Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Dere, er det ikke synd Christian la skoene på hylla???? Han var en trofast spiller med god humor!!!!! Er ikke det synd?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tror vi har en egen Takke tråd for Christian Holter...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tror vi har en egen Takke tråd for Christian Holter...... skulle akkurat til å si det jeg å men du var raskere en meg gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Det er jeg alltid... Og hvor mange ganger må jeg be dere ned til fredrikstad før dere tør å komme? Vorspielet før Fredrikstad - Stabæk er ihvertfall i boks i min leilighet 300 meter unna fredrikstad stadion.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Det er jeg alltid... Og hvor mange ganger må jeg be dere ned til fredrikstad før dere tør å komme? Vorspielet før Fredrikstad - Stabæk er ihvertfall i boks i min leilighet 300 meter unna fredrikstad stadion.. er klar for å dra nedover i helgen jeg det sa jeg jo til deg på den alltid like hyggelige landslagsarenaen men i følge Torri så hadde du sagt at denne helgen passet dårlig så dette er egentlig din feil!!!å bare din feil hehe..dessuten er da ikke redd for noen slitne folk fra fredrikstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Det er jeg alltid... Og hvor mange ganger må jeg be dere ned til fredrikstad før dere tør å komme? Vorspielet før Fredrikstad - Stabæk er ihvertfall i boks i min leilighet 300 meter unna fredrikstad stadion.. Fett. Du kjøper inn øl etc. og så stopper vi bussene hos deg. Det blir jo mye billigere enn om vi stikker innom puben før kamp. Du sender ut nabovarsel om at det blir utagerende festing den dagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg