Stabæk Fotball 0 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener. Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener. Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/ Kan noen forklare denne regelen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener. Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/ Kan noen forklare denne regelen? Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener. Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/ Kan noen forklare denne regelen? Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget! Æ'kke han på tur? Men jeg må si meg enig: Skjønner ikke hva setningen betyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener. Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/ Kan noen forklare denne regelen? Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget! Æ'kke han på tur? Men jeg må si meg enig: Skjønner ikke hva setningen betyr. Mener å ha fått med meg en plass at toppspillerutvikleren heretter skal jobbe mot klubbene i hele distriktet som toppklubben befinner seg i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 I morgen frykter jeg at Kjell Sverre Hansen Wold er tapt for Stabæk. Han er en av to kandidater til den nye trenerjobben hos Hønefoss som offentliggjøres i morgen. Den andre er Vegard Skogheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 I morgen frykter jeg at Kjell Sverre Hansen Wold er tapt for Stabæk. Han er en av to kandidater til den nye trenerjobben hos Hønefoss som offentliggjøres i morgen. Den andre er Vegard Skogheim. Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent? Hønefoss har da ikke noe penger!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Faen! KSHW er jo e av de beste trenerne og talentutviklerne her i landet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent? Hønefoss har da ikke noe penger!? Det er da ikke vårt problem Gir jo ikke bort trenern vår gratis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent? Hønefoss har da ikke noe penger!? Har de ikke penger får de ikke KSHW!!!! Digger den mannen. Måten han dirigerer særlig alan i kampene og tar for seg hver enkelt spiller på treninger er imponerende og det jeg tror er årsaken til at han er så flink til å utvikle spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Det lå tidligere idag en link ute på Fosseberget om at Vegard Skogheim blir den nye treneren. Den nyheten er nå fjernet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Det lå tidligere idag en link ute på Fosseberget om at Vegard Skogheim blir den nye treneren. Den nyheten er nå fjernet. Which means? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 ...men, men KSHW skal jo overta tronen etter JJ. Han kan ikke bare gi seg nå!? Han får ikke lov til å gi seg nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Går det ann å leie ut en trener? Han kan skaffe seg litt erfaring i HF og så henter vi han tilbake når JJ flytter inn i det nye huset sitt i Skåne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 For all del, ikke la Kjell gå! Han har gitt veldig positivt inntrykk på alle måter. Tror han vil bli en utmerket hovedtrener så fort det blir et behov. Vi får heller gjøre JJ til manager og KSHW til hovedtrener om det er nødvendig for å beholde han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Nei nei nei, ikke la Kjell Sverre gå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 enig. vi kan ikke slippe Kjell nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 enig. vi kan ikke slippe Kjell nå! Enig! Bli, Kjell! Bli blid! I stabæk! Seriøst, bli. Plis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Jeg liker dette veldig dårlig, er det en mann jeg mener er bra for Stabæk er det Kjell Sverre. Selvfølgelig har vi Janne og mange gode spillere som er viktige for prestasjonene, men jeg håper Kjell Sverre er en mann for fremtiden. Lenger enn de som er på topp nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Skogheim gir seg i KIL etter sesongen, det minker vel ikke mulighetene hans for å trene Hønsefoss neste år. Samtidig likte jeg ikke Kjell Sverres uttalelse tidligere hvor han ikke ville si noe, men henviste til Hønefoss. Håper han blir, men har han et sterkt ønske om å komme seg bort så lar vi han vel gå for en rimelig penge iom at Hønefoss neppe har så mye å legge på bordet. Vi er ikke tjent med å ha en misfornøyd trener i stallen samme hvor god han er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Det lå tidligere idag en link ute på Fosseberget om at Vegard Skogheim blir den nye treneren. Den nyheten er nå fjernet. Tror det er flere som er interessert i dette, serverne deres er nede for øyeblikket... Men jeg håper virkelig vi får beholde Kjell Sverre lenge. Det han har gjort i Skeid, og det han gjør hos oss nå er det virkelig kvalitet over. Noen som lager "bli hos oss"-banner til kampen mot LSK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 det er bare å lage det boie Du trenger overhead, et kult motiv, stoff og maling... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 det er bare å lage det boie Du trenger overhead, et kult motiv, stoff og maling... du glemte et par ting: tid, (kunstneriske) evner, etc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Mye mulig det er for sent nå, men det er jo opp til Stabæk også. JJ har jo to år igjen, og det er vel ingen som kan love Kjell Sverre hovedtrenenerposten da, er jo ikke en gang sikker JJ drar etter de to årene. Utleie av hovedtrenere vil være ny mark såvidt jeg vet, og er neppe et alternativ. Vi får bare håpe på det beste, og det er at KSHW VIL bli hos oss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Forslag: Erik Mykland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gulper 0 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Mye mulig det er for sent nå, men det er jo opp til Stabæk også. JJ har jo to år igjen, og det er vel ingen som kan love Kjell Sverre hovedtrenenerposten da, er jo ikke en gang sikker JJ drar etter de to årene. Utleie av hovedtrenere vil være ny mark såvidt jeg vet, og er neppe et alternativ. Vi får bare håpe på det beste, og det er at KSHW VIL bli hos oss.... Klippet fra RINGERIKE BLAD ! www.ringblad.no (Publisert 02.10.2006 - 21:09) Den nye HBK-treneren? Kjell Sverre Hansen Wold, tidligere Skeid-trener og nå assistenttrener i Stabæk blir trolig ny trener I Hønefoss Ballklubb etter Peter Engelbrektsson. Hansen Wold bekreftet mandag kveld at han har fått et konkret tilbud fra HBK og at han synes ringeriksklubben er interessant. Klubbdirektør Arne Dokken i Hønefoss Ballklubb vil ikke kommentere uttalelsene fra Kjell Sverre Hansen Wold, men sier at trenerspørsmålet vil bli avgjort i løpet av få dager – kanskje allerede tirsdag eller i onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Ringerike blad følger med på forumet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Det er ganske vanlig at avisene bruker forumene for å finne meninger hos supporterne, t.o.m de i studio hos TV2 gjør det under fotball xtra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Kjell Sverre avgjør trenervalg i løpet av uken... Bli hos oss, Kjell Sverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå