Gå til innhold

Neste sesongs første forsterkning!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Lar vente på seg... Har vi sett dette før? Nå tror sikkert 9 av 10 at det endelig har kommet en ny spiller.. Men i god mortimer tradisjon så var det på tide med en liten spøk på dette forum som sårt trenger en ny spiller å snakke om.

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar vente på seg... Har vi sett dette før? Nå tror sikkert 9 av 10 at det endelig har kommet en ny spiller.. Men i god mortimer tradisjon så var det på tide med en liten spøk på dette forum som sårt trenger en ny spiller å snakke om.

Dust!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvem som skrev tråden, så jeg var naturlig skeptisk ;)

Er ikke alltid det er spøk.. Blant annet når Gaute fikk sparken var jeg først ute med det...

Men nå er det jo ikke sikkert at dette er kødd heller da? Hvem vet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan!

Nå vet jeg hvordan overraskelse, glede, forventning, skuffelse og forargelse kjennes ut på en gang...

Vel vinduet åpner vel i natt så da er det var vel ikke så dårlig timing heller!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kommer til helvete, skal jeg legge inn et godt ord for deg, Mortimer.

O, biskop Alzheimer, kan du ikke heller benytte din timelige makt, den du har i form av å være medlem i moderator-teamet, til å hindre Mortimer i å starte nye tråder eller skrive ny innlegg i en to-tre uker. Så avhengig han er, så vil de svi vel så mye som helvetes flammer. I alle fall i korttidsperspektivet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

O, biskop Alzheimer, kan du ikke heller benytte din timelige makt, den du har i form av å være medlem i moderator-teamet, til å hindre Mortimer i å starte nye tråder eller skrive ny innlegg i en to-tre uker. Så avhengig han er, så vil de svi vel så mye som helvetes flammer. I alle fall i korttidsperspektivet...

Null problem.. Jeg har uansett tenkt til å slutte å skrive når jeg runder 2222 innlegg. da er grensen nådd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null problem.. Jeg har uansett tenkt til å slutte å skrive når jeg runder 2222 innlegg. da er grensen nådd.

Det tror vi på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Neste sesongs første forsterkning!!!!!!!!!!!!
  • Opprett ny...