Tonje 0 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Billetter til AaFK vil være i butikken i morgen ettermiddag! Det er litt viktig at dere som vet dere skal dra kjøper billetter på forhånd, dersom få kjøper vil det bli satt av et lite felt og folk som da allerede har reist eller av annen årsak ikke får kjøpt billett i butikken kan risikere å stå i ålesund uten billetter. Altså, kjøp billett ASAP (fra tirsdag ettermiddag) Gjentar Det er litt viktig at dere som vet dere skal dra kjøper billetter på forhånd, dersom få kjøper vil det bli satt av et lite felt og folk som da allerede har reist eller av annen årsak ikke får kjøpt billett i butikken kan risikere å stå i Trondheim uten billetter. Gjelder også for denne kampen, billetter er tilgjengelig i butikken NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 4. August 2008 (endret) Del Skrevet 4. August 2008 (endret) ... Edit: æsj, leste for fort. Endret 4. August 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Noen som vet prisen på billettene til Lerkendal og Color line stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. August 2008 (endret) Del Skrevet 4. August 2008 (endret) Noen som vet prisen på billettene til Lerkendal og Color line stadion? 150 på Lerkendal og 150 på Color Line Stadion. Endret 4. August 2008 av Slum elaang og sigurdlk trenger teskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Jøss. Samarbeider de om billettene, slik at de kan brukes på begge arenaene? Ikke dårlig, og dessuten veldig billig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Spilles det fotball på kiel-fergen??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Når er bussen fra ålesund tilbake i bærum? For oss som må opp om morran så dere andre kan handle frokost. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Når er bussen fra ålesund tilbake i bærum? For oss som må opp om morran så dere andre kan handle frokost. Hvis vi sjekker Finn så sier de 8 timer til Bekkestua. Da blir ankomst fort kl. 04-05. Akkurat nok til å komme seg hjem, dusje, spise frokost og gå på jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Da blir ankomst fort kl. 04-05. Akkurat nok til å komme seg hjem, dusje, spise frokost og gå på jobb. For de som ikke har sikret seg kveldsvakt på mandag og begynner kl 16:00 ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 La oss mobilisere litt folk til aalesund! Jeg har meldt meg på og synes det er kjedelig å synge alene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Og husk å melde dere på i god tid så det ikke blir like mye stress som nå før RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Kanskje en av dere datakyndige skal lage en slik mobiliseringssak som kommer opp før man kommer inn på hovedsiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Kanskje en av dere datakyndige skal lage en slik mobiliseringssak som kommer opp før man kommer inn på hovedsiden? En splash? Skal se hva jeg kan gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 La oss mobilisere litt folk til aalesund! Jeg har meldt meg på og synes det er kjedelig å synge alene... Regner med at jeg trenger plass til to stykker, men vet sikkert i morgen kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 jeg har meldt på meg selv, svensken og mharl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Og jeg og Henriette er klar til å ta dere i mot i bakus med tapas i lommene. Vi gidder nemlig ikke dra helt hjem fra Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 hvor står SS mot Rennes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 Står vi på feltet vårt mot Godset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 hvor står SS mot Rennes? På Fornebulandet til høyre for ståfeltet. Mot Godset gjetter jeg på hundre spenn i porten og ståfelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 10. August 2008 Del Skrevet 10. August 2008 kjøper jeg billett i stabækbutikken? kan jeg da bare spørre om bilett til Supportfeltet og da får jeg der vi skal stå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. August 2008 Del Skrevet 11. August 2008 Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Billettene kjøpes i Stabækbutikken og gjelder for felt T og U (Det som normalt er familietribunen. Vår tribune er som kjennt stengt. Billetter til bortekampen kommer det mer info om i løpet av uken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2008 Del Skrevet 11. August 2008 Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Billettene kjøpes i Stabækbutikken og gjelder for felt T og U (Det som normalt er familietribunen. Vår tribune er som kjennt stengt. Billetter til bortekampen kommer det mer info om i løpet av uken. Blir det mulighet for å kjøpe i porten også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. August 2008 Del Skrevet 11. August 2008 Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Billettene kjøpes i Stabækbutikken og gjelder for felt T og U (Det som normalt er familietribunen. Vår tribune er som kjennt stengt. Billetter til bortekampen kommer det mer info om i løpet av uken. Blir det mulighet for å kjøpe i porten også? Ikke i porten tror jeg, men i billettluka på selve kampdagen. Hvertfall sånn jeg forstod beskjeden fra Knut Bjørn. Er det vesentlig å vite om det er porten eller billettluka? De ligger 40 meter fra hverandre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. August 2008 Del Skrevet 11. August 2008 Står vi på feltet vårt mot Godset? ?? Og til slutt et spørsmål: Kommer man gratis inn i 2. omgangen mot Rennes? Rekker ikke førsteomgangen dessverre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. August 2008 Del Skrevet 11. August 2008 Er det unummererte billetter til Rennes-kampen? Hvis de er nummererte, vi kommer vel ikke til å bry oss noe om plassen som står på billetten, det er bare å stå der man vil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Vi står på vanlig felt mot Godset, billetter dit kjøpes i porten mot fremvisning av medlemskort. Billettene mot Renne er sikkert numererte, men det later vi bare som vi ikke ser. Vi fyller opp fra felt U og utover regner jeg med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Onsdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Billetter til Stabæk Supports felt på UEFA kampen på onsdag koster kr 100 mot fremvisning av medlemskort. Onsdag? Hehe jo jeg levde i den villfarelse at kampen var på onsdag, men vet selvsagt nå et det er torsdag. Håper ingen hadde lagt merke til den lille feilen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 må man ha sesongkort for å få forkjøpsrett til cup finalen? eller holder det med medlemskap i SS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Vi skal vel kanskje komme dit først eller? Men alle som er innmeldte før 1. mai har vel forkjøpsrett på billetter om vi skulle komme dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå