Gå til innhold

Praktisk info

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Eh, ja?

Jeg spurte om når det vil komme en avklaring. For min egen del er det greit å vite når jeg bestemmer om jeg kjøper sesongkort til $$-feltet, billett andre steder, eller melder meg inn i $$ for 2009 for den saks skyld.

Jeg som leser dårlig...

Melde deg inn gjør du uansett. :) Da holder det å bestemme seg for sesongkort eller billett på $$-feltet. (Jeg leser det i hvertfall slik at løssalgbilletter vil komme, men at de blir solgt via $$ og ikke klubben)

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har prøvd å si til det kjedsommelige at dersom medlemmer fra Bergen, Trondheim, Stavanger, København etc kommer hjem til kampen på lørdag og vil stå med oss, skal vi nok klare å ordne det.  (PS - min datter fra Stavanger kommer hjem. Men hun har sesongkort...)

Dumt for deg, Hdaniels, at du ikke er medlem.

Jeg tipper på at det blir en ordning med løssalgsbilletter som vi i Stabæk Support har en eller annen form for kontroll på, og som koster omtrent det en bortesupporterbillett koster. Dvs at sesongkort vil lønne seg økonomisk fra ca den sjette eller sjuende kampen.  

Men som sagt - dette bestemmer styret i samarbeid med Stabæk Fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligger det ute en pris på kr. 170,- for Stabæk Support, på stabak.no, på felt D og E.

Prisen forutsetter selvfølgelig medlemskap i $.

+ billettavgift.  Men de selges i øyeblikket ikke.  

Edit: Men nå ble det åpnet for det. Det er så sterke ønsker fra Stabæk Fotballs ledelse (Ingo og Einar) at det blir flest mulige på feltet vårt. Det er jo egentlig hyggelig. Så får vi ta en vurdering i etterkant om vi har fått inn for mye daukjøtt.

Beslutningen er:

Det selges billetter for kr 190 (inkl avgift) til medlemmer av Stabæk Support over 14 år. Disse skal få klar beskjed om at de kjøper billetter til et ståfelt. Billettene selges av Stabækbutikken og i lukene før kamp. Ikke på nett. Prisen er den samme som for bortesupportere.

Når det gjeleder henting av sesongkort (utrolig mange av dere som ikke har hentet) kan det kun skje på Stabækbutikken. Denne har åpen fra 10 hver dag, i dag til kl 17, i morgen til 19, fredag til 18 og lørdag til 16. I tillegg har butikken åpent fra 17 - 19.15 på lørdag.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Albert: Går det ikke å kjøpe bare sesongkortet online? Har medlemskort.... Og er det klart til lørdag? Evt. får man et midlertidlig kort i mens da eller?

Det går an.  Bare skriv i merknadsfeltet at du er medlem (gjerne nummeret også). Betal 1200/1000 på vår konto.  

Husk at ingen bestilling ekspederes før vi har fått pengene på vår konto.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Albert: Går det ikke å kjøpe bare sesongkortet online? Har medlemskort.... Og er det klart til lørdag? Evt. får man et midlertidlig kort i mens da eller?

Jo du kan gjør det. Betal via nettbank, skriv navn, fødselsår og medlemsnr i kommentarfeltet.

Det elektroniske er nok ikke ferdig til lørdag, men du får en papirbillett som du kommer inn på kampen med. Møt opp i butikken i dens åpningstider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske ny til forumet og lurte på om hvordan man får opp et bilde på venstre siden av posten og ikke bare i min personlig profile?

My Controls -> Personal Profile -> Edit Avatar Settings

There you go ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske ny til forumet og lurte på om hvordan man får opp et bilde på venstre siden av posten og ikke bare i min personlig profile?

My Controls -> Personal Profile -> Edit Avatar Settings

There you go ;)

Takk og takk :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

Jeg har ikke mulighet til å hente sesongkortet mitt før kampen mot lsk. Og jeg ser at det kun er mulig å hente det i butikken. Jeg kommer inn på kamp med det midlertidige, eller hva?

Merkelig at vi som bor i Oslo, uten bil og har travle liv ikke skal kunne hente disse kortene på arenaen. Det er faktisk på fornebu jeg som oslobasert medlem kommer til å befinne meg fremover, ikke på bekkestua. det er en tidkrevende og irriterende omvei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

Jeg har ikke mulighet til å hente sesongkortet mitt før kampen mot lsk. Og jeg ser at det kun er mulig å hente det i butikken. Jeg kommer inn på kamp med det midlertidige, eller hva?

Merkelig at vi som bor i Oslo, uten bil og har travle liv ikke skal kunne hente disse kortene på arenaen. Det er faktisk på fornebu jeg som oslobasert medlem kommer til å befinne meg fremover, ikke på bekkestua. det er en tidkrevende og irriterende omvei.

Du kommer ikke inn med det midlertidige! Hvis du ikke har sesongkortet må du få noen til butikken med det midlertidige, få en gratisbillett og klippe av hjørtet.

Butikken er åpen til kl 19 i dag, perfekt for de med travle liv :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:ph34r:

Dere tuller? Jeg kommer ikke inn på kampen med det midlertidige og medlemskortet i $$? Er det mulig? Hva er dette for noe opplegg?

OK. Kan noen ta med kortet til medlem #356 ut til fornebu fra butikken, så skal jeg ringe vedkommende når jeg er på plass der ute og bli møtt i porten. Håpe, håpe....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere tuller? Jeg kommer ikke inn på kampen med det midlertidige og medlemskortet i $$? Er det mulig? Hva er dette for noe opplegg?

OK. Kan noen ta med kortet til medlem #356 ut til fornebu fra butikken, så skal jeg ringe vedkommende når jeg er på plass der ute og bli møtt i porten. Håpe, håpe....

Ring til Stabækbutikken da vel. Send en fullmakt på epost med elektronisk signatur og få noen der til å ta med på kampen. Eller få dem til å bekrefte at du er rett person, og a bekreftelsen med sammen med midl sesongkort på kampen. Dette er nok bevis på at du rett person ihht loven. Noe annet ville vært fantastisk.

Forøvrig håpløst om man ikke kan komme inn med midl. sesongkort. Hva er så poenget med det? For å henge på veggen? Er ikke kundens feil at det har tatt lang tid med å få disse skikortene. Folk reiser, jobber...who knows.

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. skal ringe imorgen og finne ut av det. dette er vel en av problemene som oppstår når en klubb er inne i en voldsom vekstfase. alle mulige tenkelige og utenkelige praktiske utfordringer oppstår. Jeg forstår at det er merarbeid å ha flere steder å administrere sesongkort, billetter ol, men det er merkelig at man ikke skal kunne betjene alle behov på selve kampstedet. Kommer sikkert på sikt.

Inn på kampen skal jeg, okkesom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til Stabækbutikken da vel. Send en fullmakt på epost med elektronisk signatur og få noen der til å ta med på kampen. Eller få dem til å bekrefte at du er rett person, og a bekreftelsen med sammen med midl sesongkort på kampen. Dette er nok bevis på at du rett person ihht loven. Noe annet ville vært fantastisk.

Forøvrig håpløst om man ikke kan komme inn med midl. sesongkort. Hva er så poenget med det? For å henge på veggen? Er ikke kundens feil at det har tatt lang tid med å få disse skikortene. Folk reiser, jobber...who knows.

Hallo. Poenget med det midlertidige sesongkortet var å gi folk muligheten til å kjøpe sesongkort til jul og fram til keycardene var ferdig produsert. Tenk hvis vi skulle begynt sesongkortsalget når keycardene var ferdige, for et par uker siden? Da hadde vi fått høre "Hva er dette for et opplegg?"

Du kunne ringt butikken, sagt at du er i en knipe og spør om hva de kan gjøre for deg! Det hjelper ingenting at folk friker ut på forumet to dager før det braker løs, vi har selvsagt mange muligheter til å hjelpe dere om dere sier ifra!

Mail meg personalia på posse@stabaek.no, så skal jeg hente kortet ditt i morgen Pedro. Hvis du ikke har anledning til å komme på Blaa før kampen ringer du meg på 93289158 når du er ved stadion, så kommer jeg til inngangen med kortet. Prøv å ikke komme altfor sent :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. overspent og sliten og frikete så det holder.

takk for at du holder hodet kaldt for meg Posse! Sender personalia på PM og stiller opp minimum 30 før avspart, nyvasket og nykter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjentar:

De elektroniske sesongkortene må hentes i butikken KAN HENTES PÅ KICK OFF (Posse).  Man kommer ikke inn på midlertidige sesongkort.  De som har kjøpt de siste dagene må innom butikken i morgen.  Ta gjerne med kvittering e.l.  Dersom deres kort ikke er produsert vil dere få en fribillett til kampen og må hente sesongkortet for Odd-kampen.

Midlertidige sesongkort åpner ingen porter på Fornebu

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kjøper sesongkort på kick offen idag, får man da det elektroniske kortet, eller en engangsbillett?

Det vet du ikke før du skal hente det på Stabækbutikken i morgen.  De ivrige sjelene i Stabæk Fotball jobber døgnet rundt for tiden.  

Endret av mharl
hadde skrevet feil sted
Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY OPPDATERT INFO om henting av elektroniske sesongkort og medlemskort!!!

Det kommer til å bli mulig å hente elektroniske kort og medlemskort på kick-off festen på Onkel Blaa i kveld fra ca 18.10. Dersom et kort ikke er ferdigtrykket enda, må papirbilletten fortsatt hentes i butikken i morgen...

Ta med legitimasjon og medlemskort/midl. sesongkort!!

Dersom du skal ikke kan hente selv og skal ha noen til å hente for deg så må denne personen ha fullmakt..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom en ikke har fått noen bekreftelse for at en har betalt, har dere oversikt i butikken eller hva? Eller må en printe ut kvittering for betalt kort? Det ble betalt for flere dager siden..

Kommer til å ligge en medlemsliste som har fått med seg alle giroinnebetalinger til og med i dag. Så utskrift er ikke 100 % nødvendig, men skader sikkert ikke at du tar den med, kan jo ha skjedd en feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det aldersgrense på blaa idag kl 13.45 og en kamp utover?

Neppe. Det er vel ikke aldersgrense før 22 eller 23, så vidt jeg vet. Det har i hvert fall ikke vært noe problem før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det aldersgrense på blaa idag kl 13.45 og en kamp utover?

Neppe. Det er vel ikke aldersgrense før 22 eller 23, så vidt jeg vet. Det har i hvert fall ikke vært noe problem før.

takk:) da kommer jeg for å se United slå ut scouserne fra pl - igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
  • Opprett ny...