at vi etter 10-12 år som toppklubb burde ha nok historisk materiale å jobbe med, i tillegg til alle årene før vi ble gode. Ingebrigt har jo skrevet diverse bøker (bl.a. "Møte med Manchester United" som står hjemme i hyllen min").
  • Jubileumsbøker. Går over i overnevnte. Vi fylte 90 år for noen år siden, uten at jeg kan huske at det kom noe jubileumsskriv/bok. Bestefatter har bok fra Lyns 100 første år, og selv har jeg et hefte hjemme om Jardars første 30(?) år. Det burde ikke være for mye forlangt at også Stabæk hadde noe tilsvarende.
  • Årbøker. Året som gikk, eventuelt året som kommer. Et slags kampprogram utvidet til å ta for seg hele året.
  • Leksikon. Kanskje litt far-fetched, men sist jeg var på Tanum på Karl Johan så jeg noe en gang på VIF-leksikonet som kom for noen år siden.
    • Musikkmessig er vi godt forspent.

Og da kommer boken;

http://www.stabak.no/content/view/2742/2/

Og vi venter på resten...

Og så kommer DVD'en. Begynner å bedre seg nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og mens vi venter på DVD i god kvalitet med masse innhold kan vi nyte noen av sesongens mange mål her:

Når jeg redigerte ble sangen slutt før jeg hadde fått med alle målene, så jeg måtte kutte ned litt. Det går litt fort i slutten... men hey, da blir det mer action!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og mens vi venter på DVD i god kvalitet med masse innhold kan vi nyte noen av sesongens mange mål her:

Når jeg redigerte ble sangen slutt før jeg hadde fått med alle målene, så jeg måtte kutte ned litt. Det går litt fort i slutten... men hey, da blir det mer action!

Digg video! Likte egentlig at det gikk raskt på slutten der jeg.

Creds og props og alt som hører med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste gjennom tråden, og sitter igjen med følgende spm:

a) Hva skjedde med videoen fra 1990-1997? Noen som vil legge ut på nett?

B) Hva skjedde med 2006-videoen?

c) Er det noen som har Stabæk-VIF 6-2 tilgjenglig?

d) Evt. noen eldre årskavalkader fra Tippligaen ol.?

Alt ovenfor(og relatert) hadde vært flott om noen fikk lagt ut!:)

Ved torrent-søk får jeg opp følgende: http://www.torrentz.eu/search?q=stab%C3%A6k

Men ser ut som det kan ta laaang tid å laste ned og ikke det helt store utvalget.......

Endret av alan_magic
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste gjennom tråden, og sitter igjen med følgende spm:

a) Hva skjedde med videoen fra 1990-1997? Noen som vil legge ut på nett?

B) Hva skjedde med 2006-videoen?

c) Er det noen som har Stabæk-VIF 6-2 tilgjenglig?

d) Evt. noen eldre årskavalkader fra Tippligaen ol.?

Alt ovenfor(og relatert) hadde vært flott om noen fikk lagt ut!:)

Ved torrent-søk får jeg opp følgende: http://www.torrentz.eu/search?q=stab%C3%A6k

Men ser ut som det kan ta laaang tid å laste ned og ikke det helt store utvalget.......

Du kan jo begynne med å se HER. Ikka akkurat kavalkade, men mye å kose seg med uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved torrent-søk får jeg opp følgende: link

Det er mer på The Pirate Bay, men ikke helt det du ser etter. Husk at man helst ikke skal linke direkte til piratkopiert materiale på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Lovet visst å legge ut kavalkaden som ble vist på Kick-Off'en på Blaa. Litt forsinkelse må man regne med når pc'n(omdøpt til Suicidy) gjør som den gjør, men her er den:

Høyreklikk og lagre som! (320mb, 22min)

Som vanlig windows media-fil, spilles av i Windows Media Player eller VLC.

Edit: En liten utfordring til de observante: Noen mål er ikke med av ymse årsaker (mest opptak-relatert), - hvilke?

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækhistorie
  • Opprett ny...