Chr. 9 333 Del Skrevet 6. Juni 2018 Del Skrevet 6. Juni 2018 G19 møter Bærum borte imorgen kl 1830. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Lå under til pause så jeg på vei til Kalvøya, fikk Bærum sin revansje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Var fortsatt 1-0 da jeg gikk etter 60 min. Orka ikke mer av gaulinga til Massimo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Lå under til pause så jeg på vei til Kalvøya, fikk Bærum sin revansje?Ja, Bærum vant 1-0.En nokså jevn og tett kamp - som disse oppgjørene gjerne er. Gamle lagkamerater og klassekamerater som møtes. Stabæk hadde spillet og Bærum de største sjansene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Vant ikke Stabæk stort over Bærum ifjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Vant ikke Stabæk stort over Bærum ifjor?Husker ikke resultatene ifjor, men verd å merke seg er at Hugo, Tobbe, Ola, Emil og Aga holder JR-alder, men ikke deltok. Askildsen ikke i troppen. Herman småsyk og meldte forfall. Så kan man selvsagt mene at vi burde slått dem likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Juni 2018 Del Skrevet 7. Juni 2018 Stabæk vant 5-1 på samme arena ifjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 3. Juli 2018 Del Skrevet 3. Juli 2018 G19 møter Kongsvinger borte i 3. runde av NM. Kampen berammet til torsdag 16. august 18:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 3. Juli 2018 Del Skrevet 3. Juli 2018 G16 møter Kragerø borte i 1. runde av NM. Kampen berammet til lørdag 25 eller søndag 26 kl 15, men lagene kan bli enige om å spille på et tidligere tidspunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 4. August 2018 Del Skrevet 4. August 2018 Treningskamp: (en ung versjon av) G19 vs. Simon Fraser University (Vancouver) 0-3 (0-0) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2018 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2018 (endret) G19 Interkrets A: Stabæk – LSK 3-1 (0-1) Endret 10. August 2018 av jensh 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tofot 173 Del Skrevet 11. August 2018 (endret) Del Skrevet 11. August 2018 (endret) Et imponerende resultat av junior med tanke på troppen de stilte med denne kampen. 10 ! Spillere født -02. (Og det var uten landslagsspillerne som er på Nordisk mesterskap..) Endret 11. August 2018 av Tofot 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 16. August 2018 Del Skrevet 16. August 2018 G19 videre i NM etter seier over Kongsvinger borte ikveld. 3-3 ved full tid, 1-4 etter straffekonk 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 20. August 2018 Del Skrevet 20. August 2018 G19 møter Bryne hjemme i 4. runde. Kamptidspunkt er torsdag 20. september kl 18, men klubbene kan bli enige om å spille kampen tidligere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 G16 til kvartfinale. Blir vel hjemme mot Lyn, Sarpsborg eller Strømsgodset. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 27. August 2018 Del Skrevet 27. August 2018 Møter Strømsgodset hjemme i kvartfinalen. Kamptidspunkt lørdag 15 eller søndag 16 september 15:00, men lagene kan bli enige om å spille tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Stabæk 0-3 (0-0) Vålerenga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Ved å følge resultatservice i denne tråden, så kan det virke som de ulike lagene i akademiet, ikke er like suverene som de var for et par år tilbake? Er det feil, eller har konkurransen rundt Stabæk økt? Flere satser? Eller har vi svakere generasjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 I går var det vel endel spillere som måtte prioritere trening med A-laget fremfor match om jeg forstår det riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Er vel fort også et resultat av at de beste yngre spillerne våre allerede er på A-laget, mens i klubbene rundt omkring i landet må de fortsatt spille på juniorlaget etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 31. August 2018 (endret) Del Skrevet 31. August 2018 (endret) Alternativt st vi må bruke jr. på A-laget, fordi noen ikke leverte på overgangsmarkedet... Endret 31. August 2018 av @ringo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Alternativt st vi må bruke jr. på A-laget, fordi noen ikke leverte på overgangsmarkedet... Hva? Er du ikke fornøyd med Keita og Valencic? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Nei, foreløpig har det vel ikke vært noen grunn til å endre synspunkt på det?!! Det vil jo forhåpentligvis endre seg utover høsten, men jeg frykter fremdeles at mangelen på resultat i sommervinduet kan være sterkt bidragsytende til at vi rykker ned. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Nå har du i "Eliteserien 2018" klaget på at det er én kineser på laget i 2.divisjon ("Spør aldersbestemte trenere og de talentene som gjerne skulle sittet på den benken..." ) Og nå er det i denne tråden et problem at juniorene våre trener med A-laget, og at det dermed åpner seg plass for feks u16-spillere på u19-laget? Er det sånn at det er negativt med juniorer som hospiterer på A-laget, eller u16 som hospiterer hos u19, men også negativt med at u19 ikke får spille på 2. laget? Det virker jo som om du har konkludert med at de vi har fått inn ikke er gode nok, samtidig som de som er positive får melding om at vi ikke har sett nok av dem til å konkludere. Har aldri sett denne Valencic spille, jeg. Så jeg vet ikke. Men jeg stoler på at IA og Henning Berg har gjort mer enn å sjekke tallene hans på FM før de henta han. Og Keita? Skal være ganske negativt innstilt for å ikke se potensialet i det som har blitt vist, spesielt mot Molde. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2018 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2018 (endret) Mhm, Poenget med å løfte Kina spørsmålet handler om å benytte anledningen gitt av podkasten til å kaste lys på kina avtalen som det har svirret endel rykter om både internt og eksternt uten at noen virker å vite helt hva det dreier seg om. Vi som klubb har ikke noe omdømmemessig slingringsmonn dersom dette er en deal som ikke tåler dagens lys. Like det eller ikke, de fleste som følger norsk fotball mener vi slapp svinebillig unna «stengelgate», og det er nok av dem som vil ha en revansje. Som supportere mener jeg vi har et visst ansvar å agere som vaktbikkje vis-a-vis klubben. Særlig om den har utvist litt manglende dømmekrafr tidligere. Så hva er dealen? Hva betaler kineserene for? At noen dårlige spillere skal få prøve seg på nivå 3 i Norge??? Når jeg refererer til talent og trenere så skyldes det at jeg har fått feedback på at dette ikke oppleves som greit, det går ut over verdifull spilletid for talentene, her også etterlyses det åpenhet. Det er i prinsippet alt vi ber om - åpenhet rundt avtalen, så slipper man en masse spekulasjoner og surmuling i kulissene. Så er jeg opptatt av at talent skal matches på rett nivå. Å tape samtlige matcher i 2. div, eller ikke strekke til i TL er etter min mening ikke optimalt. Man trenger mestring også. Så man må matches riktig, om 2. laget er for dårlig for 2. div, men for godt for 3. div kan det kanskje være en ide å se på utlån som et ledd i utviklingen? Å være del av en A lagsstall kan gi nyttig erfaring som spill på et lag hvor for mange testes på et litt for høyt nivå samtidig ikke gir. Angående Keita, mangelen på potensial var vel neppe problemet vårt før vinduet åpnet i sommer, mangelen på ferdig vare derimot... Endret 31. August 2018 av @ringo 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2018 Ham Kam - Stabæk G19 2-3. Lars Petter Hotvedt, Christopher Hurleen, Kristian Arnstad. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 7. September 2018 Del Skrevet 7. September 2018 Ham Kam - Stabæk G19 2-3. Lars Petter Hotvedt, Christopher Hurleen, Kristian Arnstad. Sterkt av et veldig ungt jr-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 13. September 2018 Del Skrevet 13. September 2018 G19 møter Follo på Nadderud kg i dag kl. 1845. Stabæk ligger med 20 poeng på tredjeplass, a poeng med VIF, men én kamp mindre spilt. Follo ligger på sisteplass med 8 poeng. Nordstrand leder tabellen med 26 poeng, én kamp mer spilt enn STB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 13. September 2018 Del Skrevet 13. September 2018 G19 møter Follo på Nadderud kg i dag kl. 1845. Stabæk ligger med 20 poeng på tredjeplass, a poeng med VIF, men én kamp mindre spilt. Follo ligger på sisteplass med 8 poeng. Nordstrand leder tabellen med 26 poeng, én kamp mer spilt enn STB. 1-3 seier til Follo, meget overraskende resultat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 13. September 2018 Del Skrevet 13. September 2018 G19 møter Follo på Nadderud kg i dag kl. 1845. Stabæk ligger med 20 poeng på tredjeplass, a poeng med VIF, men én kamp mindre spilt. Follo ligger på sisteplass med 8 poeng. Nordstrand leder tabellen med 26 poeng, én kamp mer spilt enn STB. 1-3 seier til Follo, meget overraskende resultat.Igjen stilte Stabæk svært ungt. 8-9 underårige. Ingen landslagsspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå