Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jeg alltid... Og hvor mange ganger må jeg be dere ned til fredrikstad før dere tør å komme? Vorspielet før Fredrikstad - Stabæk er ihvertfall i boks i min leilighet 300 meter unna fredrikstad stadion..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg alltid... Og hvor mange ganger må jeg be dere ned til fredrikstad før dere tør å komme? Vorspielet før Fredrikstad - Stabæk er ihvertfall i boks i min leilighet 300 meter unna fredrikstad stadion..

er klar for å dra nedover i helgen jeg det sa jeg jo til deg på den alltid like hyggelige landslagsarenaen ;) men i følge Torri så hadde du sagt at denne helgen passet dårlig så dette er egentlig din feil!!!å bare din feil hehe..dessuten er da ikke redd for noen slitne folk fra fredrikstad :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett. Du kjøper inn øl etc. og så stopper vi bussene hos deg. Det blir jo mye billigere enn om vi stikker innom puben før kamp. Du sender ut nabovarsel om at det blir utagerende festing den dagen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Christian Holter
  • Opprett ny...