Slum 12 784 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Ikke glem StabækQuiz på Blaa ikveld klokken 20:00. Rich er Quizmaster! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Det hadde kanskje gjort seg med et tidspunkt for når man starter, og ikke bare når man har tenkt å være ferdig? I morges stod det 13:00 der, har nok falt ut ved redigering tipper jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Oppdatert med start kl 11:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Når er siste frist for å kjøpe de berømte buss billettene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Flott dugnad.. Jeg tok meg fri 2 timer før fra jobben for å hjelpe til.. Var der klokken 13 ca og det eneste jeg så var en haug med seter og litt verktøy.. Hadde ikke med mobiltelefon så da var det bare å dra da gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Når er siste frist for å kjøpe de berømte buss billettene? Sikkert ikke den eneste som fikk sms om at siste frist er idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Flott dugnad.. Jeg tok meg fri 2 timer før fra jobben for å hjelpe til.. Var der klokken 13 ca og det eneste jeg så var en haug med seter og litt verktøy.. Hadde ikke med mobiltelefon så da var det bare å dra da gitt. Da var det pølse-pause, hadde du sett til andre siden av gressmatta så hadde du funnet oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Ikke glem StabækQuiz på Blaa ikveld klokken 20:00. Rich er Quizmaster! jeg vil herved takke budstikka for dagens quiz tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Ikke glem StabækQuiz på Blaa ikveld klokken 20:00. Rich er Quizmaster! jeg vil herved takke budstikka for dagens quiz tap. det bør du,når du klarer å kjøre på med 6 0.6 og 2 shott på 1 time det er gratis det er gratis,lalalalala Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Det er fortsatt mulig å kjøpe bussbillett til cupfinalen. Ut dagen i dag og frem til lunsj i morgen. Kom an, kom an! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Før jeg eventuelt drar ned på Nadderud nå, er det sånn at det er utsatt til i morgen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Før jeg eventuelt drar ned på Nadderud nå, er det sånn at det er utsatt til i morgen?? Sangøving? Det er i morgen ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 SKJERFENE ER HER! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 SKJERFENE ER HER! Hvordan er de skjerfene det ikke står "gjennom tap - frem til seier" på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 SKJERFENE ER HER! Hvordan er de skjerfene det ikke står "gjennom tap - frem til seier" på? Helt like, med "S"-ene på, bare uten skrift på midten. Minner om Stripeskjerfene til stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Blir det salg til alle eller bare SS medlemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Blir det salg til alle eller bare SS medlemmer? Mitt forslag er at det koster 150kr mer for personer som ikke er medlem, men at man ved kjøpet får gratis medlemsskap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 De blir solgt på frokosten, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 De blir solgt på frokosten, ikke sant? Jeg skal prøve å få kjørt opp noen til Stabækbuttikken til kl tolv i dag også. Alle kan selvfølgelig kjøpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Hvor stor beholdning er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Hvorfor hadde de ikke de skjerfene uten skrift på i teltet på Bekkestua? Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe ett av de, men siden de ikke hadde det kjøpte jeg heller det med skriften. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Hvor stor beholdning er det? Det var vel snakk om 500 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 8. November 2008 (endret) Del Skrevet 8. November 2008 (endret) Hvor stor beholdning er det? Det var vel snakk om 500 Det er tusen, 500 av hver. Det var ikke skjerf uten skrift fordi vi blingsa på hvilken eske vi leverte (vi må åpne hver enkelt pakke med 5 skjerf for å se hva som er inni) I morgen tidlig skal begge være der. Endret 8. November 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. November 2008 Del Skrevet 20. November 2008 1. desember nærmer seg. Når får vi info fra styret vedr. salg av sesongkort og medlemsskap for 2009? Og tilslutt, når kan vi vente en avklaring fra Stabæk Fotball med tanke på setefritt felt? Får vi skikkelige ståplasser kjøper jeg sesongkort med SS. Plasserer de seter der, setter jeg med på hovedtribunen hvor de fleste fra det gamle Q-feltet har plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 20. November 2008 Del Skrevet 20. November 2008 1. desember nærmer seg. Når får vi info fra styret vedr. salg av sesongkort og medlemsskap for 2009? Og tilslutt, når kan vi vente en avklaring fra Stabæk Fotball med tanke på setefritt felt? Får vi skikkelige ståplasser kjøper jeg sesongkort med SS. Plasserer de seter der, setter jeg med på hovedtribunen hvor de fleste fra det gamle Q-feltet har plass. Vi kommer til å selge midlertidige medlems- og sesongkort i papp, siden produksjonen av Skidatacard vil være ferdig først i ferbuar. Skidatakortene i seg selv pleier å koste 40 kr, men SS-kortene er inkludert i medlemsavgiften. Angående seter så sitter vi også egentlig bare og venter på svar. Det er som kjent bare et svar som er akseptabelt. Ståplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt. Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig. Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til. Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n? Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00. Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support. Billig er det også... Endret 10. Desember 2008 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt. Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig. Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til. Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n? Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00. Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support. Billig er det også... ...og livsfarlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 ...og livsfarlig. To fluer i en smekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 11. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 11. Desember 2008 (endret) Aviser og nettsider er fulle av stoff om hvordan finanskrisen rammer folk i Asker og Bærum særlig hardt. Dersom du kjenner noen som er på kanten av stupet, dersom du har fått avslag på ønsket "om å få låne av din rike far", må du ta signalet alvorlig. Vedkommende trenger et lys i mørke, et håp for fremtiden, noe å vie livet til. Hva er da bedre enn å gi ham/henne et sesongkort i Hangar'n? Salget fortsetter i dag på Onkel Blaa fra kl 17.00. Fra kl 19.00 er det Superonsdag i Stabækbutikken, store rabatter for medlemmer (gamle og nye) i Stabæk Support. Billig er det også... ...og livsfarlig. Med andre ord litt sånn som "stå"feltet vårt? Endret 11. Desember 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå