Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gammel nok til å ha opplevd ham.

Bortsett fra at han var en STOR fotballspiller, så vil hans utsagn:

"I 1969 så sluttet jeg med damer og alkohol - og det var de verste 20 minuttene av mitt liv" - forbli udødelig.

En mann etter min smak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"I 1969 så sluttet jeg med damer og alkohol - og det var de verste 20 minuttene av mitt liv" - forbli udødelig.

En mann etter min smak.

elle hva med:

- Jeg brukte masse penger på sprit, jenter og raske biler - resten kastet jeg bare bort.

sit: George Best

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen står også bak sitatet:

"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

For å få det ordrett søkte jeg det opp, og fant også disse sitatene fra legenden:

I've stopped drinking, but only while I'm asleep.

I used to go missing a lot...Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World.

og ikke minst

He cannot kick with his left foot, he cannot head a ball, he cannot tackle and he doesn't score many goals. Apart from that he's all right.

Hvem han sa det siste om kan jo være en quiz!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En mann etter min smak.

elle hva med:

- Jeg brukte masse penger på sprit, jenter og raske biler - resten kastet jeg bare bort.

sit: George Best

Pelé called me the greatest footballer in the world. That is the ultimate salute to my life.

George Best

Best in Peace

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess! Endelig slipper jeg å se flere skandaleoverskrifter om den engelske alkisen og skilsmissene hans!

Hvem faen bryr seg om ENGELSKE avdanka fotballspillere? Engelskmenn kanskje, ikke jeg.

Muligens også folk i hjemmelandet hans - Nord Irland

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess! Endelig slipper jeg å se flere skandaleoverskrifter om den engelske alkisen og skilsmissene hans!

Hvem faen bryr seg om ENGELSKE avdanka fotballspillere? Engelskmenn kanskje, ikke jeg.

Jeg trodde du kanskje var gammel nok til å sett ham "live". Jeg husker iallefall lørdager med tippekamper og guddommelig spill av George Best fra min barndom. Det var helt fenomenalt. At han ikke hadde ryggrad til å bære den fantastiske popularitet og enorme tilgang på penger han fikk er tragisk, men kanskje ikke så merkelig. Han var vel den første superstjenen i fotball, noe han selv og støtteapparatet rundt ham ikke taklet.

George Best var en fotballens største. Jeg vil aldri glemme ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda - her oser det av respekt for en legende innen fotballen.

Jeg har også vært plaget av utidig omtale av mannen i pressen.

Sist gang var vel i 1989. Skikkelig plagsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda - her oser det av respekt for en legende innen fotballen.

Jeg har også vært plaget av utidig omtale av mannen i pressen.

Sist gang var vel i 1989. Skikkelig plagsomt.

Det skjønner jeg!!!!

Best er en fotball legende!!! :lol::huh::P:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bryr vi oss så jævli om Best???

Er det bare en gjeng med patetiske hjernevaska Man Utd. fans her??? Trodde det var dette Stabæk Support jobbet aktivt imot :angry:

Hadde ikke du dratt opp denne tråden, så hadde den forsvunnet, sakte og rolig, men nå var den plutselig oppe på toppen igjen, gitt....... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bryr vi oss så jævli om Best???

Er det bare en gjeng med patetiske hjernevaska Man Utd. fans her??? Trodde det var dette Stabæk Support jobbet aktivt imot :angry:

Manchester er en klubb med Alkoholikere, Voldtektsforbrytere, dopere å medgangssupportrere.

Har ett minne av den der Best, når jeg var på TV innspilling i Gøteborg(1989) tror jeg så han var gjest i det programmet.

-Sliten i ansiktet

-luktet gammel fyll

- så ut som om han var 70 år når han egentlig var 45 eller noe.

Dårlig forebild får andre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
George Best
  • Opprett ny...