Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg har bestemt meg for å stoppe galskapen på 2222 innlegg. Ligger ikke noe spesielt i at jeg skal slutte å skrive annet enn at jeg må bruke litt mer tid på jobben. Nye og andre krefter har kommet til og min del på dette forumet er gjort for denne gang. Vet ikke hvor mange timer som har gått med på dette forumet, men det er ikke få...Forumet har vel mer eller mindre blitt som en del av livet mitt, en rutine, det første man gjør om morran og det siste man gjør om kvelden er å sjekke siste nytt på forumet. Takk for mange hyggelige og spennende diskusjoner. Ingen nevnt, ingen glemt. Kommer nok fortsatt til å logge meg på og vil være tilgjengelig på PM. PS: Når det gjelder Tobias Grahn så var det rett og slett bare for å skape litt diskusjon... (garanterer ikke at det ikke blir noen innlegg i fylla) Så kan dere jo starte veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna tastaturet. Takk fÅr alt ----mortimer--- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Yeah right. Jeg tipper 3 dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Yeah right. Jeg tipper 3 dager. Med godvilje klarer han nok mer enn det, men på nyåret engang er han nok tilbake... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Snodig måte å gjøre det på? Nei, nå skal jeg slutte med en del av hobbyen min. Ja,ja. Hver sin lyst. Lurer på om jeg skal stoppe på 8 hjemmekamper til neste år, for deretter kun å konsentrere meg om forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 hehe.. lykke til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2005 (endret) Del Skrevet 17. November 2005 (endret) Jeg har bestemt meg for å følge Mortimers eksempel. Ha det på badet, alle sammen! Endret 17. November 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg har bestemt meg for å følge Mortimers eksempel. Ha det på badet, alle sammen! du mangler 20 stk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg har bestemt meg for å følge Mortimers eksempel. Ha det på badet, alle sammen! du mangler 20 stk! SHIT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg har bestemt meg for å følge Mortimers eksempel. Ha det på badet, alle sammen! du mangler 20 stk! Jeg slenger meg på og skriver ingen flere innlegg, så hvis alle gjør det nå så blir det et spennende forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 fyllerør og ralling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Til alle! Jeg vurderer også sterkt og gi meg på 2222 innlegg... Snakkes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Velkommen til vårt nye medlem mor10mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Velkommen til vårt nye medlem mor10mer. hahaha, måtte skje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Noen bør vel gi mor10mer rødt kort med en gang. Sånn for å få det unnagjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Noen bør vel gi mor10mer rødt kort med en gang. Sånn for å få det unnagjort. Men han kan vel ikke fortsette å ha "Flere røde kort enn Flem"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PettBork 7 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Til alle! Jeg vurderer også sterkt og gi meg på 2222 innlegg... Snakkes! Jeg óg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Til alle! Jeg vurderer også sterkt og gi meg på 2222 innlegg... Snakkes! Jeg óg skal alle, skal jeg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 slenger meg med på den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Jeg også, men ikke før etter 22222. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 jeg også! litt sent for det??? gi deg på 4444! hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Jeg blir her jeg så har jeg forumet helt for meg selv Mohaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 stemmer på 4444 jeg..eller 6666 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Faen! jeg glemte at jeg skulle slutte på melding 88! da får jeg vente til nr, 111 isteden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 23. November 2005 Del Skrevet 23. November 2005 Mortimer har jo 2223 innlegg nå! da er det bare å fortsette til 3333! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 det er bare fordi han dreit seg ut når han skulle kverulere med Albert... Han kommer nok tilbake skal du se. Eller kanskje han begynner å skrive på Mor10mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 det er bare fordi han dreit seg ut når han skulle kverulere med Albert... Han kommer nok tilbake skal du se. Eller kanskje han begynner å skrive på Mor10mer Jeg savner'n litt jeg da. Gjorde at jeg forsøkte å holde en viss standard på innleggene min (yeah...?). I alle fall i noenlunde edru tilsatnd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Jeg har bestemt meg for å stoppe galskapen på 2222 innlegg. Ligger ikke noe spesielt i at jeg skal slutte å skrive annet enn at jeg må bruke litt mer tid på jobben. Nye og andre krefter har kommet til og min del på dette forumet er gjort for denne gang. Vet ikke hvor mange timer som har gått med på dette forumet, men det er ikke få...Forumet har vel mer eller mindre blitt som en del av livet mitt, en rutine, det første man gjør om morran og det siste man gjør om kvelden er å sjekke siste nytt på forumet. Takk for mange hyggelige og spennende diskusjoner. Ingen nevnt, ingen glemt. Kommer nok fortsatt til å logge meg på og vil være tilgjengelig på PM. PS: Når det gjelder Tobias Grahn så var det rett og slett bare for å skape litt diskusjon... (garanterer ikke at det ikke blir noen innlegg i fylla) Så kan dere jo starte veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna tastaturet. Takk fÅr alt ----mortimer--- Noterer meg at Mortimer har vært innom i nattens mulm og mørke og endret avatar... Når kommer han tilbake montro... Dypt savnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Jeg har bestemt meg for å stoppe galskapen på 2222 innlegg. Ligger ikke noe spesielt i at jeg skal slutte å skrive annet enn at jeg må bruke litt mer tid på jobben. Nye og andre krefter har kommet til og min del på dette forumet er gjort for denne gang. Vet ikke hvor mange timer som har gått med på dette forumet, men det er ikke få...Forumet har vel mer eller mindre blitt som en del av livet mitt, en rutine, det første man gjør om morran og det siste man gjør om kvelden er å sjekke siste nytt på forumet. Takk for mange hyggelige og spennende diskusjoner. Ingen nevnt, ingen glemt. Kommer nok fortsatt til å logge meg på og vil være tilgjengelig på PM. PS: Når det gjelder Tobias Grahn så var det rett og slett bare for å skape litt diskusjon... (garanterer ikke at det ikke blir noen innlegg i fylla) Så kan dere jo starte veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna tastaturet. Takk fÅr alt ----mortimer--- Noterer meg at Mortimer har vært innom i nattens mulm og mørke og endret avatar... Når kommer han tilbake montro... Dypt savnet. "savnet" er jeg med på, men "dypt" er å dra det litt langt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå