Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Lar vente på seg... Har vi sett dette før? Nå tror sikkert 9 av 10 at det endelig har kommet en ny spiller.. Men i god mortimer tradisjon så var det på tide med en liten spøk på dette forum som sårt trenger en ny spiller å snakke om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Lar vente på seg... Har vi sett dette før? Nå tror sikkert 9 av 10 at det endelig har kommet en ny spiller.. Men i god mortimer tradisjon så var det på tide med en liten spøk på dette forum som sårt trenger en ny spiller å snakke om. Dust! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Så hvem som skrev tråden, så jeg var naturlig skeptisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Rødt kort igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 FØKK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Så hvem som skrev tråden, så jeg var naturlig skeptisk Er ikke alltid det er spøk.. Blant annet når Gaute fikk sparken var jeg først ute med det... Men nå er det jo ikke sikkert at dette er kødd heller da? Hvem vet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Så hvem som skrev tråden, så jeg var naturlig skeptisk Er ikke alltid det er spøk.. Blant annet når Gaute fikk sparken var jeg først ute med det... Stemmer det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Overskriften på tråden vil nok være riktig den.... en gang i løpet av vinteren... Hvor mange røde kort fikk forresten Flem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Lar vente på seg... Har vi sett dette før? Nå tror sikkert 9 av 10 at det endelig har kommet en ny spiller.. Men i god mortimer tradisjon så var det på tide med en liten spøk på dette forum som sårt trenger en ny spiller å snakke om. Makan! Nå vet jeg hvordan overraskelse, glede, forventning, skuffelse og forargelse kjennes ut på en gang... Vel vinduet åpner vel i natt så da er det var vel ikke så dårlig timing heller! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 ULV! ULV! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 2 ukers karantene på Mortimer. Stygg sak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. November 2005 (endret) Del Skrevet 14. November 2005 (endret) i mangel av et bedre dekkende ord... HORE... Endret 14. November 2005 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Imponerende hvor mange vrangstruper man kan få en slurk vann i. Få folk til å sitte her som en sjiraff-ku. Skamme deg, burde du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Tror nok at vi får vite om nye spillere på det lukkede forum før det blir offentlig her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Tror nok at vi får vite om nye spillere på det lukkede forum før det blir offentlig her... Så du mener effekten hadde vært bedre om jeg hadde tatt spøken der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Tror nok at vi får vite om nye spillere på det lukkede forum før det blir offentlig her... Hvordan får man tilgang til "det lukkede forum"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Hvordan får man tilgang til "det lukkede forum"? Blir medlem av Stabæk Support... Er du det sender du en PM til Slum, Tonje eller andre i styret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 har vel vært medlem siden berget det blå tiden.. får ihvertfall $$ sms ved jevne mellomrom... Er vel medlem da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Da sender du en PM da, og så *simsalabim* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Dette var ufint! Kaffen i vrangstrupen...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Når jeg kommer til helvete, skal jeg legge inn et godt ord for deg, Mortimer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Dette var lumpent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Når jeg kommer til helvete, skal jeg legge inn et godt ord for deg, Mortimer. O, biskop Alzheimer, kan du ikke heller benytte din timelige makt, den du har i form av å være medlem i moderator-teamet, til å hindre Mortimer i å starte nye tråder eller skrive ny innlegg i en to-tre uker. Så avhengig han er, så vil de svi vel så mye som helvetes flammer. I alle fall i korttidsperspektivet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Når jeg kommer til helvete, skal jeg legge inn et godt ord for deg, Mortimer. O, biskop Alzheimer, kan du ikke heller benytte din timelige makt, den du har i form av å være medlem i moderator-teamet, til å hindre Mortimer i å starte nye tråder eller skrive ny innlegg i en to-tre uker. Så avhengig han er, så vil de svi vel så mye som helvetes flammer. I alle fall i korttidsperspektivet... Null problem.. Jeg har uansett tenkt til å slutte å skrive når jeg runder 2222 innlegg. da er grensen nådd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. November 2005 Del Skrevet 14. November 2005 Når jeg kommer til helvete, skal jeg legge inn et godt ord for deg, Mortimer. O, biskop Alzheimer, kan du ikke heller benytte din timelige makt, den du har i form av å være medlem i moderator-teamet, til å hindre Mortimer i å starte nye tråder eller skrive ny innlegg i en to-tre uker. Så avhengig han er, så vil de svi vel så mye som helvetes flammer. I alle fall i korttidsperspektivet... Null problem.. Jeg har uansett tenkt til å slutte å skrive når jeg runder 2222 innlegg. da er grensen nådd. Det tror vi på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Dette var lumpent. Lumpent. Et utrolig bra ord. Nesten vemmelig bra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Personlig synes jeg det var utrolig fint å komme hjem fra ferie på den andre siden av kloden og se at Mortimer fortsetter den gode trenden fra i fjor. Jeg følte meg hjemme igjen! Takk Mortimer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Bare hyggelig.. Glad jeg er til glede for noen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå