AndersBD 999 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Min stemme går til Daniel's 2-1 scoring mot Sandefjord hjemme. Vakkert fremspill av Veigar og iskald avsluttning. Ekstra sentimental verdi pga hvor utrolig viktig scoringen var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Tommy Stenersen - 94min - 2-1 over Alta... Viste at vi kunne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Årets peneste: brassen mot sogndal Årets viktigste: 2-1 scoringen mot sandefjord Årets deiligste: 2-1 scoringen mot mk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Jeg likte den andre 2. til Alan hjemme mot Pors i siste runde. Nå kan man kanskje si at målene i den kampen kom litt enkelt mot det laget med den mest tafatte prestasjonen i Adeccoligaen 2005... Men uansett, hele forarbeidet og stikkeren fra Veigar før scoringen gjør at scoringen var skikkelig feit! Om ikke den feiteste, en av de prestasjonene jeg kommer til å huske best fra dette året:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Jeg likte best 2-1 målet til Daniel mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Årets skudd: Henning Hauger borte mot Hønefoss da ballgutten fikk smake.... Årets mål: Tommy Stenersen mot Alta (selve målet) og Alan sitt 2. i kampen mot Pors (spillet og avslutningen) Beste langskudd: Bjørnar Holmvik mot Tønsberg borte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Hva med volley'n i follo kampen(borte)? Var vel daniel..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Veigar på frispark fra 35 meter borte mot Follo var ikke så ille det heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 sant nok.. Var generellt mye bra måli den kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Gode vafler også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Årets peneste: brassen mot sogndalÅrets viktigste: 2-1 scoringen mot sandefjord Årets deiligste: 2-1 scoringen mot mk Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Stenersen mot Alta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Siden kategorien er Årets mål, og ikke årets fineste, tar jeg med de to som jeg mener er årets kuleste. Mine to favoritter denne sesongen er: 1. 4-2 målet til Daniel mot Fredrikstad. Hovedsaklig på grunn av måten hvor Veigar oppsøker en ekstra forsvarsspiller og tar tunnell på ham før han sender Daniel gjennom på blank. 2. 3-1-målet til Alan mot godset. Vi fikk Alan i gang som målscorer, også var det veldig mye morsomt som skjedde i etterkant av at dommeren dømte straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Målet til Tommy mot Alta var helt klart det pesneste... husker ikke ale målene, men dette er spesielt! ble lagret i hodet med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Stupheadingen til Nanne borte mot Follo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 - daniels brasse mot sogndal - alans skudd fra 20 m mot Pors - bjørnar borte mot Tønsberg ikke prioritert rekkefølge.. fineste noensinne: - Holter mot Tromsø, 2003, har sett det sikkert 200 ganger på web-tv, beckham ta deg ei bolle! ta to!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Holder en knapp på Daniels brasse jeg også. Jævlig kult å se på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå