Kaizer Alphonse 3 298 Del Skrevet 2. Desember 2008 Del Skrevet 2. Desember 2008 Hvem fortsetter ikke på juniorlaget til neste sesong?Har det vært meldt om spilleroverganger fra andre klubber i det siste? Jeg så at Erol Asani startet forrige kamp. Tidligere Brandbu- og Valdresspiller etter det jeg har fått med meg. Prøvespill, eller nyervervelse? Det er nok lillebroren til den tidligere Moen SK - spilleren Edmir Asani. Han var juniorspiller i både Borussia Mönchengladbach og Lillestrøm. Tror ikke du skal legge for mye vekt på at Erol har vært i Brandbu. De fikk alltid bank av oss i mine glansdager på fotballbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Jeg så litt av kampen, fra 20. til 45. minutt. Fikk med meg èn scoring til IFK som burde vært avblåst hands. Veit ikke om det kom noen scoringer før jeg kom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 ifk vant 4-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 7. Desember 2008 Del Skrevet 7. Desember 2008 Hvordan gikk det med jr-laget i den inneturneringen de var med i denne helge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 7. Desember 2008 Del Skrevet 7. Desember 2008 http://www.stabak.no/content/view/3227/53/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 7. Desember 2008 Del Skrevet 7. Desember 2008 Juniorlaget har Scheel. Er det en kommende toppscorer? Trodde han var en litt skranglete back? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Kampen med kampstart kl. 17 det står skrevet om på Stabak.no, er den nå? (Står på Stabak.no at den er i morgen) Men det står jo også at kampreferat kommer i kveld eller imorgen tidlig :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) U. Católica 2 - 1 Stabaek forøvrig fikk feks. Real Madrid bank. Real Madrid 1 - 3 Monterrey Endret 24. Januar 2009 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker?? 9-0 bare... Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker?? 9-0 bare... Link Det er helt feil! I følge den linken ble kampen spilt 29/4, så den kampen må ha gått for et år siden eller noe.. Så meste parten av kampen og da jeg dro stod det 4-3 til Stabæk (tror jeg), gikk litt surr etterhvert der, men Ullern scora hvertfall noen mål de også! Stabæk så bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Noen som vet hvordan det gikk med juniorenes kamp mot Ullern som skulle spilles etter kampen mot Asker?? 9-0 bare... Link Det er helt feil! I følge den linken ble kampen spilt 29/4, så den kampen må ha gått for et år siden eller noe.. Så meste parten av kampen og da jeg dro stod det 4-3 til Stabæk (tror jeg), gikk litt surr etterhvert der, men Ullern scora hvertfall noen mål de også! Stabæk så bra ut. Det har du nok rett i - jeg så 20.02.2009 øverst på siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Mars 2009 Del Skrevet 24. Mars 2009 Da er serien i gang igjen. Seier 8-3 sist helg over Lørenskog. Neste kamp er en skikkelig storkamp, mot Lyn. Den spilles i Telenor Arena torsdag klokka 18. Vet ikke om de tar inngangsbillett eller ei, men for å være helt ærlig: det driter jeg i. Jeg skal se "Nye Stabæk". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 24. Mars 2009 Del Skrevet 24. Mars 2009 Da er serien i gang igjen. Seier 8-3 sist helg over Lørenskog. Neste kamp er en skikkelig storkamp, mot Lyn. Den spilles i Telenor Arena torsdag klokka 18. Vet ikke om de tar inngangsbillett eller ei, men for å være helt ærlig: det driter jeg i. Jeg skal se "Nye Stabæk". Takk for info! Da velger jeg faktisk denne fremfor Anders C og damene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Hvis det er noen som gir faen om de gir andre klubber klikk, så kan de følge juniorkampen mellom Stabæk og Lyn på Lyn sin hjemmeside. LINK 0-0 etter 20 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 56 min 1–0 Jørgen Skjelvik. Vertene kommer mer med i kampen, og scorer etter en rask overgang. Jørgen Skjelvik spilles gjennom, og er sikker med høyrefoten mot Petursson. 57 min 2–0 Daniel Hæhre. Stabæk er i støtet, og dobler ledelsen minuttet senere. Magnus Sitter kom til en avslutning, Arnar Darri Petursson må gi retur, og Hæhre setter ballen i åpent mål fra to meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Vi leder 2-0 ser jeg. Var 0-0 når jeg gikk kl. 18.33. Da ville jeg heller hjem å øve til matteprøve Kjedeligste kampen jeg har sett på lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 2-1 slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Hvor finner vi tabellen for juniorene i interkretsserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Hvor finner vi tabellen for juniorene i interkretsserien? Det kan du jaggu spørre om, prøvde selv å klikke litt rundt med utgangspunkt i linken til juniorlaget på venstresida på stabak.no, men måtte til slutt gi opp. Håpløst å følge med hvis man ikke engang kan få opp tabell og resultater på en enkel måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Hvor finner vi tabellen for juniorene i interkretsserien? Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 ] Det kan du jaggu spørre om, prøvde selv å klikke litt rundt med utgangspunkt i linken til juniorlaget på venstresida på stabak.no, men måtte til slutt gi opp. Håpløst å følge med hvis man ikke engang kan få opp tabell og resultater på en enkel måte. Finner ikke frem på speaker.no når jeg søker der heller. Får ikke de betalt av NFF for å holde alt tilgjengelig og oppdatert? Hvor stor er juniorstallen i år? For er det ikke slik at den som står oppført på stabak.no er fjorårets??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Hvis ikke jeg hørte helt feil så anonserte de på bustikka tv at Juniorene spiller på TA mot engen i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Noen som har litt mer info? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Har ikke lyd på jobben... noen som gidder å skrive ned praktisk info for meg her? Reportasje med juniorlaget fra TA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Har ikke lyd på jobben... noen som gidder å skrive ned praktisk info for meg her? Reportasje med juniorlaget fra TA Tveit sier at de skal spille mot engen på tirsdag for å matche de beste mot de beste. Reporteren sier at det skjer klokken tre. De prater også om hvorfor matchen bla lagt til TA(Tribuner og inspirerende fasiliteter). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Noen som vet hvordan det gikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 4-0. Juniorlaget er hvertfall i god-form om dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 7. April 2009 Del Skrevet 7. April 2009 Scoringer ved Daniel H (prøvde ikke) Jørgen S (prøvde ikke) Isak S ( 1 av 1 ) Torstein A (1 av 4 ) Burde/kunne derfor stått 5-0 hvis 100%-sjansene hadde blitt omgjort til mål. Engen påstår de hadde to i stolpen. (trolig etter at spenningen var over) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå