Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å stoppe galskapen på 2222 innlegg.

Ligger ikke noe spesielt i at jeg skal slutte å skrive annet enn at jeg må bruke litt mer tid på jobben.

Nye og andre krefter har kommet til og min del på dette forumet er gjort for denne gang.

Vet ikke hvor mange timer som har gått med på dette forumet, men det er ikke få...Forumet har vel mer eller mindre blitt som en del av livet mitt, en rutine, det første man gjør om morran og det siste man gjør om kvelden er å sjekke siste nytt på forumet.

Takk for mange hyggelige og spennende diskusjoner.

Ingen nevnt, ingen glemt.

Kommer nok fortsatt til å logge meg på og vil være tilgjengelig på PM.

PS: Når det gjelder Tobias Grahn så var det rett og slett bare for å skape litt diskusjon...

(garanterer ikke at det ikke blir noen innlegg i fylla)

Så kan dere jo starte veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna tastaturet.

Takk fÅr alt

----mortimer---

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å følge Mortimers eksempel.

Ha det på badet, alle sammen!

du mangler 20 stk!

Jeg slenger meg på og skriver ingen flere innlegg, så hvis alle gjør det nå så blir det et spennende forum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare fordi han dreit seg ut når han skulle kverulere med Albert...

Han kommer nok tilbake skal du se.

Eller kanskje han begynner å skrive på Mor10mer

Jeg savner'n litt jeg da. Gjorde at jeg forsøkte å holde en viss standard på innleggene min (yeah...?). I alle fall i noenlunde edru tilsatnd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ligger ikke noe spesielt i at jeg skal slutte å skrive annet enn at jeg må bruke litt mer tid på jobben.

Nye og andre krefter har kommet til og min del på dette forumet er gjort for denne gang.

Vet ikke hvor mange timer som har gått med på dette forumet, men det er ikke få...Forumet har vel mer eller mindre blitt som en del av livet mitt, en rutine, det første man gjør om morran og det siste man gjør om kvelden er å sjekke siste nytt på forumet.

PS: Når det gjelder Tobias Grahn så var det rett og slett bare for å skape litt diskusjon...

Så kan dere jo starte veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna tastaturet.

Takk fÅr alt

----mortimer---

Noterer meg at Mortimer har vært innom i nattens mulm og mørke og endret avatar... Når kommer han tilbake montro...

Dypt savnet. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fÅr alt

----mortimer---

Noterer meg at Mortimer har vært innom i nattens mulm og mørke og endret avatar... Når kommer han tilbake montro...

Dypt savnet. :rolleyes:

"savnet" er jeg med på, men "dypt" er å dra det litt langt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mitt siste innlegg
  • Opprett ny...