msp 810 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 HVor mange påmeldte er det til trondheim? Bill kjæpes på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 HVor mange påmeldte er det til trondheim? Bill kjæpes på stadion? Jeg kjøpte min kampbillett i StabækButikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 23. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2009 (endret) Vi minner igjen om at de med midlertidige sesongkort ikke slipper inn på Fornebu. Nå har vi sagt dette en stund, men det er fortsatt mange i porten med papirkort og mange uavhentede kort i butikken. Mot Brann vil du måtte gå rundt stadion og kjøpe enkeltbillett til feltet om du ikke har klart å hente sesongkortet ditt! Dersom du ikke har penger eller mulighet til det, sorry mac. Da får du ikke sett kampen live. Folk må rett og slett hente sesongkortet sitt. Kan du ikke selv, send en kompis. Endret 23. Juni 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Juni 2009 Del Skrevet 29. Juni 2009 Hvordan er muighetene til å skaffe seg billett til SS-feltet til kampen i dag om man ikke er medlem av SS? Er det tid til å melde seg inn i SS og få tilgang til SS-feltet i løpet av dagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 29. Juni 2009 Del Skrevet 29. Juni 2009 Hvordan er muighetene til å skaffe seg billett til SS-feltet til kampen i dag om man ikke er medlem av SS? Er det tid til å melde seg inn i SS og få tilgang til SS-feltet i løpet av dagen? Du kan møte meg, Marthe, utenfor arenaen ved onkel blaa ca ti på halv sju. På forhånd må du ha sendt meg en PM med navn, adresse, fødselsår, mobnr, emailadr. Ta med riktig medlemsavgift i kontanter, nøyaktig beløp. Da får du medlemskort av meg, så kan du bare gå i billettluka å kjøpe deg billett.. Priser for medlemskap 2009: Medlemmer født i 1990 eller tidligere: 150,- Medlemmer født i 1991,92,93,94 eller 95: 100,- Medlemmer født i 1996 eller senere: 50,- Du kan nå meg på tlfnr 41221689 etter kl 18.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 29. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2009 (endret) I juli måned kommer ikke Stabæk SUpport til å ha medlemsservice på lørdager i Stabækbutikken, vi trenger litt sommerferie vi også. Dersom noen lurer på noe, så er det bare å sende mail til marthe[ætt]stabaek.no, så svarer jeg så fort jeg har mulighet. Endret 3. Juli 2009 av mharl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Nye skjerf: Stabaek.no Endret 2. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Nye skjerf:Stabaek.no Nydelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Nye skjerf:Stabaek.no Nydelig! Tidspunktet er selvsagt rettet til TORSDAG 9. JULI kl 20:00 Dere skal få dra på cupkampen liksom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Support selger billetter til våre medlemmer utenfor inngangen vår før kampen mot LSK. Hundre spenn! Unngå kø, kom tidlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 12 min til skjerfene legges ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 9. Juli 2009 (endret) 12 min til skjerfene legges ut Da var to stk skjerf i boks til meg og en kamerat (Så nå at det ikke var bekreftelse som kom på eposten min, men i og med at jeg sendte inn kl. 20.00 og 20.01 vil jeg tro at jeg fikk minst et) Når får man beskjed om man fikk eller ikke? Endret 9. Juli 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Ja, det lurer jeg også på. Jeg fikk en bekreftelsesmail på at jeg hadde bestilt et skjerf klokken 20:00:33 så jeg tviler derfor sterkt på at alle skjerfene ble ribbet bort før den tid, og jeg har ennå ikke mottatt noen mail om at jeg har fått et skjerf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 16. Juli 2009 (endret) Ja, det lurer jeg også på. Jeg fikk en bekreftelsesmail på at jeg hadde bestilt et skjerf klokken 20:00:33 så jeg tviler derfor sterkt på at alle skjerfene ble ribbet bort før den tid, og jeg har ennå ikke mottatt noen mail om at jeg har fått et skjerf. Jeg har ikke sendt ut mail ennå, jeg vil ha en pose til hver med navn på klar før jeg sender ut epost Jeg regner med at det skjer enten i kveld eller i morgen. Endret 16. Juli 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 16. Juli 2009 Del Skrevet 16. Juli 2009 Spam-problemer; "Hello My name is miss judith.i saw your profile today and became intrested in you,i will also like to know more about you,and i want you to send a mail to my email address so that i can give you my picture for you to know whom l am.Here is my email address (judith_20095@yahoo.co.uk) .i believe we can move from here.I am waiting for your mail to my email address above.Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life) please send me mail to my e mail address. Please rpely me with my email address here" Brukeren er judith hvis noen gidder å slette den... