kebab 0 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 jeg ser at mange av de andre supporterklubbene har en tippekonkuranse og jeg lurte på om kansje vi også skulle ha en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. November 2005 (endret) Del Skrevet 16. November 2005 (endret) Ja.. Denne støtter jeg. Kom igjen folkens. Sleng inn tipsene deres for neste serierunde fort som fa.. Endret 16. November 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tippe hva da? Enkeltkamper i premier league? royal league????? Er jo et par uker til vi skal spille kamper nå, så det er veldig tidelig å ta opp en evt tippekonk for eliteserien... ? eller? Hvis det ikke er tabelltips da, da er det bare litt tidelig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tippe hva da? Enkeltkamper i premier league? royal league????? Er jo et par uker til vi skal spille kamper nå, så det er veldig tidelig å ta opp en evt tippekonk for eliteserien... ? eller? Hvis det ikke er tabelltips da, da er det bare litt tidelig... Vi skal sikkert tradisjonen tro spille treningskamp mot Raufoss. Den er det mulig å tippe på!!? tipper vi taper 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 tenkte vel mer på TL. vi kunne vel kansje ta med poeng og se hvem som får flest riktige ut sesongen hvis noen gidder og ta ansvar for det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 tenkte vel mer på TL.vi kunne vel kansje ta med poeng og se hvem som får flest riktige ut sesongen hvis noen gidder og ta ansvar for det Ja, en liten premie til vinneren eller???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå