StankoBITCH 0 Del Skrevet 9. Desember 2006 Del Skrevet 9. Desember 2006 blir ikke noe billigere å kjøpe før jul altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Desember 2006 Del Skrevet 9. Desember 2006 blir ikke noe billigere å kjøpe før jul altså? Jo, du får det jo til jul helt gratis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 9. Desember 2006 Del Skrevet 9. Desember 2006 hehe sant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. Desember 2006 Del Skrevet 11. Desember 2006 Vi får desverre ikke sendt ut SMS til våre medlemmer denne gangen for å gi informasjon om priser og salg av sesongkort, vi håper derfor dere kan bidra til å spre budskapet til andre Stabæksupportere slik at så mange som mulig får nye kort til jul NB vi vil også sette opp salgsdager i uke 51 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Desember 2006 Del Skrevet 28. Desember 2006 Er det noen salgsdager i romjula for oss som ikke fikk årskort til til jul? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Januar 2007 Del Skrevet 1. Januar 2007 eh..svaret har vel gitt seg selv ved at det ikke har kommet noe svar... Vi kommer med info så fort som mulig når hverdagen er tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 22. Mars 2007 Del Skrevet 22. Mars 2007 Heisann.. Noen som har mailen til "stabæk lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2007 (endret) Heisann.. Noen som har mailen til "stabæk lars? tjena! Prøv denne lars@stabaeklars.com Vi mailes! EDIT: Og mens jeg likevel spamer forumet. HUSK Å MELDE DERE INN I STABÆK SUPPORT, ALLE SAMMEN! Dette gjelder særlig alle forum-junkiene som benytter seg av dette knakende gode tidsfordriv-tilbudet! Endret 22. Mars 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Når er neste mulighet til å anskaffe seg medlemsskap/sesongkort o.a. livsnødvendigheter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Medlemsskap kan skaffes på søndag på Onkel Blaa, tid kommer på www.stabaek.no Vi er i hovedsak utsolgt for sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Medlemsskap kan skaffes på søndag på Onkel Blaa, tid kommer på www.stabaek.no Vi er i hovedsak utsolgt for sesongkort. Kjempe imponert over hvordan dere selger sesongkort. Skulle ha 2 stykker på et firma og de samme som i fjor, har ikke fått noe enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Medlemsskap kan skaffes på søndag på Onkel Blaa, tid kommer på www.stabaek.no Vi er i hovedsak utsolgt for sesongkort. Søndag, altså dagen etter RBK matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Medlemsskap kan skaffes på søndag på Onkel Blaa, tid kommer på www.stabaek.no Vi er i hovedsak utsolgt for sesongkort. Søndag, altså dagen etter RBK matchen? Nei, samme dag som vi spillte mot Vif. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 I og med at kampen mot Rbk er utsolgt og vi er utsolgt for sesongkort... Må man ha sesongkort for å komme inn på feltet, eller kan man som medlem fortsatt kjøpe billett i porten, eller blir det noen begrensninger på dette? (gjelder ikke meg, da jeg har sesongkort, men allikevel..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 I og med at kampen mot Rbk er utsolgt og vi er utsolgt for sesongkort... Må man ha sesongkort for å komme inn på feltet, eller kan man som medlem fortsatt kjøpe billett i porten, eller blir det noen begrensninger på dette? (gjelder ikke meg, da jeg har sesongkort, men allikevel..) Det er en egen inngang for medlemmer av Stabæk Support, så det er bare å betale i porten iflg. gsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 I og med at kampen mot Rbk er utsolgt og vi er utsolgt for sesongkort... Må man ha sesongkort for å komme inn på feltet, eller kan man som medlem fortsatt kjøpe billett i porten, eller blir det noen begrensninger på dette? (gjelder ikke meg, da jeg har sesongkort, men allikevel..) Det er en egen inngang for medlemmer av Stabæk Support, så det er bare å betale i porten iflg. gsk. Jeg er ikke blitt medlem av $$ enda, nå er det vell ikke flere sjanser? Håper det er en mulighet... Men kan man kjøpe sammen med $$ uten å ha sesongkort? Eller kan man også kjøpe uten å ha medlemskap? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 I og med at kampen mot Rbk er utsolgt og vi er utsolgt for sesongkort... Må man ha sesongkort for å komme inn på feltet, eller kan man som medlem fortsatt kjøpe billett i porten, eller blir det noen begrensninger på dette? (gjelder ikke meg, da jeg har sesongkort, men allikevel..) Det er en egen inngang for medlemmer av Stabæk Support, så det er bare å betale i porten iflg. gsk. Jeg er ikke blitt medlem av $$ enda, nå er det vell ikke flere sjanser? Håper det er en mulighet... Men kan man kjøpe sammen med $$ uten å ha sesongkort? Eller kan man også kjøpe uten å ha medlemskap? Sesongkort og medlemsskap er to forskjellige ting.. For å kjøpe sesongkort må du være medlem, men ikke omvendt altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 I og med at kampen mot Rbk er utsolgt og vi er utsolgt for sesongkort... Må man ha sesongkort for å komme inn på feltet, eller kan man som medlem fortsatt kjøpe billett i porten, eller blir det noen begrensninger på dette? (gjelder ikke meg, da jeg har sesongkort, men allikevel..) Det er en egen inngang for medlemmer av Stabæk Support, så det er bare å betale i porten iflg. gsk. Jeg er ikke blitt medlem av $ enda, nå er det vell ikke flere sjanser? Håper det er en mulighet... Men kan man kjøpe sammen med $ uten å ha sesongkort? Eller kan man også kjøpe uten å ha medlemskap? Sesongkort og medlemsskap er to forskjellige ting.. For å kjøpe sesongkort må du være medlem, men ikke omvendt altså. Hvet det... Les en gang til du... Jeg spør hva man må ha for å kunne sitte på tribunen. Om man fortsatt kan kjøpe medlemskap. Og om man også fortsatt kan kjøpe sesongkort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Da betaler du kun for medlemskapet, og slipper vel innenfor portene for.. Er det 100 spenn per kamp medlemmer betaler? Aner ikke jeg, har liksom aldri vurdert noe annet enn sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Men hvis feltet er fylt av sesongkortinnehavere er det vel ikke plass til enkeltbiletter i tillegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Før plasspørsmålet er avklart - og det kan ikke skje før etter Rosenborgkampen - kan ikke Stabæk Support selge flere medlemskort, nettopp fordi de gir adgang til vårt totalt utsolgt staatribune. Jeg tror prisen i $$-porten er minst kr 130 (har også hørt kr 160) for folk med medlemskort - det samme som gjestende supportere betaler. Så sant de ikke står i kikkertsvingen; der kan også Stabæk-supportere stå. Prisen der visstnok kr 50. Jeg har selv stått der - selv om det begynner å bli en del år siden. Det er definitivt bedre enn å være hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Før plasspørsmålet er avklart - og det kan ikke skje før etter Rosenborgkampen - kan ikke Stabæk Support selge flere medlemskort, nettopp fordi de gir adgang til vårt totalt utsolgt staatribune. Jeg tror prisen i $-porten er minst kr 130 (har også hørt kr 160) for folk med medlemskort - det samme som gjestende supportere betaler. Så sant de ikke står i kikkertsvingen; der kan også Stabæk-supportere stå. Prisen der visstnok kr 50. Jeg har selv stått der - selv om det begynner å bli en del år siden. Det er definitivt bedre enn å være hjemme. Da vurderer jeg kanskje svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Bedre enn ingenting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Det virker jo relativt uholdbart - nesten like uholdbart som å bli bortvist fra treninger. Utsolgt for medlemskap? Du verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. April 2007 (endret) Del Skrevet 19. April 2007 (endret) Bedre enn ingenting Ja, men MIX-tribunen er vell heller ikke lagt ut enda, og det koster vell det samme når jeg er Barn... Så da kan jeg kanskje sitte der Endret 19. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. April 2007 (endret) Del Skrevet 19. April 2007 (endret) Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Det virker jo relativt uholdbart - nesten like uholdbart som å bli bortvist fra treninger. Utsolgt for medlemskap? Du verden. Hehe, ja det virker jo en smule latterlig å nekte folk å bli medlem i en av de mindre supporterklubbene i landet. Men skjønner selvfølgelig at plassen i strekker til. Men det er da ikke verre enn at man selger sesongkort til alle som ønsker det og heller ser på dette som en mulighet til å "tvinge" folk tidligere på kamp? Førstemann til mølla osv.. På denne måten kan man sørge for at folk fyller opp feltet tidsnok til at gutta kan få støtte under oppvarmingen også. De som heller sitter på blaa og tar den siste pilsen må gjerne gjøre det, men da må de også ta konsekvensen i at det sannsynligvis er fullt og at de må stå bak tribunen og se match. Endret 19. April 2007 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Før plasspørsmålet er avklart - og det kan ikke skje før etter Rosenborgkampen - kan ikke Stabæk Support selge flere medlemskort, nettopp fordi de gir adgang til vårt totalt utsolgt staatribune. Jeg tror prisen i $$-porten er minst kr 130 (har også hørt kr 160) for folk med medlemskort - det samme som gjestende supportere betaler. Så sant de ikke står i kikkertsvingen; der kan også Stabæk-supportere stå. Prisen der visstnok kr 50. Jeg har selv stått der - selv om det begynner å bli en del år siden. Det er definitivt bedre enn å være hjemme. Mener å huske jeg betalte 150 der i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 Sesongkort er utsolgt. Medlemsskap da? Og hva koster det per kamp med $? Medlemskap er også utsolgt for tiden. Det virker jo relativt uholdbart - nesten like uholdbart som å bli bortvist fra treninger. Utsolgt for medlemskap? Du verden. Hehe, ja det virker jo en smule latterlig å nekte folk å bli medlem i en av de mindre supporterklubbene i landet. Men skjønner selvfølgelig at plassen i strekker til. Men det er da ikke verre enn at man selger sesongkort til alle som ønsker det og heller ser på dette som en mulighet til å "tvinge" folk tidligere på kamp? Førstemann til mølla osv.. På denne måten kan man sørge for at folk fyller opp feltet tidsnok til at gutta kan få støtte under oppvarmingen også. De som heller sitter på blaa og tar den siste pilsen må gjerne gjøre det, men da må de også ta konsekvensen i at det sannsynligvis er fullt og at de må stå bak tribunen og se match. I det man kjøper sesongkortet kjøper man seg også rett til å komme inn på kampen da.. Jeg tror det blir rabalder om man skal nekte folk med sesonkort å komme inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå