Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mulighetene for en god start er til stede ihvertfall..

men mitt førsteintrykk er; kjedelig... Ville heller ha møtt vif rbk eller annet av de bedre lagene.. greit å møte de tidelig når de enda ikke har fått satt spillet sjikkelig..

16. mai, borte mot ffk...?? trodde vi skulle bytte på hjemmekamper med FC Oslo jeg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å endelig få noe konkret å forholde seg til. Påsketur til Tromsø for under tusenlappen med Norwegian pr. i dag. Sommerferie på nordvestlandet ser det også ut til å bli. Dette blir en hyggelig planleggingskveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16. mai, borte mot ffk...?? trodde vi skulle bytte på hjemmekamper med FC Oslo jeg..

16. mai kampene har de jo gjort helt om på. Ingen faste tradisjoner der i gården.

og vi har ikke fått hjemmekamp, hverken 16. mai eller siste runde.....Hm.. Men det er tydelig at Rosenborg har mistet litt av posisjonen sin. De har ikke hjemmekamp hverken i først eller siste runde, men kun 16. mai (selvfølgelig..)

Men Molde hjemme i nest siste kamp......får veldig dårlige vibber av den.....HEVN - vi skal sende dere ned!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som VIF grein for 2004 sesongen om at RBK fikk hjemmekamp i serieåpninga og serieavslutninga, så har FFK, Start, VIF, LSK og Ham Kam fått hjemmekamp, mens Brann, RBK, Sandefjord, Odd, FC Lyn Oslo fått bortekamp i begge oppgjør, mens Vi og Viking er de eneste som har hjemme og bortekamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars, hvor blir det av skrivebordsbakgrunnen med alle kampene på?? Skynd deg da! :D

Ja kom med den!!! Gjerne med Ny-stadion som bakgrunnsbilde hvis du får tak i et høyoppløslig bilde!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De viktige kampene:

09.04.2006 1800 Stabæk - Sandefjord

17.04.2006 1800 Tromsø - Stabæk

23.04.2006 1800 Stabæk - Odd Grenland

30.04.2006 1800 Lyn Oslo - Stabæk

03.05.2006 1900 Stabæk - Rosenborg

07.05.2006 1800 Brann - Stabæk

13.05.2006 1800 Stabæk - Viking

16.05.2006 1800 Fredrikstad- Stabæk

21.05.2006 1800 Stabæk - Lillestrøm

28.05.2006 1800 Start - Stabæk

05.06.2006 1800 Stabæk - Vålerenga

02.07.2006 1800 Molde - Stabæk

16.07.2006 1800 Stabæk - Ham-Kam

23.07.2006 1800 Stabæk - Tromsø

30.07.2006 1800 Sandefjord- Stabæk

06.08.2006 1800 Odd - Stabæk

13.08.2006 1800 Stabæk - Lyn Oslo

28.08.2006 1900 Rosenborg - Stabæk

11.09.2006 1900 Stabæk - Brann

17.09.2006 1800 Viking - Stabæk

24.09.2006 1800 Stabæk - Fredrikstad

01.10.2006 1800 Lillestrøm - Stabæk

15.10.2006 1800 Stabæk - Start

22.10.2006 1800 Vålerenga - Stabæk

29.10.2006 1800 Stabæk - Molde

05.11.2006 1800 Ham-Kam - Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt oppsett, iallefall for meg.

Hjemme første runde er alltid kult.

To kamper under sommerferien som ikke er de mest attraktive.

Og Sandefjord borte i slutten av juli. Hytteferie da? Jada!!

Og VIF slår vi jo alltid på forsommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker umiddelbart som om vi får en rolig start på sesongen. Sandefjord, Tromsø og Odd er vel neppe medaljekandidater. Får håpe vi har fått inn litt poeng i løpet av disse kampene, så vi ikke må kjempe med ryggen mot veggen i de påfølgende kampene mot Lyn, RBK, Brann og Viking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra oversikten overfor kan det se ut som om mandagskampene til Stabæk allerede er plassert. Ifølge fotball.no skal det spilles en kamp søndag klokken 2000, samt en kamp på mandag klokken 1900. Vi må vel regne med at det kommer endringer her, også for Stabæks kamper.

Bortekamp søndag klokken 2000 er vel ikke det mest vennlige med tanke på hjemreise om kvelden (tenker da på flyturer).

FÅr bare håpe at tv-kampene blir satt opp ganske så fort. Litt surt å ha bestilt flybilletter som ikke kan endres, hvis kampene blir flyttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stjeler fra TIL-guru og publiserer hans bidrag til terminlista.

"For de som er interessert i litt dypere og meningsløse(?) analyser av terminlisten:

Terminlisten har som kjent et system der et lag "følger" et annet. Dvs. Det ene laget møter samme motstander som det andre møtte i runden før, og som regel med motsatt hjemme-/bortekamp.

Tromsø følger Sandefjord i sesongen 2006. Dvs. Tromsø møter altså det laget som møtte Sandefjord runden før, men der Sandefjord hadde hjemmebane har Tromsø bortebane, og motsatt. Som regel. Et lite unntak når lagene møtes innbyrdes. Da er det rett og slett en "pause" i systemet, men tråden blir tatt opp igjen runden etterpå.

Det er dog et par unntak, bl.a. er det litt "rot" i begynnelsen av høstsesongen. Det er ikke to identiske terminlister for vår og høst (med motsatte hjemme- og bortekamper). Runde 14 og 15 har "byttet plass".

Et annet "stort unntak" er at HamKam ikke følger et bestemt lag i denne serien. Så kan vi la dette være en quiz; Hvorfor er det ett lag (HamKam) som ikke følger dette systemet, og hvorfor er det ingen som følger HamKam? Burde være en enkel sak....

Når det gjelder første serierunde, så er det siste serierunde som danner grunnlaget. Terminlisten må altså ses på som en loop.

Tromsø <-> Sandefjord

Rosenborg <-> Lyn

Stabæk <-> Molde

Sandefjord <-> Stabæk

Fredrikstad <-> Viking

Brann <-> Rosenborg

Lillestrøm <-> Fredrikstad

Start <-> Lillestrøm

Lyn <->Odd Grenland

Vålerenga <-> Start

Odd Grenland <-> Tromsø

Molde <-> Vålerenga

HamKam <-> INGEN!

Viking <-> Brann"

Så vi følger Molde, så får man tolke hva man vil ut av det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som har lyst til å ha alle kampene i sin MS Outlook...

File -> Import -> Import from another program or file -> Tab seperated walues (windows) -> browse til filen og "import"

Hvis noen hadde som har norsk versjon av Outlook og kunne tenke seg å skrive denne beskrivelsen på norsk tar seg tid til det hadde jeg blitt veldig takknemlig. Hvis det ikke fungerer... Skriv også det!

Filen lastes ned herfra (save as)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

File -> Import -> Import from another program or file -> Tab seperated walues (windows) -> browse til filen og "import"

Hvis noen hadde som har norsk versjon av Outlook og kunne tenke seg å skrive denne beskrivelsen på norsk tar seg tid til det hadde jeg blitt veldig takknemlig. Hvis det ikke fungerer... Skriv også det!

snygt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK oppsett. Hverken noe å grine eller juble over etter min mening.

Enig. Jubler over at den endelig er på plass. Men den kunne vært bedre. Ingen super-åpningskamp. ingen 16.mai hjemme. men, men

Vålerengen hjemme i siste kamp hadde vært fett.. når vi kjemper om gullet, mens Kålenga må vinne for å unngå nedrykk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt.

Tusen takk, Markus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig!!!

ser ut som om det betyr en god del med internett søk, skjekking av fly- og båtpriser før vi kan glede oss til den første kampen i 2006.

triple-m-team har planlagt følgende:

april:

stoooor tur fra 8.4. til 18.4.

1.kamp, inferno festival, fly til tromsø + kamp mot tromsø

YIIIIHAAA!!!!!!

mai:

ikke helt sikkert

30.4. til 8.5.

kamp mot lyn, kamp mot rbk, og (hvis det ikke blir tv kamp på mandag) kamp mot brann.

det hele blir svindyrt, og hvis noen av dere har en eller flere ideer hvordan vi kan spare litt penger bare si fra!

(det er desverre ikke mulig å komme i juni, juli, august eller september, juni = vm, juli og august = sommer i hamburg med mye å gjøre, september = island :) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MS Outlook Exchange

Fil -> Importer og eksporter -> Importer fra et annet program eller fil -> Tabulatordelte verdier (Windows) -> bla igjennom til filen og "importer" til mappen "kalender". Fyll ut feltene med riktig oversettelse...

Funket - takk Markus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt spørsmål, skal bare bevise min uvitenhet når det kommer til pc...

Kan man legge inn terminlisten i outlook express, eller må jeg laste ned vanlig outlook, og hvor får jeg evt tak i det???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt spørsmål, skal bare bevise min uvitenhet når det kommer til pc...

Kan man legge inn terminlisten i outlook express, eller må jeg laste ned vanlig outlook, og hvor får jeg evt tak i det???

Outlook Express har vel ikke kalender?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminliste
  • Opprett ny...