alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Forza Stabæk: Send meg pm med navn og medlemsnummer så skal vi sørge for at du kommer inn. Stabækjenta: Kom en time før kampstart i dag og hent medlemskortet ved inngangen til Stabæk Support. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
oscalioo 0 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Har ikke fått noe medlemskort enda(ikke så rart da jeg betalte idag) Men vil det funke med billett + kvittering/bankutskrft på at det er betalt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Ja. Kvittering er kanon! Vi sitter ved vår inngang fra kl 17:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
oscalioo 0 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Flotters, men kan jeg komme 45 før. Er dere fortsatt der da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 10. Mai 2011 Del Skrevet 10. Mai 2011 Forumleverandøren vår Invision hjelper oss med en oppdatering i løpet av de neste dagene. Tror ikke vi kommer til å merke noe til det, men i tilfelle forumet blir utilgjengelig i en liten periode kan det være nettopp pga oppdateringer. Ikkje få panikk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Vi fikk i år med to gratisbilletter med sesongkortet, kan de brukes på SS-feltet? Også av ikke-medlemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 De gjelder på spesielle områder av tribunen, og ikke til feltet vårt. Egentlig ganske ubrukelig når du får billettene med sesongkortet, men Stabæk fotball har bestemt at det skal være sånn.. Så de har egentlig ikke så mye verdi om du f.eks. ville ta med venner på kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Kjipe greier, var nettopp det som var planen;) det kunne jo vært en utmerket verve-metode, da slipper man at hele feltet blir vannet ut på såkalt 'åpne dager'. Ved å spre det utover på en slik måte, ville man ikke merket mye til det, med unntak av kanskje flere medlemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Mai 2011 Del Skrevet 14. Mai 2011 får man kjøpe medlemskap på mandag før kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 14. Mai 2011 Del Skrevet 14. Mai 2011 selges det sesongkort før kamp på mandag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 15. Mai 2011 Del Skrevet 15. Mai 2011 hvis man har kvittering på betalt medlemskap, kan man ta med den og kjøpe billett i døra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 15. Mai 2011 Del Skrevet 15. Mai 2011 Er det muligheter for å kvittere inn "sesongkort-lappen" til ordentlig sesongkort før kampen i morgen? Og hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Beklager sent svar. JA, vi selger medlemskap og sesongkort, men KUN KONTANT!! JA, vi utleverer sesongkort til de som ikke allerede har hentet (om man har betalt med nettbank setter vi stor pris på kvittering!!) NEI, vi selger IKKE billetter ved døren til denne kampen. Billetter til $$-feltet fås kjøpt i billettluka som øvrige billetter, og jeg tror(håper) de sjekker medlemskort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 JA, vi utleverer sesongkort til de som ikke allerede har hentet (om man har betalt med nettbank setter vi stor pris på kvittering!!) Takk for svar i det hele tatt Hvis jeg kan tillate meg å komme med et oppfølgingsspørsmål, hvor kan disse hentes? Grå eller blå før kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Han står i røykebåsdøra som regel, altså 3,5m fra døra. EDIT: nvm Endret 16. Mai 2011 av BlaaMandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Takk for svar i det hele tatt Hvis jeg kan tillate meg å komme med et oppfølgingsspørsmål, hvor kan disse hentes? Grå eller blå før kamp? Graa er ikke åpent i dag, ref kamptråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 17. Mai 2011 Del Skrevet 17. Mai 2011 Angående de to gratisbilletene. Hvordan får man de? Har hørt at noen fikk et gavekort (el.lignende) når de kjøpte sesongkort. Skulle jeg også fått det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. Mai 2011 Del Skrevet 18. Mai 2011 Er det mulig å hoppe på i Sandvika på veien til Skien i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 18. Mai 2011 Del Skrevet 18. Mai 2011 Buss-1-marius: jeg står på alnabru 16.15 imorgen, bare plukk meg opp på busstoppet der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 stabaek.no får en ansiktsløftning i løpet av fredagskvelden. Forsiden kommer derfor til å bli utilgjengelig en kort periode. Forumet blir ikke påvirket. Når de nye sidene er oppe må alle huske å melde seg på buss til Kristiansand 29. mai. Det koster 300 kr og vi reiser fra Bekkestua kl 10:35. Etter legendariske borteturer og -kamper i Trondheim, Haugesund og nå Skien - hvem her tør å si at de ikke har lyst til å dra til sørlandet med STB? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. Mai 2011 Del Skrevet 21. Mai 2011 De nye sidene er oppe! De viktigste sidene er: stabaek.no - forsiden, hvor du holder deg oppdatert på hva som skjer stabaek.no/medlem - medlemskapsiden, hvor du melder inn deg selv, familien din og alle vennene dine stabaek.no/sesongkort - sesongkortsiden, hvor du når sesongen er omme kan fornye herligheten i lommeboken din stabaek.no/bortetur - bortetursiden, hvor du melder deg og dine på legendariske borteturer med STB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 når går bussen mot sarpsborg? må planlegge ang gå tidlig fra jobb osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 når går bussen mot sarpsborg? må planlegge ang gå tidlig fra jobb osv. 16.40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 19. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 19. Juni 2011 (endret) Det lå igjen en hettegenser str. M på TA i dag. Lå på 1 eller 2 rad på felt I. Er det noen som savner den, så har jeg tatt vare på den. Endret 19. Juni 2011 av nøtte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. August 2011 Del Skrevet 12. August 2011 Trenger jeg billett for å ta med en to-åring på kampen imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 12. August 2011 Del Skrevet 12. August 2011 Om du trenger billett? Har du ikke sesongkort...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 12. August 2011 Del Skrevet 12. August 2011 Blir det salg av medlemskort ved inngangen til $$-feltet i morgen? Har med et par stykker som ikke har meldt seg inn enda, den ene til sin første Stabæk-kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. August 2011 Del Skrevet 12. August 2011 Selvfølgelig har jeg sesongkort, men trenger en to-åring billett? Må benytte sjansen til å starte indoktrineringen, i og med at kampen begynner klokka 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 12. August 2011 Del Skrevet 12. August 2011 Leste om akkurat det her om dagen, da jeg har en 1-åring jeg vil ha med på kamp. Det sto at alle barn under 3 år går gratis, men får ikke eget sete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 13. August 2011 Del Skrevet 13. August 2011 Blir det salg av medlemskort ved inngangen til $-feltet i morgen? Har med et par stykker som ikke har meldt seg inn enda, den ene til sin første Stabæk-kamp Jeg har ikke muligheten til å selge medlemskort selv i dag siden jeg nå setter meg på flyet til Trondheim for å se Chixa. Kiijpt at kampene må kollidere slik. Foreslår at du melder dem inn via nettsiden her og betaler inn på konto. Husk medlemsnummeret dem får og oppgi det i døra når dere skal inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå