Albert 921 Del Skrevet 3. Desember 2009 Del Skrevet 3. Desember 2009 I løpet av morgendagen vil den allmektige Stabæklars oppgradere sidene våre fra Joomla! 1.0 til 1.5. Det er ikke godt å si hvordan brukerne vil oppleve endringene, mulig det blir noe nedetid. Ettersom dette er skrevet 8 minutter over midnatt må jeg abre spørre: mener du torsdag eller fredag? Det blir i løpet av dagen i dag. Vi beklager eventuelle ulemper oppgraderingen vil ha for våre brukere. Men på sikt vil nok manglende oppgradering pga av sikkerhetshull og - som det skjedde i februar - stenging av nettsidene vår av vår leverandør (domeneshop), oppleves som større ulemper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 3. Desember 2009 Del Skrevet 3. Desember 2009 Når denne back-end-oppdateringen er gjennomført skal vi evaluere sidenes utseende og struktur. Webansvarlig har for deres skyld avlagt eksamen i webdesign og ergonomi i digitale medier og begynner på webpublisering over nyttår, så etter å ha skrevet litt i dag eller i morra legger jeg ut et evalueringsskjema slik at dere som brukere er med på å forme siden vi skal bruke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Desember 2009 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2009 (endret) Stabæklars må bare først skrive ferdig intervjuet med Daigo og redigere ferdig luke 4 i Blaanøttene. Skal prøve å rekke det før møtet med de nye aksjonærene kl 17 Endret 3. Desember 2009 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Desember 2009 Del Skrevet 3. Desember 2009 Stabæklars må bare først skrive ferdig intervjuet med Daigo og redigere ferdig luke 4 i Blaanøttene. Skal prøve å rekke det før møtet med de nye aksjonærene kl 17 Når får du fortalt oss om andre nye spillere vi skal ha, hvordan sesongen 2010 går og når vi vinner CL? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 3. Desember 2009 Del Skrevet 3. Desember 2009 Hurra for våre to digitale superhelter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Desember 2009 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2009 (endret) Tar et praktisk spørsmål midt oppi alle disse tekniske endringene: Kan jeg fornye sesongkortet mitt (altså betale) over nett, siden jeg har slik et skikort, eller må jeg skaffe meg et nytt? Endret 8. Desember 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. Desember 2009 Del Skrevet 8. Desember 2009 Tar et praktisk spørsmål midt oppi alle disse tekniske endringene: Kan jeg fornye sesongkortet mitt (altså betale) over nett, siden jeg har slik et skikort, eller må jeg skaffe meg et nytt? Du kan, men ikke ennå. Pga vår begrensede arbeidskapasitet, går all fornying av sesongkort (og medlemskap) kun gjennom Stabækbutikken nå. Du beholder ditt gamle kort, men får en ny etikett. I tillegg får du nytt medlemskort. Det blir åpnet for salg over Internett fra begynnelsen av januar (men vi tør altså ikke love noe som gjør at julegavekjøpende folk ikke får det de vil ha i tide...). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Desember 2009 Del Skrevet 8. Desember 2009 Flotters, takk for kjapt svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Hva med å legge til paypal modulen slik at folka kan betale med visa når de melder seg inn? Enklere for folk flest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 5. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2010 (endret) Dere kan nå både kjøpe medlemskap, og fornye sesongkort direkte på nett fra Stabaek.no. Matsj, jeg har sett litt på den paypalmodulen, og jeg tror vi drøyer til Stabakbutikken.no (der jeg også har en finger med i spillet) får på plass en betalingsløsning på nett. Da kan alt på gjennom den. Endret 5. Januar 2010 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Januar 2010 Del Skrevet 5. Januar 2010 Dere kan nå både kjøpe medlemskap, og fornye sesongkort direkte på nett fra Stabaek.no. Matsj, jeg har sett litt på den paypalmodulen, og jeg tror vi drøyer til Stabakbutikken.no (der jeg også har en finger med i spillet) får på plass en betalingsløsning på nett. Da kan alt på gjennom den. Ettersom du tydeligvis har en finger i begge spillene: Vet du noe om når dette sendes ut? Er så lenge siden jeg kjøpte at jeg knapt husker hva jeg kjøpte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 5. Januar 2010 Del Skrevet 5. Januar 2010 Dere kan nå både kjøpe medlemskap, og fornye sesongkort direkte på nett fra Stabaek.no. Matsj, jeg har sett litt på den paypalmodulen, og jeg tror vi drøyer til Stabakbutikken.no (der jeg også har en finger med i spillet) får på plass en betalingsløsning på nett. Da kan alt på gjennom den. Ettersom du tydeligvis har en finger i begge spillene: Vet du noe om når dette sendes ut? Er så lenge siden jeg kjøpte at jeg knapt husker hva jeg kjøpte... Du kjøpte i butikken? De har hatt juleferie i de fleste bedriftene nå, men jeg skal skrive her når jeg har sikker info på når det kommer. Ofte er det slik at det Stabæk får høre fra sine leverandører også kan dra ut i tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Januar 2010 Del Skrevet 20. Januar 2010 Og dersom noen lurer på hvordan jeg har klart å få over 6000 poster, får man en mistanke om svaret når jeg legger ut denne linken for tredje gang.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 21. Januar 2010 Del Skrevet 21. Januar 2010 Dette kan jo oppklare mye på forumet: http://www.dagensit.no/article1822341.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Januar 2010 Del Skrevet 21. Januar 2010 Dette kan jo oppklare mye på forumet: http://www.dagensit....icle1822341.ece Mer nyttig enn dette blir det ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Januar 2010 Del Skrevet 21. Januar 2010 Kanskje vi skulle kjøpt dette som en app til forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hei! betalte for to medlemskap for en god stund siden, men har fortsatt ikke mottatt medlemskort i posten! - har avventet med å kjøpe billetter til United-kampen i påvente av disse... Om de ikke allerede sendt med posten siste to dager, er det mulig å få de utenfor stadion på søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Ta med kvittering fra nettbanken som bevis på at du har betalt medlemsskap. Det jobbes iherdig med å få ut medlemskortene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Ta med kvittering fra nettbanken som bevis på at du har betalt medlemsskap. Det jobbes iherdig med å få ut medlemskortene. ok! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Gir dere noen tall på antall sesongkort i Support kjøpt snart? Jeg er spent på hvordan vi ligger ann i år i forhold til ifjor. Sannsynligvis en liten nedgang i og med at vi vant serien for to år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Praktisk info om søndag: Blaa og Graa åpner kl 11. Kom å ta en "endelig kamp"-pils! IA kaster drakta si opp til $$ kvart på 13. Vi håper å gi han en skikkelig hyllest, så møt tidlig folkens!! Vi står og synger - alltid, uansett. Praktisk info om stabaek.no: Hovedsiden kommer til å være nede de nærmeste dagene. Vi reinstallerer som følge av virusinfeksjon. Innmelding og sesongkortkjøp via nett vil ikke være mulig i den perioden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Går det Stabækbusser direkte til Fornebu imorgen? Hvis ikke; hvor skal man gå av hvis man tar 151 fra Kolsås? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Går det Stabækbusser direkte til Fornebu imorgen? Hvis ikke; hvor skal man gå av hvis man tar 151 fra Kolsås? http://www.stabak.no/arena/article9660.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Går det Stabækbusser direkte til Fornebu imorgen? Hvis ikke; hvor skal man gå av hvis man tar 151 fra Kolsås? Hvis de bare kjører vanlig rute går du av på oksenøyveien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Billetter til $$ feltet selges i døra imorgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Simenstad 0 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Golds Gym har gratis trenings-uke denne uken og tenkte jeg skulle prøve det før kampen i morgen. Slipper jeg da inn på stadion med bagen min? Eller må eventuelt en eller annen vakt tafse i treningstøyet mitt? Takk på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Golds Gym har gratis trenings-uke denne uken og tenkte jeg skulle prøve det før kampen i morgen. Slipper jeg da inn på stadion med bagen min? Eller må eventuelt en eller annen vakt tafse i treningstøyet mitt? Takk på forhånd. Ta på deg caps, hettegenser og adidasbukser, og ha blikket stilt inn på paranoid speedfreak. Husk å trene i et par sokker fra bunnen av skittentøyskurven med plastposer mellom de og skoene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Husk å trene i et par sokker fra bunnen av skittentøyskurven med plastposer mellom de og skoene. Det minner meg om en prank jeg gjorde i 1985. Jeg fant en gammel gympose, som må ha vært flere uker gammel. Og sokkene jeg fant i gymposen stinket som... ja, akkurat som sokker stinker når man har glemt dem igjen i en gympose i noen uker. Disse sokkene gikk selvfølgelig rett inn i putevaret til bruttern. Vi har, utrolig nok, vært på talefot med etter det. Men konklusjonen er at det er en prank som funker veldig bra. Den parten som ikke er offer har det utrolig morsomt kveld etter kveld eller kveld. Try it. Dette trenger du: Et par svette og våte sokker. En bror (en søster vil sikkert oppdage dette med en gang) To til tre uker Et putevar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Golds Gym har gratis trenings-uke denne uken og tenkte jeg skulle prøve det før kampen i morgen. Slipper jeg da inn på stadion med bagen min? Eller må eventuelt en eller annen vakt tafse i treningstøyet mitt? Takk på forhånd. Jeg vil tro det skal gå bra, men dersom du har flasker etc i den, så må du sette den fra deg ved inngangen under kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Februar 2010 Del Skrevet 9. Februar 2010 http://www.stabaek.no/informasjon/salg-av-sesongkort-og-medlemskap Salg av sesongkort og medlemskap 09 February 2010 For de som ikke rekker Stabækbutikkens åpningstider. Stabæk Support sitter på Onkel Blaa på torsdag 11.februar fra klokken 18:00. Kom innom for å ta en fotballprat med spennende rykter om nye spillere og store visjoner om Stabæk Support. Det nærmer seg sesong, folkens, bare følg med på nedtellingen på forsida... Vi selger både til de som har kort fra 2009, og de som er nye på ståfeltet i år. Vi selger også medlemskap til de som har plass andre steder på stadion, men som ønsker å bli med oss på borteturer. Vi tar både kort og kontant! Viktig!! De som ikke fornyer eller kjøper sesongkort før 1.mars risikerer at kortet deres ikke er aktivert før første hjemmekamp! (Du slipper inn, men kortet indras for å aktiveres) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå