elaang 2 008 Del Skrevet 20. August 2010 Del Skrevet 20. August 2010 Mulig det står et annet sted her, men allikevel; hva skjedde med de to afrikanerne som herjet for oss på Jet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 20. August 2010 Del Skrevet 20. August 2010 Så vidt jeg forsto dro de hjem til Elfenbenskysten, med en muntlig avtale på at de skal komme tilbake når de ble 18? Vi har jo så god erfaring med muntlige avtaler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 20. August 2010 Del Skrevet 20. August 2010 Mulig det står et annet sted her, men allikevel; hva skjedde med de to afrikanerne som herjet for oss på Jet? Vi kan ikke signere dem før de er 18. Tror det blir gjort vurderinger fram til da Ihvertfall ønsker Boli og Luc å komme til Stabæk, men alt kan skje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 23. August 2010 Del Skrevet 23. August 2010 Vet ikke om det er rette forum eller ikke, men uansett; Erik Benjaminsen fikk 3,5 års kontrakt.. Er det andre jr spillere som bør/kan ta steget i år? Følger dessverre altfor lite med på jr laget, men så vidt jeg har forstått er årets utgave veldig ungt, og derfor ventes det kanskje til neste sesong med signeringer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Vet ikke om det er rette forum eller ikke, men uansett; Erik Benjaminsen fikk 3,5 års kontrakt.. Er det andre jr spillere som bør/kan ta steget i år? Følger dessverre altfor lite med på jr laget, men så vidt jeg har forstått er årets utgave veldig ungt, og derfor ventes det kanskje til neste sesong med signeringer? Fantastisk. Benjaminsen synes jeg minner en del om Gerrard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Vet ikke om det er rette forum eller ikke, men uansett; Erik Benjaminsen fikk 3,5 års kontrakt.. Er det andre jr spillere som bør/kan ta steget i år? Følger dessverre altfor lite med på jr laget, men så vidt jeg har forstått er årets utgave veldig ungt, og derfor ventes det kanskje til neste sesong med signeringer? Fantastisk. Benjaminsen synes jeg minner en del om Gerrard! Haha! Har alltid ment at han minner om Lampard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Vet ikke om det er rette forum eller ikke, men uansett; Erik Benjaminsen fikk 3,5 års kontrakt.. Er det andre jr spillere som bør/kan ta steget i år? Følger dessverre altfor lite med på jr laget, men så vidt jeg har forstått er årets utgave veldig ungt, og derfor ventes det kanskje til neste sesong med signeringer? Fantastisk. Benjaminsen synes jeg minner en del om Gerrard! Haha! Har alltid ment at han minner om Lampard! Hører jeg Messi? Anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. September 2010 Del Skrevet 11. September 2010 Gratulerer til G16 med 5-1 seier borte mot Ørn Horten. Stabæk brukte forøvrig elleve 15-åringer i løpet av kampen. Vi møter ganske garantert Enga i semifinalen den 2. oktober. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Vi kommer på 2. plass i en oversikt over hvem som har flest egenproduserte spillere i tippeligaen. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article179790.ece Viser jo at vi gjør en hel del riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Oktober 2010 Del Skrevet 2. Oktober 2010 Spennende NM-semifinale i morgen for G16 mot Vålerenga klokken 14:00 på Nadderud Kunstgress. Et ungt Stabæklag med ni 15-åringer i troppen. Kommer til å bli en bra kamp kvalitetsmessig, med åtte landslagsspillere på banen. stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 1-0 etter fire minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 2-0. Mats Dæhli gjør alt på egenhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 3-1 Dæhlie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 3-2 slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2010 (endret) Så blir det cupfinale i år også! Hvem scorte første målet? Endret 3. Oktober 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Så blir det cupfinale i år også! Hvem scorte første målet? Herman Stengel! Imponerende at 95-gutta sikret seier for 94-laget! Ellers må jeg bare fremheve Mads Dæhlie!! Gutten er nok det største talentet som noensinne har vært i klubben. Det han gjør i forkant av 3-1 målet er nok noe av det sykeste jeg har sett, uansett alder og klubb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Finalen blir spilt mot Brann, som slo RBK i den andre semifinalen. I følge BA blir finalen antakelig spilt på Brann Stadion. Noen som vet når den går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 3. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2010 (endret) Så blir det cupfinale i år også! Hvem scorte første målet? Herman Stengel! Imponerende at 95-gutta sikret seier for 94-laget! Ellers må jeg bare fremheve Mads Dæhlie!! Gutten er nok det største talentet som noensinne har vært i klubben. Det han gjør i forkant av 3-1 målet er nok noe av det sykeste jeg har sett, uansett alder og klubb! La inn noen bilder av det målet her: http://www.stabaek.n..._album&album=11 Knota litt med albumet. Velg Slideshow men bla bakover med "<<" knappen så ser det bedre ut ;-) Endret 3. Oktober 2010 av KOJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Oktober 2010 Del Skrevet 6. Oktober 2010 Ser ut som finalen går på Brann Stadion 16.oktober, avspark kl. 14.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 7. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2010 (endret) Stabæk-spiller Mats Møller Dæhli fra Ullevål trener denne uken med Manchester Uniteds ungdomslag Nordre Aker Budstikke Endret 7. Oktober 2010 av daniny Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Stabæk-spiller Mats Møller Dæhli fra Ullevål trener denne uken med Manchester Uniteds ungdomslag Nordre Aker Budstikke Og Herman Stengel trener med City Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Gladvold med u16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Gladvold med u16 Foranledningen til angrepet på Asker-spilleren skjedde i 1. omgang av kampen. Da Askers-spilleren skulle utføre et innkast, lå tre eller fire Stabæk-spillere i veien. Lå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Innbyttere som lå ved sidelinjen. Skulle tro man var over det verste drittungestadiet når man var 15-16 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Rart jeg aldri opplever dette når jeg filmer for de forskjellige Stabæk-lagene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Gladvold med u16 Dessverre men som vanlig så gir ikke denne artikkelen et sant bilde av det som skjedde under og etter kampen, Asker gutten var ikke fullt så uskylding som beskrevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Spiller det noen rolle hvor uskyldig Asker-spillerne var? Vold er uakseptabelt. Vold iført Stabæk-drakt burde medføre at man kastes ut av klubben. Når man sender en fyr på sykehus fordi man ikke kan kontrollere temperementet sitt, er det på høy tid at man tar et kraftig tak i seg selv, og at andre også setter dem det gjelder ordentlig på plass. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 ingen som har dødd av et par løse tenner da. Askerkisen var sikkert jævlig frekk. Lærte sikkert å oppføre seg når han møter storebror i framtida. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Spiller det noen rolle hvor uskyldig Asker-spillerne var? Vold er uakseptabelt. Vold iført Stabæk-drakt burde medføre at man kastes ut av klubben. Når man sender en fyr på sykehus fordi man ikke kan kontrollere temperementet sitt, er det på høy tid at man tar et kraftig tak i seg selv, og at andre også setter dem det gjelder ordentlig på plass. Lars Bohinen, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå