Gå til innhold

Anbefalte innlegg

@pedagogen: kan du si fra når hele oppsettet er klart?

send gjerne mail til meg. må planlegge turene til norge tidlig for å få billige fly og nok feriedager.

kunne godt tenke meg å dra til viking, start og tromsø...borteturer er moro :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil tro at sjansen for å bryte "tradisjonen" som ble startet i fjor med 16.mai kamp mellom søpla og liiin ikke blir brutt opp før søpla tar veien ned dit de hører hjemme igjen ;)

Hvis "søpla" er Odd Grenland og "i fjor" er 2005, så har du kanskje rett. I hvert fall spilte Vålerenga mot Fredrikstad Ullevaal 16. mai 2005, mens Lyn var i Skien og møtte Odd. Jeg regner det som sikkert at Lyn spiller på Ullevaal 16. mai 2006, mens Vålerenga spiller et annet sted.

Jeg beklager min uvitenhet!! Her gikk jeg utfra egen hukommelse, noe jeg burde ha lært at ikke er veldig lurt!!

Var bare sikker på at da tradisjonen mellom oss og søpla ble brutt så var det fordi de ønsket ett "best-i-byen"oppgjør så lenge søpla klarer å holde seg oppe i eliten :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør jo bli hjemmekamp i serieåpningen. Vi har ikke hatt hjemmkamp i 1. runde i TL siden 2001. Er veldig klar for å feire bursdagen med seier i serieåpningen, på Nadderud. Hjemmekamp 16. mai kan vi bare glemme. Det har vi vel hatt kun en gang og får det nok ikke igjen. (eller kanskje når vi kommer oss til Fornebu??)

Bare NFF er litt lydhøre er planen klar. Hjemmekamp og seier i første serierunde. Før og etter kampen kjøper andre supportere bursdagspils til Freak Magnet og undertegnede. Dette blir en bra dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør jo bli hjemmekamp i serieåpningen. Vi har ikke hatt hjemmkamp i 1. runde i TL siden 2001. Er veldig klar for å feire bursdagen med seier i serieåpningen, på Nadderud. Hjemmekamp 16. mai kan vi bare glemme. Det har vi vel hatt kun en gang og får det nok ikke igjen. (eller kanskje når vi kommer oss til Fornebu??)

Bare NFF er litt lydhøre er planen klar. Hjemmekamp og seier i første serierunde. Før og etter kampen kjøper andre supportere bursdagspils til Freak Magnet og undertegnede. Dette blir en bra dag.

God plan, Klodrik...... en veldig god plan !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi...husker veldig godt da jeg ble kjent med klodrik pga 9.april ;)

Hvis kommentaren satt i så lenge, gjorde den nok mer inntrykk enn tilsiktet. Hadde faktisk glemt det jeg. :huh:

det var egentlig ikke kommentaren som gjorde et så stort inntrykk på meg...det som gjorde inntrykk (og det husker jeg gjerne) var at jeg ble kjent med den hyggelige fyren som stod bak kommentaren :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminliste
  • Opprett ny...