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 16. Juli 2009 Del Skrevet 16. Juli 2009 Hvordan er det med billetter til Tirana-kampen? Det er vel ikke noe problem å komme halvannen time før kampstart og kjøpe utenfor TA? Og hvor mye koster billettene for SS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 16. Juli 2009 Del Skrevet 16. Juli 2009 Jeg betalte 100,- for billetten. Nice price Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 17. Juli 2009 Del Skrevet 17. Juli 2009 Ja, det lurer jeg også på. Jeg fikk en bekreftelsesmail på at jeg hadde bestilt et skjerf klokken 20:00:33 så jeg tviler derfor sterkt på at alle skjerfene ble ribbet bort før den tid, og jeg har ennå ikke mottatt noen mail om at jeg har fått et skjerf. Jeg har ikke sendt ut mail ennå, jeg vil ha en pose til hver med navn på klar før jeg sender ut epost Jeg regner med at det skjer enten i kveld eller i morgen. Jeg drar på ferie idag og jeg er ikke hjemme før 8. august, går det fint å hente skjerfet så fort som mulig etter 8. august? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Juli 2009 Del Skrevet 17. Juli 2009 Ja, det lurer jeg også på. Jeg fikk en bekreftelsesmail på at jeg hadde bestilt et skjerf klokken 20:00:33 så jeg tviler derfor sterkt på at alle skjerfene ble ribbet bort før den tid, og jeg har ennå ikke mottatt noen mail om at jeg har fått et skjerf. Jeg har ikke sendt ut mail ennå, jeg vil ha en pose til hver med navn på klar før jeg sender ut epost Jeg regner med at det skjer enten i kveld eller i morgen. Jeg drar på ferie idag og jeg er ikke hjemme før 8. august, går det fint å hente skjerfet så fort som mulig etter 8. august? Jeg kommer ikke akkurat til å spyle dem ned i do om de ikke blir hentet med en gang, folk skal få lov til å være på feire. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. Juli 2009 Del Skrevet 18. Juli 2009 Skjerfene er nå pakket og satt i butikken. Jeg sender ut mail om et par timer, vil gjøre det hjemmefra så jeg har en kopi i utboksen. Kan hentes fra mandag mot 150 spenn for de som får mail. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Juli 2009 Del Skrevet 19. Juli 2009 Hvordan er det med billetter til Tirana-kampen? Det er vel ikke noe problem å komme halvannen time før kampstart og kjøpe utenfor TA? Lurer på det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 19. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2009 (endret) Hvordan er det med billetter til Tirana-kampen? Det er vel ikke noe problem å komme halvannen time før kampstart og kjøpe utenfor TA? Lurer på det samme Jeg leste et eller annet sted at billettlukene på TA er åpne fra 17:45 (så vidt jeg husker). EDIT: Jeg husket visst riktig... http://www.stabak.no/menn/article1911.ece Endret 19. Juli 2009 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 19. Juli 2009 Del Skrevet 19. Juli 2009 Hvordan er det med billetter til Tirana-kampen? Det er vel ikke noe problem å komme halvannen time før kampstart og kjøpe utenfor TA? Lurer på det samme Halvannen time er null stress. Vi åpner inngangen omtrent to timer før kampen. Vi selger noen billetter i døra, men kan ikke love at vi ikke går tomme om mange kjøper der. De selges også kun fram til kampstart, da stikker vaktene inn for å være med på festen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 19. Juli 2009 Del Skrevet 19. Juli 2009 Hvordan er det med billetter til Tirana-kampen? Det er vel ikke noe problem å komme halvannen time før kampstart og kjøpe utenfor TA? Lurer på det samme Halvannen time er null stress. Vi åpner inngangen omtrent to timer før kampen. Vi selger noen billetter i døra, men kan ikke love at vi ikke går tomme om mange kjøper der. De selges også kun fram til kampstart, da stikker vaktene inn for å være med på festen. Så det er døren vi må kjøpe i, ikke de vanlige billettlukene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 19. Juli 2009 Del Skrevet 19. Juli 2009 Så det er døren vi må kjøpe i, ikke de vanlige billettlukene? Du får kjøpt begge steder fram til kampstart, etter det må du i billettluken. Det er ingen garanti for at det er nok billetter ved inngangen, så de som har mulighet bør kjøpe i Stabækbutikken eller i billettboden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Broren min registrerte seg og betalte medlemskap i SS for 11 dager siden, men han har ikke mottatt medlemskortet i posten ennå. Hvordan er mulighetene hans for å stå med SS imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Broren min registrerte seg og betalte medlemskap i SS for 11 dager siden, men han har ikke mottatt medlemskortet i posten ennå. Hvordan er mulighetene hans for å stå med SS imorgen? Gode. Medlemsservice har som kjent ferie i juli. Det innebærer at det tar lenger tid å sende ut kort. Be han ta med utskrift av nettbankkvittering om han kan, vi står i døra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 UEFA krever likebehandling og vi er derfor påkrevd å visitere alle i dag. Regner med det går helt fint, men nå er dere forberedt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 UEFA krever likebehandling og vi er derfor påkrevd å visitere alle i dag. Regner med det går helt fint, men nå er dere forberedt Visiterer de også folk som er på VIP-tribunen? Alle slapp forresten inn uten noen visitering før bortekampen mot Tirana. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Hvis vi ikke skal visitere dere kan ikke g4 visitere noen heller. Det går på forskjellsbehandling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå