overlord 16 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Dette var litt beroligenede lesning. Men jeg får ikke ut av hodet at det som skjedde med Start i fjor, har vi forsåvidt ikke sett maken til tidligere i toppserien (som jeg vet). Jeg har håp og tro på at Stabæk skal overleve, men jeg liker ikke helt utviklingen til at vi begynner å "tilfredse" med den stallen vi har. Vi mangler fremdeles bredde og forsterkninger i hvert ledd, hvis ikke vi får det vil vi spille lotto om nedrykksplassen med de andre lagene, i hva som kommer til å bli en veldig jevn serie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Dette var litt beroligenede lesning. Men jeg får ikke ut av hodet at det som skjedde med Start i fjor, har vi forsåvidt ikke sett maken til tidligere i toppserien (som jeg vet). Jeg har håp og tro på at Stabæk skal overleve, men jeg liker ikke helt utviklingen til at vi begynner å "tilfredse" med den stallen vi har. Vi mangler fremdeles bredde og forsterkninger i hvert ledd, hvis ikke vi får det vil vi spille lotto om nedrykksplassen med de andre lagene, i hva som kommer til å bli en veldig jevn serie. Det er mulig noen begynner å bli lei av meg: Fotball vinnes ikke først og fremst ved å skaffe seg nye spillere. Fotball vinnes ved det du gjør med den stallen du har. RBK hadde Norges beste stall i gjor. Det holdt på å bli nedrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Dette var litt beroligenede lesning. Men jeg får ikke ut av hodet at det som skjedde med Start i fjor, har vi forsåvidt ikke sett maken til tidligere i toppserien (som jeg vet). Jeg har håp og tro på at Stabæk skal overleve, men jeg liker ikke helt utviklingen til at vi begynner å "tilfredse" med den stallen vi har. Vi mangler fremdeles bredde og forsterkninger i hvert ledd, hvis ikke vi får det vil vi spille lotto om nedrykksplassen med de andre lagene, i hva som kommer til å bli en veldig jevn serie. Det er mulig noen begynner å bli lei av meg: Fotball vinnes ikke først og fremst ved å skaffe seg nye spillere. Fotball vinnes ved det du gjør med den stallen du har. RBK hadde Norges beste stall i gjor. Det holdt på å bli nedrykk. Men du kan heller ikke bygge et veldig bra lag, uten gode spillere. Uansett hvor gode trenere man har.... se på Tufte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Dette var litt beroligenede lesning. Men jeg får ikke ut av hodet at det som skjedde med Start i fjor, har vi forsåvidt ikke sett maken til tidligere i toppserien (som jeg vet). Jeg har håp og tro på at Stabæk skal overleve, men jeg liker ikke helt utviklingen til at vi begynner å "tilfredse" med den stallen vi har. Vi mangler fremdeles bredde og forsterkninger i hvert ledd, hvis ikke vi får det vil vi spille lotto om nedrykksplassen med de andre lagene, i hva som kommer til å bli en veldig jevn serie. Det er mulig noen begynner å bli lei av meg: Fotball vinnes ikke først og fremst ved å skaffe seg nye spillere. Fotball vinnes ved det du gjør med den stallen du har. RBK hadde Norges beste stall i gjor. Det holdt på å bli nedrykk. Men du kan heller ikke bygge et veldig bra lag, uten gode spillere. Uansett hvor gode trenere man har.... se på Tufte... Og hvem i vår tropp mener du har "Tufte-nivå" OK - det var litt dårlig gjort. Men jeg mener vi har et lag med godt potensiale. Joda, vi kunne godt fått en eller to spillere til med høyt nivå, men uansett så må den grunnleggende holdningen være på plass. St. Pauli har tatt seg til den tyske cupens semifinale i år, etter å slått ut flere vesentlig bedre lag, i kvartfinalen ydmyket de Werder Bremen. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at vi skal være underdogen som vinner tross alt, men jeg ønsker et lag med spiller som er villige til å blø for drakta i hver kamp. Da vil vi nå langt. (Selv om vi antakelig trenger flere spillere fordi skadene vil måtte komme med en slik innstilling). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Vi må slutte å tro at vi skal kjøpe spillere som på papiret nå er klassespillere. Hva om Strand og Nystuen blir en kjempehit. Da har vi plutselig kjøpt klassespillere likevel. Se på 2 av de største profilene i tippeligaen i fjor, Kristofer Hæstad og Christian Grindheim, CV'en deres tilsa vel ikke på forhånd at de 2 skulle prestere så høyt som de gjorde... Man må ikke nødvendigvis kjøpe kjente spillere, men det er en fordel da man ikke vet om de ukjente vil slå gjennom eller ikke? Der traff du spikern på hodet. Dette er jeg helt enig i. Dette var litt beroligenede lesning. Men jeg får ikke ut av hodet at det som skjedde med Start i fjor, har vi forsåvidt ikke sett maken til tidligere i toppserien (som jeg vet). Jeg har håp og tro på at Stabæk skal overleve, men jeg liker ikke helt utviklingen til at vi begynner å "tilfredse" med den stallen vi har. Vi mangler fremdeles bredde og forsterkninger i hvert ledd, hvis ikke vi får det vil vi spille lotto om nedrykksplassen med de andre lagene, i hva som kommer til å bli en veldig jevn serie. Det er mulig noen begynner å bli lei av meg: Fotball vinnes ikke først og fremst ved å skaffe seg nye spillere. Fotball vinnes ved det du gjør med den stallen du har. RBK hadde Norges beste stall i gjor. Det holdt på å bli nedrykk. Men du kan heller ikke bygge et veldig bra lag, uten gode spillere. Uansett hvor gode trenere man har.... se på Tufte... Og hvem i vår tropp mener du har "Tufte-nivå" OK - det var litt dårlig gjort. Men jeg mener vi har et lag med godt potensiale. Joda, vi kunne godt fått en eller to spillere til med høyt nivå, men uansett så må den grunnleggende holdningen være på plass. St. Pauli har tatt seg til den tyske cupens semifinale i år, etter å slått ut flere vesentlig bedre lag, i kvartfinalen ydmyket de Werder Bremen. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at vi skal være underdogen som vinner tross alt, men jeg ønsker et lag med spiller som er villige til å blø for drakta i hver kamp. Da vil vi nå langt. (Selv om vi antakelig trenger flere spillere fordi skadene vil måtte komme med en slik innstilling). Det var selvfølgelig å sette det på spissen. Men jeg mener at begge deler har sin begrensning. Man kan ikke bli en bra klubb uten et godt samkjørt lag, men man kan heller ikke ha en bra klubb uten gode enkeltspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Det var selvfølgelig å sette det på spissen. Men jeg mener at begge deler har sin begrensning. Man kan ikke bli en bra klubb uten et godt samkjørt lag, men man kan heller ikke ha en bra klubb uten gode enkeltspillere. Jeg velger å si meg enig. Fordi jeg syns debatten har hatt en tendens til å vise misnøye med det vi har. Jeg tillater meg å konkludere: - Vi har mange gode enkeltspillere - Vi vil ha flere gode enkeltspiller - Alle, både nåværende og fremtidige spiller, må ha en skikkelig "blø for drakta"-innstilling (uansett hvor gode de er regnet for å være) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Det var selvfølgelig å sette det på spissen. Men jeg mener at begge deler har sin begrensning. Man kan ikke bli en bra klubb uten et godt samkjørt lag, men man kan heller ikke ha en bra klubb uten gode enkeltspillere. Jeg velger å si meg enig. Fordi jeg syns debatten har hatt en tendens til å vise misnøye med det vi har. Jeg tillater meg å konkludere: - Vi har mange gode enkeltspillere - Vi vil ha flere gode enkeltspiller - Alle, både nåværende og fremtidige spiller, må ha en skikkelig "blø for drakta"-innstilling (uansett hvor gode de er regnet for å være) Må si meg enig med at vi har mange kvaliteter i laget. Men nå skal vi måle oss opp mot flere andre jevngode lag. Jeg mener at vi mangler det lille ekstra som gjør at vi unngår å havne i en evt nedrykkstrid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Må si meg enig med at vi har mange kvaliteter i laget. Men nå skal vi måle oss opp mot flere andre jevngode lag. Jeg mener at vi mangler det lille ekstra som gjør at vi unngår å havne i en evt nedrykkstrid. Da velger jeg å tro og håpe at du tar grundig feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå