Tonje 0 Del Skrevet 2. Juni 2008 Del Skrevet 2. Juni 2008 Billetter til kampen i Drammen kjøpes i Stabækbutikken. Ståplasser på kortsiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Juni 2008 Del Skrevet 2. Juni 2008 Billetter til kampen i Drammen kjøpes i Stabækbutikken. Ståplasser på kortsiden! Kun i butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juni 2008 Del Skrevet 3. Juni 2008 Noen sjanse for å hente medlemskort før Godset-kampen, enten på Blaa eller på bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Juni 2008 Del Skrevet 3. Juni 2008 Noen sjanse for å hente medlemskort før Godset-kampen, enten på Blaa eller på bussen? ? Er ikke du og dama godt forsynt med slike kort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juni 2008 Del Skrevet 3. Juni 2008 Noen sjanse for å hente medlemskort før Godset-kampen, enten på Blaa eller på bussen? ? Er ikke du og dama godt forsynt med slike kort? Joda, nå er det kompiser som skal til pers. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 I tråd med kommende retningslinjer på forumet må alle som har et anonymt nick, eller et nick som ikke er en del av navnet sitt, tilegne seg dette navnet i Folkeregisteret. Dette for å lette kommunikasjon og synkronisering mellom forumet og $$'s medlemslister. Navneendring kan gjøres mellom 10 og 15 på Skattens hus ved Sandvika stasjon. Dersom nicket ditt er tatt til navn av færre enn 200 personer er det regnet som et beskyttet navn (som i eksempelet), og du må da føre det opp som et ekstra fornavn for å kunne ta det. I løpet av 2-3 uker vil du motta et bekreftelsesbrev lik dette, og meld deretter fra om navneendringen til Styret for oppdatering av medlemslister. /Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2008 (endret) I tråd med kommende retningslinjer på forumet må alle som har et anonymt nick, eller et nick som ikke er en del av navnet sitt, tilegne seg dette navnet i Folkeregisteret. shit... Endret 13. Juni 2008 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 shit... Hahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 Hmmm, Det er 3, 2, 1 eller 0 som har Blå som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 som har I som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 som har Eksil som etternavn. Det er 8 menn som har I som første fornavn.(!) Jeg kan med andre ord bli ganske så unik. For andre som lurer på dette sjekk statistisk sentralbyrå: http://www.ssb.no/navn/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Are 0 Del Skrevet 13. Juni 2008 Del Skrevet 13. Juni 2008 shit... Hahaha! Jævelig bra :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 I tråd med kommende retningslinjer på forumet må alle som har et anonymt nick, eller et nick som ikke er en del av navnet sitt, tilegne seg dette navnet i Folkeregisteret. shit... Uflaks for deg. Flaks for meg. Jeg heter blant annet Albert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Vi er jo Styret Albert, rules don't apply to us Jeg bare statuerte et eksempel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Jeg gleder meg til å få "Ho" som mellomnavn. Heldigvis er mamma relativt ustødig i engelsk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
en0kzz 0 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Jeg har selv bare en modifisert utgave av etternavnet, så dermed må jeg endre jeg også eller har ballen litt runde kanter..? =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Jeg gleder meg til å få "Ho" som mellomnavn. Heldigvis er mamma relativt ustødig i engelsk.. Du får godkjent om du slenger på en stum O og en stum D. Sånn i tilfelle moren din har vært innom urban dictionary. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Var litt usikker på hvor jeg skulle spørre, så lykkehjulet stoppet her. Noen som vet når billettene til VIF-Stabæk blir lagt ut for salg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Stabæk-M/S onsdag 2. juli kl 18:00 Vi står på ståfeltet! Betaling skjer i porten Pris: 50,- for medlemer av Stabæk Support mot fremvisning av medlemskort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. Juli 2008 Del Skrevet 7. Juli 2008 Åssen er det med buss til sogndal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 7. Juli 2008 Del Skrevet 7. Juli 2008 jeg vill også ha buss til sogndal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Vi ser på saken når turansvarlig er tilbake fra ferie neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Til Fredrikstadkampen: Ettersom det er opp mot stappfullt på stadion idag blir det medlemskortkontroll på feltet til Stabæk Support idag. Husk derfor å ta med medlemskort/sesongkort. Men hvorfor skulle du noengang forlate huset uten dette kortet uansett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Til Fredrikstadkampen: Ettersom det er opp mot stappfullt på stadion idag blir det medlemskortkontroll på feltet til Stabæk Support idag. Husk derfor å ta med medlemskort/sesongkort. Men hvorfor skulle du noengang forlate huset uten dette kortet uansett? Tror ikke det blir så fullt idag... mange sesongkort langs sørlandskysten og oppigjennom. Orker ikke å lese tråden, men det er slik at kun medlemsskap ikke gir adgang? Det må fremvises med billett til ståfeltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Til Fredrikstadkampen: Ettersom det er opp mot stappfullt på stadion idag blir det medlemskortkontroll på feltet til Stabæk Support idag. Husk derfor å ta med medlemskort/sesongkort. Men hvorfor skulle du noengang forlate huset uten dette kortet uansett? Tror ikke det blir så fullt idag... mange sesongkort langs sørlandskysten og oppigjennom. Orker ikke å lese tråden, men det er slik at kun medlemsskap ikke gir adgang? Det må fremvises med billett til ståfeltet? I utgangspunktet er det bare sesongkort som gir adgang til vårt felt. Men når vi har ledig plass - som vi sannsynligvis får i dag - vil vi gjerne ha fullt trøkk, og slipper gjerne inn medlemmer som ikke klarte å skaffe seg sesongkort. Slik vi ofte gjorde i gamle dager. For å komme inn gjennom hovedporten må man naturligvis ha billett eller sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Blir det bussing til Sogndal eller er det fly som er tingen? Trenger å vite for å få byttet bort jobb.. Endret 21. Juli 2008 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Blir det bussing til Sogndal eller er det fly som er tingen? Trenger å vite for å få byttet bort jobb.. Du må uansett ha fri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Blir det bussing til Sogndal eller er det fly som er tingen? Trenger å vite for å få byttet bort jobb.. Du må uansett ha fri. Vi fikser ett eller annet, i hvert fall noe bedre enn tråsykkel. Sjekk egen tråd på dette forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Billetter til bortefeltet i Sogndal kjøpes ved inngangen til feltet. Vi skal bruke inngang nr 5. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Juli 2008 Del Skrevet 31. Juli 2008 Billetter til RBK kampen kjøpes i Stabækbutikken. Løp og kjøp! Kommer tilbake med info om billetter til AaFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Juli 2008 Del Skrevet 31. Juli 2008 Billetter til RBK kampen kjøpes i Stabækbutikken. Løp og kjøp! Kommer tilbake med info om billetter til AaFK. For de som ikke har mulighet til å kjøpe i StabækButikken, er det mulig å kjøpe på Lerkendal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Juli 2008 Del Skrevet 31. Juli 2008 Billetter til RBK kampen kjøpes i Stabækbutikken. Løp og kjøp! Kommer tilbake med info om billetter til AaFK. For de som ikke har mulighet til å kjøpe i StabækButikken, er det mulig å kjøpe på Lerkendal? Hvis det ikke blir utsolgt på forhånd i butikken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå