Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er stedet og poste hvis man vil dele med alle hvor mye og hvorfor man hater Enga eller andre for den saks skyld. Vi som elsker Stabæk kan jo slippe å lese om alt mulig dritt på alle andre tråder så kan vi heller styre unna denne..

Kan'ke tråden bare hete: De vi ikke er så glade i!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetråd! Fritt utslipp av eder og galle! Jippi!!!!

Jeg hater Vålerenga!

Jada, dette var digg!!!!

Ser for meg en tråd med mye utropstegn her...

...og punktum ser det ut til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skal jeg bruke energien min for å skrive om de jeg misliker?

denne tråden ble da opprettet for at vi som er så smålige at vi VIL bruke tida vår på å slenge dritt om enga skal få anledning til å gjøre det.. jeg oppfordrer sterkt alle som syns denne tråden er idiotisk, til IKKE å trykke seg inn på den.

alt for mye snakk om det laget nå,

så hold kjeft, og glem dem!

jeg prøver, jeg prøver, men det er faen ikke lett..

HATER enga!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hvertfall nå etter gjentatte gullfester, både i kirka og gallamiddag... Med gullpaller og gullalbuer. Og en utrolig bresk talsmann for Klanalen. De glemte å dele ut den gylne, åpne lommebok til tankskipmodell Feite Fredriksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hvertfall nå etter gjentatte gullfester, både i kirka og gallamiddag... Med gullpaller og gullalbuer. Og en utrolig bresk talsmann for Klanalen. De glemte å dele ut den gylne, åpne lommebok til tankskipmodell Feite Fredriksen.

Nei nå trur jeg du tuller litt, Enga er folkelig. Det er vi som er pengeklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå trur jeg du tuller litt, Enga er folkelig. Det er vi som er pengeklubb.

ja faen, det hadde jeg også helt glemt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, dette er en trist tråd. Må da være andre ting å diskutere enn dette pisset?

Absolutt!! Men det er tydeligvis mange som synes det er veldig stas og da er det bedre å ha en egen tråd enn at "alle" andre tråder skal brukes..

Nå må du roe deg litt ned her, det er én tråd det er snakk om, og så lagde du en til. Når den første tråden atpåtil handlet om kjøp og slag politikk er det ikke så rart at en anne klubb blir nevnt. Mange her hater Enga, bare aksepter det og så kan vi heller diskutere Stabæk.

Og ja, dette er en tåpelig tråd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten tilføre dette forumet et bidrag siden det er snakk om ting man hater:

Det jeg hater mest av alt er å slippe en bløt fis

KJekt å vite jeg for min del drar opp de blaute å lukter på dem, men plis...er det virkelig nødvendig å måtte dra denne tråden øverst på listen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på Peppes og surfer på nett, da jeg hører han på nabobordet bestiller en Caesar Chicken... Ikke noe galt i det, helt til han brautene sier til de andre at den er knallgod, og han vil kalle den for den offisielle Vålerenga salaten... HALLO????? Hvor dum går det egentlig ann å bli???

Endret av Caz
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på Peppes og surfer på nett, da jeg hører han på nabobordet bestiller en Caesar Chicken... Ikke noe galt i det, helt til han brautene sier til de andre at den er knallgod, og han vil kalle den for den offisielle Vålerenga salaten... HALLO????? Hvor dum går det egentlig ann å bli???

Må ærlig talt innrømme at jeg nok har et litt anstrengt forhold til de som sitter på Peppes og surfer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ærlig talt innrømme at jeg nok har et litt anstrengt forhold til de som sitter på Peppes og surfer.

siden jeg jobber her....?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

både surfer og chatter i arbeidstiden, lite å gjøre her i dag...

Og Enga supportere serverer jeg ikke til, nekter å levere til dem også... Hadde en levereing til dos Santos i sommer, fikk noen andre til å kjøre den... Og kommer reka innom skal han nok få litt "special sauce just for him" på maten! :lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
De som hater Enga-tråden..
  • Opprett ny...