kuk 5 384 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Hva er egentlig en dårlig terminliste? Bare bortekamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Hva er egentlig en dårlig terminliste? Bare bortekamper? hehe, ja DET hadde vært en dårlig terminliste det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Nedtelling til åpningskampen mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 saa lenge!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Nedtelling til åpningskampen mot Sandefjord Nedtur på en ellers god morgen - jeg følte at sesongåpningen var mye nærmere... Hvorfor måtte du rive meg ut av den troen. Legg inn en påminnelse når vi er under 100 dager... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Lager ikke en egne tråd på dette, men her er cupdatoene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Hva er egentlig en dårlig terminliste? Bare bortekamper? 3 jenter jeg kjenner + bruttern, skal alle ha barn i vår/sommer. Jeg synes det ble litt mye å holde styr på, så jeg begynte å lage en liste med alle terminene. Men når jeg var ferdig, synes jeg listen var så dårlig at jeg rett og slett kasta'n. Det er er en dårlig terminliste det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Lager ikke en egne tråd på dette, men her er cupdatoene Da er datoene behørlig notert ned til og med 12/11 (regner med at det ikke kommer sånn fancy outlook-fil på dette Markus). Nå mangler jeg bare RL-datoene for å planene klare fram til jul. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Er det noen som vet når det blir bestemt hvilke kamper som vil få endret tidspunkt pga TV-dekning? Bare tenker at det er litt guffent å bestille flybilletter nå hvis kampene blir flyttet. Pedagogen, du har vel reiseplanen klar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 TV-avtalen gjør vel at kampene kan bli flyttet inntill 2 uker før kampstart. Rich har nok mer info, det er tross alt en av hans fanesaker!. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 I fjor ble de første tv-kampene fastsatt 1. februar. Link. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Er det noen som vet når det blir bestemt hvilke kamper som vil få endret tidspunkt pga TV-dekning? Bare tenker at det er litt guffent å bestille flybilletter nå hvis kampene blir flyttet. Pedagogen, du har vel reiseplanen klar? Rimelig klar ja. Ihvertfall frem til etter sommerferien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Juni 2006 Del Skrevet 20. Juni 2006 19. serierunde, Stabæk - Brann, er flyttet fra søndag 10. september til mandag 11. september kl. 19.00. (link) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Juni 2006 Del Skrevet 20. Juni 2006 19. serierunde, Stabæk - Brann, er flyttet fra søndag 10. september til mandag 11. september kl. 19.00. (link) Det er Stabæk - Tromsø også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juni 2006 Del Skrevet 21. Juni 2006 19. serierunde, Stabæk - Brann, er flyttet fra søndag 10. september til mandag 11. september kl. 19.00. (link) Det er Stabæk - Tromsø også Det er vel Stabæk - Tromsø som er flyttet. Brann-kampen har vel vært satt opp på 11. september helt fra begynnelsen? (I alle fall var det bare Tromsø-kampen jeg måtte endre i Outlook - fra den greia jeg fikk fra Markus i vinter...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 ........ neste kamp er 2. juli borte mot Molde. Men så er det ikke ny kamp før 16. juli. Åffer det 'a? Hva skjer 9. juli? Fant svaret på dette: NM i fotballtennis Stabæk stiller med: Veigar, Henning, Andreas, Branimir og Bjørnar Og hvorfor får ikke/er ikke Alan med her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 ........ neste kamp er 2. juli borte mot Molde. Men så er det ikke ny kamp før 16. juli. Åffer det 'a? Hva skjer 9. juli? Fant svaret på dette: NM i fotballtennis Stabæk stiller med: Veigar, Henning, Andreas, Branimir og Bjørnar Og hvorfor får ikke/er ikke Alan med her? han stinker i fotballtennis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2006 (endret) Skandale at Alan ikke er med, hvis det ikke er pga 2.lags kamp e.l. Nå har riktig nok resten av gjengen der rimelig grei feeling, og Strand skal vel brukes til hode-smasher? Endret 27. Juni 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Alt for tidlig å tenke på dette, men jeg gleder meg til den kommer, uansett. I fjor kom den 8. desember. Satser på at den kommer før i år. Men det avhenger av at ikke Sandefjord eller FFK havner på kvalik, for da kommer ikke kvalikkampene til å være ferdigspilt før i slutten av november. Noe som kommer til å utsette oppsettet mye. Det var det som forsinket en del i fjor, da Molde spilte både cupfinale og kvalik. I min søken etter opplysninger om når terminlista var klar i fjor, kom jeg over dette innlegget: Men Molde hjemme i nest siste kamp......får veldig dårlige vibber av den.....HEVN - vi skal sende dere ned! Helt herlig at det gikk som jeg ønsket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå