Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 uker senere...

Hva er egentlig en dårlig terminliste?

Bare bortekamper?

3 jenter jeg kjenner + bruttern, skal alle ha barn i vår/sommer. Jeg synes det ble litt mye å holde styr på, så jeg begynte å lage en liste med alle terminene. Men når jeg var ferdig, synes jeg listen var så dårlig at jeg rett og slett kasta'n. Det er er en dårlig terminliste det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager ikke en egne tråd på dette, men her er

cupdatoene

Da er datoene behørlig notert ned til og med 12/11 (regner med at det ikke kommer sånn fancy outlook-fil på dette Markus).

Nå mangler jeg bare RL-datoene for å planene klare fram til jul. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det noen som vet når det blir bestemt hvilke kamper som vil få endret tidspunkt pga TV-dekning? Bare tenker at det er litt guffent å bestille flybilletter nå hvis kampene blir flyttet.

Pedagogen, du har vel reiseplanen klar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet når det blir bestemt hvilke kamper som vil få endret tidspunkt pga TV-dekning? Bare tenker at det er litt guffent å bestille flybilletter nå hvis kampene blir flyttet.

Pedagogen, du har vel reiseplanen klar?

Rimelig klar ja. Ihvertfall frem til etter sommerferien. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

19. serierunde, Stabæk - Brann, er flyttet fra søndag 10. september til mandag 11. september kl. 19.00. (link)

Det er Stabæk - Tromsø også

Det er vel Stabæk - Tromsø som er flyttet. Brann-kampen har vel vært satt opp på 11. september helt fra begynnelsen?

(I alle fall var det bare Tromsø-kampen jeg måtte endre i Outlook - fra den greia jeg fikk fra Markus i vinter...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

........ neste kamp er 2. juli borte mot Molde. Men så er det ikke ny kamp før 16. juli. Åffer det 'a? Hva skjer 9. juli?

Fant svaret på dette:

NM i fotballtennis

Stabæk stiller med: Veigar, Henning, Andreas, Branimir og Bjørnar

Og hvorfor får ikke/er ikke Alan med her?

han stinker i fotballtennis :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandale at Alan ikke er med, hvis det ikke er pga 2.lags kamp e.l. Nå har riktig nok resten av gjengen der rimelig grei feeling, og Strand skal vel brukes til hode-smasher?

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Alt for tidlig å tenke på dette, men jeg gleder meg til den kommer, uansett.

I fjor kom den 8. desember. Satser på at den kommer før i år. Men det avhenger av at ikke Sandefjord eller FFK havner på kvalik, for da kommer ikke kvalikkampene til å være ferdigspilt før i slutten av november. Noe som kommer til å utsette oppsettet mye. Det var det som forsinket en del i fjor, da Molde spilte både cupfinale og kvalik.

I min søken etter opplysninger om når terminlista var klar i fjor, kom jeg over dette innlegget:

Men Molde hjemme i nest siste kamp......får veldig dårlige vibber av den.....HEVN - vi skal sende dere ned!

Helt herlig at det gikk som jeg ønsket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminliste
  • Opprett ny...