elaang 2 008 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Jeg ser at Lyn har inngått en samarbeidsavtale med Sparta Sarpsborg http://www.sa.no/sport/article1825416.ece. I tillegg har de (eller hadde) en avtale med Oslo Øst. RBK har vel en avtale med Skeid. Hva med oss? Jeg husker så vidt det sto noe om Ready for en god tid tilbake. Og er det egentlig interessant å inngå slike avtaler? Jeg kan tenke meg at Sparta kan nyte godt av dette, og det gjør sikkert det dårligste laget i avtalen, men hva med det beste laget? kan de få noe særlig interessant ut av det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Selvfølgelig.. Har man bred nok stall til å ha ett 2.lag i 2 eller 3.divisjon og en farmerklubb i 1.div så vil det utvilsomt være bedre for utviklingen til juniorer om de får være i en 1.div klubb, vel og merke hvis de får spille da... hvis ikke er poenget borte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Jeg kan tenke meg at Sparta kan nyte godt av dette, og det gjør sikkert det dårligste laget i avtalen, men hva med det beste laget? kan de få noe særlig interessant ut av det? En grei kilde å låne ut spillere til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Jeg ser at Lyn har inngått en samarbeidsavtale med Sparta Sarpsborg http://www.sa.no/sport/article1825416.ece. I tillegg har de (eller hadde) en avtale med Oslo Øst. RBK har vel en avtale med Skeid. Hva med oss? Jeg husker så vidt det sto noe om Ready for en god tid tilbake. Og er det egentlig interessant å inngå slike avtaler? Jeg kan tenke meg at Sparta kan nyte godt av dette, og det gjør sikkert det dårligste laget i avtalen, men hva med det beste laget? kan de få noe særlig interessant ut av det? Jeg mener faktisk Lyn har avtale med Asker også..Hvor tett samarbeidet er vet jeg ikke, men de har en form for samarbeid. Det mener jeg bestemt. Jeg føler absolutt at det burde gjøres noe med dette! Asker er en stor klubb på aldersbestemt nivå med mange talenter! ..SÅ skal de bare forsvinne til Fc Liiin?? Jeg husket rett!! se her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Hvis jeg husker rett fikk Stabæk spørsmål om de/vi var interessert i samarbeid med NTG før tilbudet gikk til FCOslo. Nå har FCOslo samarbeidsavtaler med AskerSK, BærumIL og NTG! Dette er avtaler som kanskje vi burde ha hatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 ”Asker fotball – mer enn en fotballklubb”. ja, evneveike økonomisk er de og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 ja, evneveike økonomisk er de og! Dette er vel å kaste stein i glasshus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Hvis jeg husker rett fikk Stabæk spørsmål om de/vi var interessert i samarbeid med NTG før tilbudet gikk til FCOslo.Nå har FCOslo samarbeidsavtaler med AskerSK, BærumIL og NTG! Dette er avtaler som kanskje vi burde ha hatt? Avtalen med Asker SK og Bærum burde vi definitivt hatt. Lyn.no: Av dagens spillere på A-laget kommer Thomas Sokolowski fra Asker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Selvsagt burde vi hatt disse avtalene. Det er rett og slett for dårlig. Men når vi ser at Smart Club er inne som sponsor hos Asker, så skjønner en at det ligger mer enn sportslige motiver for Asker sitt samarbeid. Vi burde samarbeidet med Asker av både sportslige og mer markedsmessige grunner. Interessen for Stabæk i Asker er ikke stor, og mange misliker Stabæk. En slik avtale ville kunne hjulpet til med å bedre dette inntrykket, og fått flere på kamp. Kanskje ville det og hjulpet om en og annen Asker kunne spilt seg til plass hos de blaa. Jeg mener det er mange broer som bør bygges ut mot Asker, for å øke Stabæk sitt publikumstilfang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. November 2005 Del Skrevet 19. November 2005 Follo peker seg vel egentlig ut som en potensiell farmerklubb? De er vel av de få lagene i 1. div som har som målsetning å faktisk spille fotball, etter hva jeg har hørt. Det må være gode forbindelser mellom klubbene etter utlånsavtalen med CM og nå kanskje også salget av Markegård. Follo blir vel aldri bedre enn å være en midt-på-tabellen-1-div-klubb, og det er vel egentlig et godt utgangspunkt for samarbeid? Videre er jeg mest interessert i å leie ut talenter, da jeg regner med at klubben har E-cup som målsetning på sikt. Dette innebærer vel etterhvert at man må ha en del egenproduserte spillere, uten at jeg kjenner til hvordan dette defineres og regelverket som sådan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. November 2005 Del Skrevet 19. November 2005 Selvsagt burde vi hatt disse avtalene. Det er rett og slett for dårlig. Men når vi ser at Smart Club er inne som sponsor hos Asker, så skjønner en at det ligger mer enn sportslige motiver for Asker sitt samarbeid. Vi burde samarbeidet med Asker av både sportslige og mer markedsmessige grunner. Interessen for Stabæk i Asker er ikke stor, og mange misliker Stabæk. En slik avtale ville kunne hjulpet til med å bedre dette inntrykket, og fått flere på kamp. Kanskje ville det og hjulpet om en og annen Asker kunne spilt seg til plass hos de blaa. Jeg mener det er mange broer som bør bygges ut mot Asker, for å øke Stabæk sitt publikumstilfang. Vel talt. Selv om ikke alle tidligere Stabækspillere fra Asker huskes med like stor kjærlighet av alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå