Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kommer til å bli mulig å hente elektroniske kort og medlemskort på kick-off festen på Onkel Blaa i kveld fra ca 18.10. Dersom et kort ikke er ferdigtrykket enda, må papirbilletten fortsatt hentes i butikken i morgen...

Ta med legitimasjon og medlemskort/midl. sesongkort!!

Dersom du skal ikke kan hente selv og skal ha noen til å hente for deg så må denne personen ha fullmakt..!

Når vet man egentlig når kortet er ferdig? En bomtur på 17 mil t/r er heeelt uaktuellt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer til å bli mulig å hente elektroniske kort og medlemskort på kick-off festen på Onkel Blaa i kveld fra ca 18.10. Dersom et kort ikke er ferdigtrykket enda, må papirbilletten fortsatt hentes i butikken i morgen...

Ta med legitimasjon og medlemskort/midl. sesongkort!!

Dersom du skal ikke kan hente selv og skal ha noen til å hente for deg så må denne personen ha fullmakt..!

Når vet man egentlig når kortet er ferdig? En bomtur på 17 mil t/r er heeelt uaktuellt.

tlf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mistet mitt midlertidige sesongkort og medlemskortet i går. Hva gjør jeg/hvem snakker jeg med?

På forhånd takk!

Send mail til meg: marthe@stabaek.no

eller møt opp på blaa når jeg sitter og selger ses.kort/medl.kort på onsdag fra 17-19.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke medlemsnummeret på sesongkortet:S Får ikke meldt meg på turen til Bergen.

Og når blir billetter til kampen lagt ut... Og hvor?

Meld deg på uten nummeret du. bare skriv 0000 eller noe, det trenger siffer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke medlemsnummeret på sesongkortet:S Får ikke meldt meg på turen til Bergen.

Og når blir billetter til kampen lagt ut... Og hvor?

Meld deg på uten nummeret du. bare skriv 0000 eller noe, det trenger siffer.

Medlemsnummeret står kun på medlemskortet.

Finner du ikke det kan du gjøre som Posse sier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Pris: 500 kr, betales på bussen.

Avgang: 09:45 fra Bekkestua Bussterminal

Avmelding må skje senest fredag 20/3 kl 20:00, ellers må du betale for turen!

Påmelding innen torsdag 19/3 kl 20:00 er garantert plass. Senere påmeldinger får være med dersom det er ledig plasser på bussen. "

Hvilken dag er det avgang og når reiser bussen hjemover igjen, hva er sannsynlige ankomstid tilbake igjen i bærum?

Endret av Haakin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding innen torsdag 19/3 kl 20:00 er garantert plass. Senere påmeldinger får være med dersom det er ledig plasser på bussen. "

Hvilken dag er det avgang og når reiser bussen hjemover igjen, hva er sannsynlige ankomstid tilbake igjen i bærum?

Regn med at bussen drar samme dag som kampen. Overskriften i artikkelen sier Buss til Brannkampen 22. mars. Bussen reiser umiddlebart etter kampen, så legg på en 8-9 timer max. Vi kom rimelig kjapt og greit hjem sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bussen til bergen går kl 08:45, ikke 09:45 som det sto på nettet fram til i dag.

Har du endret i autobekreftelsesmailene også da eller? :) Jeg bare kopierte det som stod i artikkelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn med at bussen drar samme dag som kampen. Overskriften i artikkelen sier Buss til Brannkampen 22. mars. Bussen reiser umiddlebart etter kampen, så legg på en 8-9 timer max. Vi kom rimelig kjapt og greit hjem sist.

Okey takker, må være på jobb i oslo før 7 såå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billetter til kampen må kjøpes på forhånd.  Er nå i Stabækbutikken og koster 160.

Vi jobber med å få til en løsning for folk bosatt i Bergen.  Prøver å få et av våre medlemmer til å ta på seg å selge noen billetter.

Mer info følger (forhåpentligvis).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billetter til kampen må kjøpes på forhånd. Er nå i Stabækbutikken og koster 160.

Vi jobber med å få til en løsning for folk bosatt i Bergen. Prøver å få et av våre medlemmer til å ta på seg å selge noen billetter.

Mer info følger (forhåpentligvis).

Jeg skal innom Stabækbutikken om ca en time. De som ønsker at jeg skal kjøpe Brannbilletter for dem må ringe meg på 936 00 995. (Kjøper kun til folk jeg vet hvem er.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skal kjøpe billetter i Bergen meldes det om at Henriette får billettene i løpet av 2 dager, og legger ut info om hvordan og hvor lenge man får tak i billett her.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey takker, må være på jobb i oslo før 7 såå...

Da rekker du det akkurat :)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skal kjøpe billetter i Bergen meldes det om at Henriette får billettene i løpet av 2 dager, og legger ut info om hvordan og hvor lenge man får tak i billett her.

Nå har billettene ankommet Bergen. De jeg har snakket med er sikret billett, det betyr at det bare er 17stk igjen av de 50 jeg har fått over.

De som har kontaktet meg får melding senere i dag om hvordan vi ordner det rent praktisk. Jeg skal innom Scotsman senere i dag og forhøre meg om jeg kan sitte der i morgen ettermiddag og at folk kan komme innom der og kjøpe billettene de skal ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er vi på bussen nå da, håper det blir mange! sånn at vi får laget masse liv

Husk at det er mange stabæk-fans som bor i Bergen...kan selv tenke på 6-7 stk som jeg vet skal på kamp.

Litt teit de ikke kan kjøpe i døra, men skal sørge for at de kontakter deg Henriette...så de får stå med $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har billettene ankommet Bergen. De jeg har snakket med er sikret billett, det betyr at det bare er 17stk igjen av de 50 jeg har fått over.

De som har kontaktet meg får melding senere i dag om hvordan vi ordner det rent praktisk. Jeg skal innom Scotsman senere i dag og forhøre meg om jeg kan sitte der i morgen ettermiddag og at folk kan komme innom der og kjøpe billettene de skal ha.

Har jeg snakket med deg, slik at vi er blant de 33 som er solgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg snakket med deg, slik at vi er blant de 33 som er solgt?

Det er du, holdt av 3stk til deg.

Scotsman var ikke åpent når jeg var innom så jeg sitter på Fotballpuben i morgen fra kl.1700-1900. Fint om flest mulig klarer å hente billettene sine da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Praktisk info
  • Opprett ny...