palau 0 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Iflg Aftenposten søndag (gmlt nytt da..) er det 6 ut: Markegård, Melhuus, Pettersen, Isaksen, Clausen, Sund... I tillegg er Holter helt ute og Stenersen mest sannsynlig ute. Stallen blir 8 færre. Hva tenker klubben om størrelsen på stallen neste år? Skal vi tilsammen rekruttere 10-12 spiller?? Da begynner det virkelig å haste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Stenersen har vel fått beskjed om at han er med i planene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Stenersen har vel fått beskjed om at han er med i planene men fortsatt er det mange i avgang fra stallen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Joda, men jeg regner med at et hvert nyopprykket lag vil hente inn mer enn nok spillere, dog Sandefjord henter vel nesten 2 lag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Joda, men jeg regner med at et hvert nyopprykket lag vil hente inn mer enn nok spillere, dog Sandefjord henter vel nesten 2 lag... Det er vel forståelig når det er ett-eller-annet ved dem som får folk til å legge opp dagen etter de signerer for dem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Joda, men jeg regner med at et hvert nyopprykket lag vil hente inn mer enn nok spillere, dog Sandefjord henter vel nesten 2 lag... Hepp Men jeg synes at sandefjords mål for antall spillere i laget er fornuftig! de spiller som oss 442 og har som målsetning å ha en stall bestående av 2 keepere 8 forsvarspillere, 8 midtbanespillere og 4 angripere. Tar vi samme utgangapunkt og oppsummerer de ferskeste ryktene ser vel laget vårt slik ut: KEE Jon Ny Keeper (JWSørensen/RRichardsson) FOR Morten IAO Markus Mike Bjørnar Stenerz Ny forsvarsspiller (Lasse?) Ny Forsvarspiller MIDT Henning Branimir Jocke Jeppe Alanzinho Stenvoll Ny midtbane (Idris?) Ny midtbane (Aouida?) ANG Nanne Veigar Trond Ny spiss (Mourad/Prica) Noen jeg har glemt??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Sorry at jeg maser om dette men har IA signert ny kontrakt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 hvilken mourad mener du? jeg haaper at vi faar minst en ny spiss, gjerne en islending forresten, har klubben ingen interesse i david thor vidarsson, bror til arnar thor? han har prövespilt i reading, og saa skulle han til belgia, men det ble avlyst fordi hverken moeskroen eller brussel önsket en midtbane spiller. jeg synes david er en veldig bra og ung spiller, og han har mye potensial. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 forresten, har klubben ingen interesse i david thor vidarsson, bror til arnar thor?han har prövespilt i reading, og saa skulle han til belgia, men det ble avlyst fordi hverken moeskroen eller brussel önsket en midtbane spiller. jeg synes david er en veldig bra og ung spiller, og han har mye potensial. Er ikke det han som var i LSK en stund, uten å være i nærheten av å spille seg inn på laget. Kanskje Pondus73 kan si noe om han hvis han snubler innom her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 forresten, har klubben ingen interesse i david thor vidarsson, bror til arnar thor? han har prövespilt i reading, og saa skulle han til belgia, men det ble avlyst fordi hverken moeskroen eller brussel önsket en midtbane spiller. jeg synes david er en veldig bra og ung spiller, og han har mye potensial. Er ikke det han som var i LSK en stund, uten å være i nærheten av å spille seg inn på laget. Kanskje Pondus73 kan si noe om han hvis han snubler innom her. Jeg snubler støtt og stadig innom jeg, sånn er det når man har en litt lite engasjerende jobb om dagen Som pauligirl sier så er han en veldig bra og ung spiller, og han har mye potensiale. Han spilte noen kampen for oss og de aller fleste av oss, inkludert @ringo også(uten å insinuere at han er en av oss ), husker kampen mot rævbk på lerkendal i fjor eller året før. Som mange andre unge spillere fikk han ikke mest tillit av Arne E og hadde nok derfor godt av å skifte beite, men det var mange som ikke likte at han forsvant da vi så at dette kunne bli en ny storspiller på midtbanen. Det skal jo sies at han aldri slo helt til heller da, selv om han viste glimt av storhet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 men det var jo for 2 år siden da david spilte for lsk. siden han forlot klubben ble han bedre og bedre, ble kapteinen av det islandske u21 laget, ble 2 ganger mester med islandske fh, og en egentlig utrolig bra spiller - hvis man tenker på at han er bare 21. jeg synes det er helt galt å se på han som den lsk spilleren som ikke blomstret og så forsvant tilbake til island... jeg har sett han spille for islands u21 og jeg synes han er meget bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Joda, men jeg regner med at et hvert nyopprykket lag vil hente inn mer enn nok spillere, dog Sandefjord henter vel nesten 2 lag... Hepp Men jeg synes at sandefjords mål for antall spillere i laget er fornuftig! de spiller som oss 442 og har som målsetning å ha en stall bestående av 2 keepere 8 forsvarspillere, 8 midtbanespillere og 4 angripere. Tar vi samme utgangapunkt og oppsummerer de ferskeste ryktene ser vel laget vårt slik ut: KEE Jon Ny Keeper (JWSørensen/RRichardsson) FOR Morten IAO Markus Mike Bjørnar Stenerz Ny forsvarsspiller (Lasse?) Ny Forsvarspiller MIDT Henning Branimir Jocke Jeppe Alanzinho Stenvoll Ny midtbane (Idris?) Ny midtbane (Aouida?) ANG Nanne Veigar Trond Ny spiss (Mourad/Prica) Noen jeg har glemt??? @ringo Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter. Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter.Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Enig. Om det bare er unge ubeskrevede Idris og Aoudia som skal forsterke midtbanen, syns jeg det blir i tynneste laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Det er IKKE bekreftet at vi skal ha in 6. Navn på blokka, derimot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter.Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Enig. Om det bare er unge ubeskrevede Idris og Aoudia som skal forsterke midtbanen, syns jeg det blir i tynneste laget. Hepp, Helt enig, men det er de eneste konkrete ryktene vi har for øyeblikket... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter.Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Enig. Om det bare er unge ubeskrevede Idris og Aoudia som skal forsterke midtbanen, syns jeg det blir i tynneste laget. Hepp, Helt enig, men det er de eneste konkrete ryktene vi har for øyeblikket... @ringo Er ikke Aoudia spiss, da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter.Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Enig. Om det bare er unge ubeskrevede Idris og Aoudia som skal forsterke midtbanen, syns jeg det blir i tynneste laget. Hepp, Helt enig, men det er de eneste konkrete ryktene vi har for øyeblikket... @ringo Er ikke Aoudia spiss, da? Hepp, Er nok primært spiss ja, men kan nok også benyttes på flanken! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Isak i samtaler med Odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Hepp, Nå ser det ut til at IFK får napp hos både Ali Gerba og Jonas Wallerstedt da blir kanskje Mourad til overs? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Høres bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Isak i samtaler med Odd Når de er så klare på å kvitte seg med Isak, må de jo ha et alternativ på hånden.... Hmmm..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Richardsson sa jo til en svensk avis at han ikke fikk tilbud fra Stabæk fordi de fikk napp hos sitt førstevalg, gjorde han ikke? Sikkert noe på gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Richardsson sa jo til en svensk avis at han ikke fikk tilbud fra Stabæk fordi de fikk napp hos sitt førstevalg, gjorde han ikke? Sikkert noe på gang. PETR CECH??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Noddy 0 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Joda, men jeg regner med at et hvert nyopprykket lag vil hente inn mer enn nok spillere, dog Sandefjord henter vel nesten 2 lag... Hepp Men jeg synes at sandefjords mål for antall spillere i laget er fornuftig! de spiller som oss 442 og har som målsetning å ha en stall bestående av 2 keepere 8 forsvarspillere, 8 midtbanespillere og 4 angripere. Tar vi samme utgangapunkt og oppsummerer de ferskeste ryktene ser vel laget vårt slik ut: KEE Jon Ny Keeper (JWSørensen/RRichardsson) FOR Morten IAO Markus Mike Bjørnar Stenerz Ny forsvarsspiller (Lasse?) Ny Forsvarspiller MIDT Henning Branimir Jocke Jeppe Alanzinho Stenvoll Ny midtbane (Idris?) Ny midtbane (Aouida?) ANG Nanne Veigar Trond Ny spiss (Mourad/Prica) Noen jeg har glemt??? @ringo Du har vel fått med det meste. Og det bekrefter jo at vi skal/bør ha inn 6 + evt Stenersen-erstatter. Dessuten: Litt usikker på om de 3-4 navnene Ringo har nevnt er forsterkning NOK til å gjøre en bra TLsesong. Enig, tror heller ikke de navnene holder til en god sesong i tippeligaen. Jeg syntes vi heller bør hente en eller to solide og rutinerte spillere, som kan heve hele laget og gå direkte inn i første 11ern, enn 4-5 med mindre rutine, men nå begynner jo stallen å bli mindre så vi trenger spillere. Helst så fort som mulig, og ikke sånne desperate kjøp som har blitt gjort rett før seriestart tidligere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 rutinerte spillere har vi, se på daniel, jeppe, jokke og mike. Jeg vil se noen unge spillere, som kan blomstre og vokse i Stabæk.. En ny "chippen" kanskje?