Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...På "Nadderud kunstgress 2" ifølge internettet. Stemmer dette?...

For meg er beskjeden at kampen foregår på den nye kunstgressbanen ved kortsiden av Nadderud. Uansett er det ikke langt unna den andre banen :)

Det er vel så vidt jeg vet samme bane. Nadderud kunstgress 2 er den nye kunstgressbanen, også kjent som Sparebank 1-banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under 2-0 etter 30 minutter. Èn av scoringene var en kjempetabbe av Stabækkeeperen.

Synes du underdriver litt, det var en kjempetabbe av keeperen. :(

Forøvrig reduserte Hæhre før pause, så det sto 1-2 da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under 2-0 etter 30 minutter. Èn av scoringene var en kjempetabbe av Stabækkeeperen.

Synes du underdriver litt, det var en kjempetabbe av keeperen. :(

Forøvrig reduserte Hæhre før pause, så det sto 1-2 da.

og så gikk det hvordan?? har ikke funnet resultatet noen steder

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så gikk det hvordan?? har ikke funnet resultatet noen steder

Stabæk tapte med sifrene 2-3. HamKam scoret i siste ordinære minutt. Kun Ager var i startoppstillingen fra det laget som spilte mot VIF i forrige kamp.

Målene kan du se her så lenge:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hjemmesiden til Stokke IL:

Junior NM Stokke - Stabæk

Stokke Fotballs Juniorlag møter Stabæk på Telenor Arena

Juniorlaget har kvalifisert seg til NM og møter Stabæk i første runde. I og med vi ikke har kunstgress 11'er på Stokke blir denne kampen flyttet til TELENOR ARENA med avspark kl 19:00 den 23. April 2009.

Vi ønsker gutta våre lykke til og håper på videre avansement i NM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI! Skulle ikke den gå på Tønsberg Gressbane? Når ble dette omgjort?

Hva var dette ditt "NEI"?

Nei til hva?

Det må vel være flott at gutta fikk en "gratis" hjemmekamp?

Eller er det sånn at dette vil regnes som en "hjemmekamp" ved vurdering av hvilket av lagene som skal ha hjemmefordel etter foretatt trekning senere i cupen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI! Skulle ikke den gå på Tønsberg Gressbane? Når ble dette omgjort?

Hva var dette ditt "NEI"?

Nei til hva?

Det må vel være flott at gutta fikk en "gratis" hjemmekamp?

Eller er det sånn at dette vil regnes som en "hjemmekamp" ved vurdering av hvilket av lagene som skal ha hjemmefordel etter foretatt trekning senere i cupen?

Jeg bor i Tønsberg, og hadde tenkt å dra å se på... Så nå ble jeg veldig skuffet:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig ser jeg at det i år for første gang blir arrangert NM for junior G-16.

Våre gutter skal møte Mjøndalen borte i første runde, og første runde skal være gjennomført innen 3.mai.

Skal info om dette ligge her, eller bør det opprettes egen tråd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juniorene vant.

Første skritt mot nytt NM.

Ble bekymret da jeg så baklengsmålet. Ikke imponerende keeperspill der. Ellers syntes jeg ikke Stokkes keeper imponerte heller (mulig han ikke kunne reddet, men han kunne i det minste prøvd noen ganger). Nå viste man jo bare målene, mulig han hadde noen klasseredninger også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juniorene vant.

Første skritt mot nytt NM.

Ble bekymret da jeg så baklengsmålet. Ikke imponerende keeperspill der. Ellers syntes jeg ikke Stokkes keeper imponerte heller (mulig han ikke kunne reddet, men han kunne i det minste prøvd noen ganger). Nå viste man jo bare målene, mulig han hadde noen klasseredninger også.

Sist seriekamp (mot hamkam) fikk jeg bare med meg første omgang, men også der hadde keeper en særdeles svak inngripen - på øverste jamtfeil-nivå. Han løper ut for å sparke vekk ballen foran en angriper, men bommer fullstendig på ballen. En litt forbauset angriper innser plutselig at han har "fått" ballen, og at keeper (og alle andre stabækspillere) er mange meter bak ham. Mener å huske dette var 2-0 scoringen til hamkam.

Men i og med at vi har to såpass gode keepere på a-laget, så er vel ikke det den plassen det satses mest på på juniorlaget, antar jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juniorlaget (G19) satser da selvfølgelig i alle ledd. Dessverre var det såpass mange mål i kampen mot Stokke at opptaket på stabak.no ville blitt for langt om alle sjansene skulle blitt tatt med. 2 uheldige inngripner har det vært hos G19 så langt i år (treningskamper medregnet), men det ligger likevel mange nok klasseredninger som jeg gjerne skulle ha tatt med i opptaket. Jeg anbefaler dere å se Juniorlaget fra sidelinjen for å få et korrekt inntrykk før det settes tvil om satsingen på juniornivået.

Om dagen er det mye mer underholdende å se det G19 presterer, enn hva a-laget varter opp med. Torsdag er det hjemmekamp for Juniorlaget igjen! Kom og se!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Ellers syntes jeg ikke Stokkes keeper imponerte heller (mulig han ikke kunne reddet, men han kunne i det minste prøvd noen ganger). Nå viste man jo bare målene, mulig han hadde noen klasseredninger også.

Stokkes målvakt hadde sine redninger, Stabæk burde vunnet med mer enn 8 mål. Likevel tror jeg få klarer å opprettholde fokus når man må hente ut ballen flere ganger fra eget nett. Stabæk havnet nok i fella med å lede så mye da de lot Stokke få et trøstemål.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppsummering av 2. laget og juniorlaget ligger ute på BDTV. Opptaket avsluttes med intervju av russen i klubben: Isak Scheel, Christopher Ager, Theodor Remman, Thomas Rogne og Mix.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oppsummering av 2. laget og juniorlaget ligger ute på BDTV. Opptaket avsluttes med intervju av russen i klubben: Isak Scheel, Christopher Ager, Theodor Remman, Thomas Rogne og Mix.

Herlig Jonas. Føler at du gjør en kjempejobb for Jr. laget, og de fortjener dette mediakjøret du er en stor del av. Takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig Jonas. Føler at du gjør en kjempejobb for Jr. laget, og de fortjener dette mediakjøret du er en stor del av. Takk!

Hiver meg på den. Veldig bra dekning!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Herlig Jonas. Føler at du gjør en kjempejobb for Jr. laget, og de fortjener dette mediakjøret du er en stor del av. Takk!

...Hiver meg på den. Veldig bra dekning!

Takker og bukker for tilbakemelding fra begge to! For min del så er jeg mest opptatt av å levere noe som laget setter pris på, og som skaper mer interesse for Juniorlaget - og Stabæk 2. Derfor er det også positivt med konstruktiv kritikk!

Håper flest mulig vil ta turen til Nadderud kunstgress på lørdag for å se Stabæk Jr mot Fredrikstad Jr i G19 Interkrets. Kampen starter kl. 12 som en flott oppvarming til A-lagskampen senere på dagen. Juniorene er jo godt representert på A-laget om dagen og de fortjener nesten at et par tre supportere kunne komme og synge for dem i ny og ne!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fikk meg en latter av FFK-spissen som i juniorkampen mot Stabæk (video på stabak.no) blir felt, setter uoffisiell verdensrekord i rulling, før han spretter opp igjen - frisk som en fisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Herlig Jonas. Føler at du gjør en kjempejobb for Jr. laget, og de fortjener dette mediakjøret du er en stor del av. Takk!

Takker og bukker for tilbakemelding fra begge to! For min del så er jeg mest opptatt av å levere noe som laget setter pris på, og som skaper mer interesse for Juniorlaget - og Stabæk 2. Derfor er det også positivt med konstruktiv kritikk!

Håper flest mulig vil ta turen til Nadderud kunstgress på lørdag for å se Stabæk Jr mot Fredrikstad Jr i G19 Interkrets. Kampen starter kl. 12 som en flott oppvarming til A-lagskampen senere på dagen. Juniorene er jo godt representert på A-laget om dagen og de fortjener nesten at et par tre supportere kunne komme og synge for dem i ny og ne!

vi var innom en tur vi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var innom en tur vi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Juniorlaget
  • Opprett ny...