Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem fortsetter ikke på juniorlaget til neste sesong?

Har det vært meldt om spilleroverganger fra andre klubber i det siste?

Jeg så at Erol Asani startet forrige kamp. Tidligere Brandbu- og Valdresspiller etter det jeg har fått med meg. Prøvespill, eller nyervervelse?

Det er nok lillebroren til den tidligere Moen SK - spilleren Edmir Asani. Han var juniorspiller i både Borussia Mönchengladbach og Lillestrøm. Tror ikke du skal legge for mye vekt på at Erol har vært i Brandbu. De fikk alltid bank av oss i mine glansdager på fotballbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så litt av kampen, fra 20. til 45. minutt. Fikk med meg èn scoring til IFK som burde vært avblåst hands. Veit ikke om det kom noen scoringer før jeg kom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker??

9-0 bare...

Link

Det er helt feil! I følge den linken ble kampen spilt 29/4, så den kampen må ha gått for et år siden eller noe..

Så meste parten av kampen og da jeg dro stod det 4-3 til Stabæk (tror jeg), gikk litt surr etterhvert der, men Ullern scora

hvertfall noen mål de også! Stabæk så bra ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker??

9-0 bare...

Link

Det er helt feil! I følge den linken ble kampen spilt 29/4, så den kampen må ha gått for et år siden eller noe..

Så meste parten av kampen og da jeg dro stod det 4-3 til Stabæk (tror jeg), gikk litt surr etterhvert der, men Ullern scora

hvertfall noen mål de også! Stabæk så bra ut.

Det har du nok rett i - jeg så 20.02.2009 øverst på siden... :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Da er serien i gang igjen. Seier 8-3 sist helg over Lørenskog.

Neste kamp er en skikkelig storkamp, mot Lyn. Den spilles i Telenor Arena torsdag klokka 18. Vet ikke om de tar inngangsbillett eller ei, men for å være helt ærlig: det driter jeg i. Jeg skal se "Nye Stabæk".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er serien i gang igjen. Seier 8-3 sist helg over Lørenskog.

Neste kamp er en skikkelig storkamp, mot Lyn. Den spilles i Telenor Arena torsdag klokka 18. Vet ikke om de tar inngangsbillett eller ei, men for å være helt ærlig: det driter jeg i. Jeg skal se "Nye Stabæk".

Takk for info!

Da velger jeg faktisk denne fremfor Anders C og damene :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

56 min 1–0 Jørgen Skjelvik. Vertene kommer mer med i kampen, og scorer etter en rask overgang. Jørgen Skjelvik spilles gjennom, og er sikker med høyrefoten mot Petursson.

57 min 2–0 Daniel Hæhre. Stabæk er i støtet, og dobler ledelsen minuttet senere. Magnus Sitter kom til en avslutning, Arnar Darri Petursson må gi retur, og Hæhre setter ballen i åpent mål fra to meter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvor finner vi tabellen for juniorene i interkretsserien?

Det kan du jaggu spørre om, prøvde selv å klikke litt rundt med utgangspunkt i linken til juniorlaget på venstresida på stabak.no, men måtte til slutt gi opp. Håpløst å følge med hvis man ikke engang kan få opp tabell og resultater på en enkel måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

]

Det kan du jaggu spørre om, prøvde selv å klikke litt rundt med utgangspunkt i linken til juniorlaget på venstresida på stabak.no, men måtte til slutt gi opp. Håpløst å følge med hvis man ikke engang kan få opp tabell og resultater på en enkel måte.

Finner ikke frem på speaker.no når jeg søker der heller.

Får ikke de betalt av NFF for å holde alt tilgjengelig og oppdatert?

Hvor stor er juniorstallen i år?

For er det ikke slik at den som står oppført på stabak.no er fjorårets???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lyd på jobben... noen som gidder å skrive ned praktisk info for meg her?

Reportasje med juniorlaget fra TA

Tveit sier at de skal spille mot engen på tirsdag for å matche de beste mot de beste. Reporteren sier at det skjer klokken tre. De prater også om hvorfor matchen bla lagt til TA(Tribuner og inspirerende fasiliteter).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scoringer ved

Daniel H (prøvde ikke)

Jørgen S (prøvde ikke)

Isak S ( 1 av 1 )

Torstein A (1 av 4 )

Burde/kunne derfor stått 5-0 hvis 100%-sjansene hadde blitt omgjort til mål.

Engen påstår de hadde to i stolpen. (trolig etter at spenningen var over)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Juniorlaget
  • Opprett ny...