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 rutinerte spillere har vi, se på daniel, jeppe, jokke og mike. Jeg vil se noen unge spillere, som kan blomstre og vokse i Stabæk.. En ny "chippen" kanskje?! Tror det trengs mer rutine enn dette.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 rutinerte spillere har vi, se på daniel, jeppe, jokke og mike. Jeg vil se noen unge spillere, som kan blomstre og vokse i Stabæk.. En ny "chippen" kanskje?! Hepp, Jeg mener vel at med såpass mange spillere i avgang, så trenger vi litt av begge deler. 2-3 spillere som kan gå rett inn og forsterke laget, samt noen unge talenter. Vi kommer til å få en tøff oppgave med å berge plassen i eliteserien og vi har havnet i en særdeles tøff 2. divisjonsgruppe. Vi må derfor sørge for å ha bredde nok i troppen til å berge plassen begge steder. Hvis vi tar det viktigste først; Eliteserielaget. Utgangspunktet er bra. Vi har en jevnt over solid første 11'er. Jeg vurderer det dithen at våre potensialt svake ledd først og fremst ligger på venstre back og høyre flanke. Mest fordi det er her våre førstevalg har minst rutine. Defensivt er vi det sterkeste laget som har rykket opp siden innføringen av 16 lags ligaen. Det gir et godt utgangspunkt, men vi skal huske på at de fleste lag vi har møtt i år har lagt seg bakpå. Vi kommer til å møte et helt annet press til neste år. Se hvordan vi slet defensivt med LSK i 2. omgang av cupkampen i år og hvordan et høyst middelmådig Molde knuste det solide Mosseforsvaret! Vi kan derfor ikke ta det for gitt at vi også kommer til å ha et like bunnsolid forsvar til neste år. Her jobbes det også aktivt, og vi skal ikke se bort fra at det er i forsvaret, eller rettere sagt på keeperplass den første forsterkningen kommer. Slik jeg ser det er det like sannsynlig at det kommer et ungt talent som om det kommer en skikkelig kvalitetskeeper! Vi får vente i spenning. Offensivt har mye av årets sesong dreid seg om Daniel Nannskog. Det skulle bare mangle, fyren må ha gjort sin beste seong så langt i karriæren. Jeg synes også trekket med å flytte Jeppe opp som offensiv midtbane var svært lykket. Der blir han ikke så lett avslørt på tempo og han kan bidra med luftstyrke i angrepet. Problemet vårt er at alle lag kommer til å ha stort fokus på å ta Daniel ut av kampene. Han kommer til å få dårlige arbeidsbetingelser og kan komme til å få noen skikkelige trøkker som setter ham på sidelinjen i perioder. Vi trenger derfor flere spillere som kan score mål. Veigar fikk rett nok ganske mange fulltreffere etterhvert han også, men vi trenger flere poengplukkere fremover. En ny spiss står da også høyt på ønskelisten, men jeg ser gjerne at man heller finner en målfarlig midtbanespiller. Uansett, det blir garantert en ny spiss før sesongstart. Men jeg er usikker på at Mourad er mannen vi søker? 2. laget må ha rom til de beste JR. spillerene samt andre rekkrutter. Samtidig er det en veldig tøff divisjon og vi kommer til å trenge en kjerne av gode og rutinerte spillere som sikrer at våre talenter kan utvikle seg i stede for å kjempe med ryggen mot veggen i nedrykkssonen. Tommy og Tom kommer til å være uvurdelige bidragsytere og hvis det kniper tenker jeg Holter knyter på seg skoa igjen... Konklusjon? Vi trenger poengplukkere offensivt, en spiss og en målfarlig flanke/midtbane spiller. Defensivt tenker jeg vi kommer til å nøye oss med en ny keeper. Samt at vi trenger litt friskt blod til 2. laget. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. November 2005 (endret) Del Skrevet 30. November 2005 (endret) rutinerte spillere har vi, se på daniel, jeppe, jokke og mike. Jeg vil se noen unge spillere, som kan blomstre og vokse i Stabæk.. En ny "chippen" kanskje?! Konklusjon? Vi trenger poengplukkere offensivt, en spiss og en målfarlig flanke/midtbane spiller. Defensivt tenker jeg vi kommer til å nøye oss med en ny keeper. Samt at vi trenger litt friskt blod til 2. laget. @ringo Deilig med litt dybde her inne igjen @ringo, creds. Jeg har klokketro på det arbeidet som gjøres fra ledelsen, da jeg synes det ble gjort et glimrende arbeid med å hente inn spillere i sesongen som gikk. Tålmodighet er en dyd, og foreløpig synes jeg det er behagelig å vente. Sånn er det når en (tror at en) venter på noe godt. Forza Stabæk Endret 30. November 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Ingen bombe, men Isak på vei til Odd. Personlig synes jeg det er synd. Isak er en flott fyr. Lykke til Isak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2005 (endret) Alt tyder vel på at vi er i ferd med å hente en ny siste skanse. Endret 1. Desember 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå