Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte sesongkort i SS via internett tidligere i dag, og vil derfor ikke motta sesongkortet før lenge etter kampen i morgen. Hvordan skal jeg da komme meg inn på arenaen i morgen?

Du burde ha kommet innom stabækbutikken mellom 12 og 14 i dag. Da hadde stabæk support stand der og kunne skaffet deg en fribillett slik at du hadde kommet inn på kampen siden sesongkortet ditt ikke var klart. Hva du gjør nå vet jeg faktisk ikke. (evt kan du som en siste utvei kjøpe enkelt billett til stabæk support feltet (170 kr) i billettluka på stadion. Tror den åpner tolv i morgen.)

Jeg kom nettopp hjem fra et 3 måneders opphold i utlandet, så jeg har desverre ikke hatt noe valg. Jeg er altså nødt til å betale for billett i morgen selvom jeg har kjøpt sesongkort??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte sesongkort i SS via internett tidligere i dag, og vil derfor ikke motta sesongkortet før lenge etter kampen i morgen. Hvordan skal jeg da komme meg inn på arenaen i morgen?

Du burde ha kommet innom stabækbutikken mellom 12 og 14 i dag. Da hadde stabæk support stand der og kunne skaffet deg en fribillett slik at du hadde kommet inn på kampen siden sesongkortet ditt ikke var klart. Hva du gjør nå vet jeg faktisk ikke. (evt kan du som en siste utvei kjøpe enkelt billett til stabæk support feltet (170 kr) i billettluka på stadion. Tror den åpner tolv i morgen.)

Jeg kom nettopp hjem fra et 3 måneders opphold i utlandet, så jeg har desverre ikke hatt noe valg. Jeg er altså nødt til å betale for billett i morgen selvom jeg har kjøpt sesongkort??

Jeg skal undersøke litt, men tror kanskje det ja. ring meg på 46488600, så fikser vi det.

Endret av svensken
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis kjøpte sesongkort i desember, når han skulle hente det før lsk kampen så lå det ikke der. Han fikk da en midlertidig billett mens de skulle finne ut hvor det var blitt av. Han fikk beskjed om å sende en mail til en eller annen dame, men glemte det. Hva gjør han nå? Får han evt hentet en ny midlertidig billett på fornebu før odd kampen? Han har midlertidig sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis kjøpte sesongkort i desember, når han skulle hente det før lsk kampen så lå det ikke der. Han fikk da en midlertidig billett mens de skulle finne ut hvor det var blitt av. Han fikk beskjed om å sende en mail til en eller annen dame, men glemte det. Hva gjør han nå? Får han evt hentet en ny midlertidig billett på fornebu før odd kampen? Han har midlertidig sesongkort.

Han skulle sende mail til Marthe@stabaek.no. ang kamp i dag, be han ringe meg på 46488600.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å være helt sikker; det selges enkeltbilletter til $$-feltet for folk som ikke er medlem? Sånn at man kan ta med seg en venn/kjæreste på kamp (som selvfølgelig står og synger)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å være helt sikker; det selges enkeltbilletter til $$-feltet for folk som ikke er medlem? Sånn at man kan ta med seg en venn/kjæreste på kamp (som selvfølgelig står og synger)?

litt sent svar, men man får kun kjøpt enkeltbilletter til feltet vårt om man er medlem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det ikke vært en ide å prøve å få noen av FFK billettene ned til Nadderud når Stabæk spiller der på mandag. Det er sikkert flere enn meg som har tenkt seg på den kampen og som ikke har kjøpt billetter til FFK kampen enda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de kommer til å selge FFK billetter på SFK kampen vet jeg ikke enda.

Men det er iallefall mulig å kjøpe sesongkort for SFK på mandag.

Endret av mharl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er Stabækbutikken åpen?

Vil gjerne kjøpe billett til FFK-kampen, og hvis det er mulig sesongkort til SFK-kampene...

Åpningstider i påsken:

Onsdag 8. april 10 – 17

Torsdag 9. april til og med mandag 13. april stengt

Generelle åpningstider i StabækButikken på Bekkestua:

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag 10 – 17

Torsdag 10 - 18

Lørdag 10-16

Altså ikke åpent før tirsdag kl 10

http://www.stabak.no/content/view/3120/460/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er Stabækbutikken åpen?

Vil gjerne kjøpe billett til FFK-kampen, og hvis det er mulig sesongkort til SFK-kampene...

Åpningstider i påsken:

Onsdag 8. april 10 – 17

Torsdag 9. april til og med mandag 13. april stengt

Generelle åpningstider i StabækButikken på Bekkestua:

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag 10 – 17

Torsdag 10 - 18

Lørdag 10-16

Altså ikke åpent før tirsdag kl 10

http://www.stabak.no/content/view/3120/460/

Sesongkort til SFK kan du kjøpe på Nadderud på mandag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornmorn! Er Fornebu Arena åpent på tirsdag om formiddagen, så noen kompiser og jeg kan sparke litt ball før kvinnekampen?

Har ikke hørt om at det har vært åpent for at publikum skal kunne bruke banen jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente selfølgelig mandag. Har hørt tidligere fra en Stabækansatt at A-inngangen er åpen på formiddagen, så hvemsomhelst kan komme og spille.

I så fall tror jeg det er en grunn til at det er "tidligere ansatt" :)

Kan aldri tenke meg at hvem som helst kan tråkke inn og bruke en arena til nesten 600 millioner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente selfølgelig mandag. Har hørt tidligere fra en Stabækansatt at A-inngangen er åpen på formiddagen, så hvemsomhelst kan komme og spille.

I så fall tror jeg det er en grunn til at det er "tidligere ansatt" :)

Kan aldri tenke meg at hvem som helst kan tråkke inn og bruke en arena til nesten 600 millioner.

ikke tidligere ansatt. tidligere FRA en ansatt:P

Ser forøvrig poenget:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med fredrikstad og det vil bli mulig å kjøpe billetter til ffk-stabæk ved inngangen, men man må da ha kontanter. (de tar ikke kort)

Regner ikke med det blir utsolgt? En kompis og jeg kommer på bussen på Hotel Opera og tenker å kjøpe idøra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med fredrikstad og det vil bli mulig å kjøpe billetter til ffk-stabæk ved inngangen, men man må da ha kontanter. (de tar ikke kort)

Regner ikke med det blir utsolgt? En kompis og jeg kommer på bussen på Hotel Opera og tenker å kjøpe idøra...

tror det skal gå greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tifogruppen skal jobbe umiddelbart etter medlemsmøtet i morgen. De som ønsker å delta kan slå følge med oss bort til Nadderud etter møtet.

Og hva skjer nå siden det ikke ble medlemsmøte allikevel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Praktisk info
  • Opprett ny...